Parvuz schreef:
TiMOTHYb, van harte gefeliciteerd met het winnen van de mooiste Award van de hele Awardshow.
Kom naar voren, neem je prijs in ontvangst en doe je zegje!
Dames en Heren, TiMOTHYb!
Geklopt!!!
Alle stemmers van harte bedankt, jullie hebben allemaal recht op een biertje mocht ik jullie ooit nog eens tegenkomen. Parvuz recht op twee (in al die jaren gewoon nog steeds niet gezien, doe je goed maat), er is een user - sorry, naam vergeten - die nog recht heeft op een euroknaller en ik krijg er nog eentje van Erikz. Volgens mij zijn alle schulden dan wel afgelost..
Ik denk niet dat ik nog (veelvuldig) terug zal keren. De lol is er wat mij betreft een beetje af. Vanuit de leiding is er geen enkele vorm van ontwikkeling (mogelijk), zelfs een nieuw subforum of een andere indeling is te veel gevraagd. Afspraken (Q&A met Villain zou de volgende zijn toch…) worden niet nagekomen en door het aanstellen van een externe moderator is het laatste beetje saamhorigheid wat er nog in zat ook verdwenen.
In 2013 kwam er naar eigen zeggen (van Jor-D) €11.000 euro binnen. Als je voor dat geld te beroerd bent om ook maar iets aan ontwikkeling te doen (er is een hele hoop veranderd in de scene, maar Hardtraxx is nog steeds exact hetzelfde) ben je gewoon je kapitaal aan het vernietigen. Of dit moedwillig of onkunde is weet ik niet, maar tenenkrommend is het al een hele lange tijd.
Verder hoop ik van harte dat ik dit jaar eens wat leden tegenkom op feesten die ik nog niet eerder gezien heb: Erikz, Case-DJ, Steffnov, BB, Parvuz etc etc
Doei!