Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wel mee eens hoor. Maar gelukkig zijn er ook nog positieve uitzonderingen waar ik wel van kan genieten.


Uitzonderingen zijn er zeker, en die zullen er ook wel altijd blijven natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt dan wel een afwijkende mening t.o.v. de meeste hier, je onderbouwt meestal wel waarom iets niet goed is. Iets wat Lyst ook deed, heel uitgebreid, dat wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Komt door de sterke concurrentie

Bedankt voor je steun. Goed voor het zelfvertrouwen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Je hebt dan wel een afwijkende mening t.o.v. de meeste hier, je onderbouwt meestal wel waarom iets niet goed is. Iets wat Lyst ook deed, heel uitgebreid, dat wel. xd

Toen ik hier net mee las kon ik me ook zo aan lyst ergeren. Nooit was iets goed. Jaren later ga je echter pas zien waarom en hoe. En godverdomme wat wordt zo'n lid als lyst gemist soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Je hebt dan wel een afwijkende mening t.o.v. de meeste hier, je onderbouwt meestal wel waarom iets niet goed is. Iets wat Lyst ook deed, heel uitgebreid, dat wel. xd


Dat probeer ik inderdaad vaak wel, ookal moet ik zeggen dat ik ook dat te vaak achterwege laat.


RTM93 schreef:
Jordy schreef:
Je hebt dan wel een afwijkende mening t.o.v. de meeste hier, je onderbouwt meestal wel waarom iets niet goed is. Iets wat Lyst ook deed, heel uitgebreid, dat wel. xd

Toen ik hier net mee las kon ik me ook zo aan lyst ergeren. Nooit was iets goed. Jaren later ga je echter pas zien waarom en hoe. En godverdomme wat wordt zo'n lid als lyst gemist soms.


Ik ben de nieuwe Lyst :innocent: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 02:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Grootste Jankert! Yes, blij mee!

Hier moet natuurlijk even een stukje tekst bij.

Lieve nieuwe generatie Hardtraxxers,

Kennen jullie het fenomeen Lyst? Deze man was vanaf het begin dat deze site bestond, tot pak 'm beetje 2012 (???) actief op 't forum. Deze man stond toentertijd ook erg bekend als een grote jankert, en dat viel op aangezien zijn mening vaak anders was dan die van anderen. Nu gebeurd het bij mij ook, en dat is puur omdat de muziek die tegenwoordig gemaakt word mij totaal niet aanstaat. Dat was bij Lyst ook 't geval, toen rond 2010 de ''raw hardstyle'' zijn intrede deed. Ik denk dat zo'n zelfde soort gebeuren op dit moment ook aan de hand is, aangezien veel artiesten nu tracks naar buiten brengen die een hogere kwantiteit hebben dan kwaliteit. Daarnaast had pak 'm beet 6 jaar geleden de muzikaliteit en het goed draaien nog de overhand, nu zijn dat je social media skills, je stoere immage gehalte, vriendjespolitiek en alles van elkaar maar zonder pardon mooi vinden erg belangrijk. Daarnaast is het echte sfeertje van toen totaal niet meer aanwezig op feestjes, zijn liefhebbers nu nog meer verwend dan toen en is eigenlijk alles belangrijk behalve de kern waar 't allemaal om draait: muziek. En dat terwijl er nog altijd ''it's all about the music'' wordt geroepen als er iets is. Nou niet dus. DJ's draaien maar wat, hitjes MOETEN gedraaid worden, zoveel mogelijk tracks in een uur stoppen, al die amateurtjes met die ''Z'' achteraan, kickroll fenomeentjes die alleen maar erger worden, skull mondkapjes, keta petjes.. man man.

Het is gewoon een generatieverschil..

Zo, nu heb ik weer even gejankt. Maar zal begin 2018 met een schone lei beginnen en zal 's kijken of ik wat minder kan janken. ^^ (L) :innocent:

Ah. Was al bang dat je m onterecht zou krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 03:30 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Ik ben de nieuwe Lyst :innocent: xd

Ik kan er lollig over doen, maar ik vond je opvallend negatief dit jaar.
Geloof me ik heb veel van je gelezen door de jaren heen maar je lijkt inderdaad wat kritischer te zijn geworden, net als lyst in de tijd.
Wellicht herhaald geschiedenis zich hier wel ja.

Uiteraard zijn het maar meningen van anderen en moet je er niet al te veel van aantrekken en te zwaar aan wegen. Ik weet nog dat ik vorige jaar ook een redelijk aantal negatieve nominaties heb ontvangen (al dan niet verdiend of niet) maar ik merkte toch dat toen eenmaal ik een groot aantal HT'ers had ontmoet men toch positiever tegen mij aankeek. Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen, online kan je soms als enorme azijn zuiper overkomen en super negatief zijn, maar dat zegt niets over hoe tof je in het echt bent en toegankelijk. Dus ja negatieve awards zeggen niks over de persoonlijkheid achter het account. :beer:


Mijn voornemen voor 2018 is trouwens ook om toch eindelijk een biertje te drinken met Broken Balance :cool:

ps let niet op het tijdstip van posten, dat zegt niets over mijn geestelijke gesteldheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 awards, toe maar. Ik zal ze weer een mooi plekje geven op de openhaard.

Tot volgend jaar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 12:01 
 
Hardtraxxer

Ik val wel in de prijzen deze tijd zeg. Bedankt voor het stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

EHRNK schreef:
Ik val wel in de prijzen deze tijd zeg. Bedankt voor het stemmen.

Deze heb je wel verdient ouwe soepert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Uiteraard zijn het maar meningen van anderen en moet je er niet al te veel van aantrekken en te zwaar aan wegen. Ik weet nog dat ik vorige jaar ook een redelijk aantal negatieve nominaties heb ontvangen (al dan niet verdiend of niet) maar ik merkte toch dat toen eenmaal ik een groot aantal HT'ers had ontmoet men toch positiever tegen mij aankeek. Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen, online kan je soms als enorme azijn zuiper overkomen en super negatief zijn, maar dat zegt niets over hoe tof je in het echt bent en toegankelijk. Dus ja negatieve awards zeggen niks over de persoonlijkheid achter het account. :beer:


Klopt helemaal wat je hier zegt. Ik zeg ook niet voor niet generatieverschil :) . De meeste mensen die nu behoorlijk actief zijn op 't forum ken ik niet, of heb ik nog niet gesproken (althans, dat denk ik :$ ). Dat is wel eens anders geweest. En ik ben over veel dingen erg kritisch, en ik zoek op een feest vaak ook echt wel goed uit wat ik wel en niet wil zien maar loop daar niet constant te zeiken over een track haha.

Maargoed, muziek veranderd en ik word zelf ouder. Ik heb ook niet meer de behoefte om tijdens het festival seizoen elk weekend weer een feestje te pakken, die tijd is gewoon voorbij. En of mijn gezeik nou wel of niet terecht is, ik kan er natuurlijk weinig aan doen.

Toch wil ik nog wel even kwijt dat we echt wel kritiek mogen hebben mensen. Ik heb 't idee dat men tegenwoordig te bang is om ergens een mening over te hebben als het over muziek gaat. Daarnaast krijg je dan vaak 't weerwoord van ''doe 't dan zelf beter'' of iets in die zin en dat is natuurlijk dikke onzin. Alle vormen van kunst of wat dan ook is natuurlijk smaakgebonden, dus ga niet direct met die hele kudde mee maar laat gewoon horen wat de kunstenaar (in ons geval artiest) beter had kunnen doen. Daar ben je tenslotte ook liefhebber voor toch?

Nogmaals bedankt voor de award ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie mensen nog zat kritiek hebben. Vind kritiek gehalte op HT vrij hoog, snap niet goed waarom je vindt dat het lijkt dat mensen bang zijn kritisch te zijn. Vind tegenwoordig juist dat alles en zijn moeder een mening heeft op het internet tegenwoordig.

Als iedereen constant negatief als jij G1LL, dan hield ik het hier niet langer vol dan een paar weken hier. Maar dat is meer persoonlijk omdat ik nog wel geniet van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Bitches Award (Beste Forumproducer)
1. Rickzel (12)
2. Geck-O (5)
3. Delt-A (4)

Oke dit voelt heel vreemd, boven Geck-o :lol: Ik vat het wel een beetje op als "gunfactor" ! Thanks allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 15:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wederom bedankt voor de "Geert Wilders Award" :D
Dat ik jullie in het komende jaar maar weer een ban mag geven! (geintje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor de 3e plek bij beste forumproducer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
DE UITSLAG
Minst Kritische Lid
1. SVBtwee (29)
2. Rickzel (7)
3. Sonnebloem (2)


Dat ik dit nog mag mee maken. En wat een rijtje :cry: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi dat EHRENK member of the year is, maar niet newbie

Als rookie the MVP of the year maar niet rookie of the year :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
DE UITSLAG

Newbie Of The Year
1. Paul Towers | Andre_Lon (9)
2. EHRNK (4)
3. Hekzitter (3)

Hoepeltjehak Award (Beste Danspasjes)
1. Hekzitter (17)
2. MelvinFR (4)
3. Yannickvk (2)


Een bronzen en gouden plak :clap:
Mijn vriendin zal trots op mij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Mooi dat EHRENK member of the year is, maar niet newbie

Als rookie the MVP of the year maar niet rookie of the year :lol:

Hij is ook sinds 2014 lid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedankt voor de stemmen lieverds. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 09:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mr. Haat! Yes, blij mee!

Hier moet natuurlijk even een stukje tekst bij.

Lieve nieuwe generatie Hardtraxxers,

rot op

En bedankt voor mr hardcore gedeeld sgtjs
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pipa schreef:
Mooi dat EHRENK member of the year is, maar niet newbie

Als rookie the MVP of the year maar niet rookie of the year :lol:

Hij is ook sinds 2014 lid

Hij was dit jaar nog steeds een Newwwwb
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In principe kan je 49 jaar op rij newbie of the year worden als je goed je best doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
In principe kan je 49 jaar op rij newbie of the year worden als je goed je best doet

Dan ben je wel echt een baas! 2 post per jaar om je vervolgens te onderscheiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
sonnebloem schreef:
In principe kan je 49 jaar op rij newbie of the year worden als je goed je best doet

Dan ben je wel echt een baas! 2 post per jaar om je vervolgens te onderscheiden


1tje dan toch? :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic