Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

In welke mate van geloof kijken jullie hier tegen aan?
Totale geldklopperij die programma's, kabouterverhalen. 9%  9%  [ 4 ]
Met wat fantasie is het een interessant onderwerp, maar realistisch is het niet. 41%  41%  [ 19 ]
Elke keer als ik er wat over lees begint het geloof toch wel omhoog te komen. 15%  15%  [ 7 ]
Just a matter of time, die beesten worden wel ontdekt, dat geloof ik 100%. 11%  11%  [ 5 ]
Het boeit me net zo veel als het verzamelen van lege vuilnisemmers. 24%  24%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Steffnov schreef:
Tja, Zuid-Amerikaanse boeren hebben nou niet echt de beschikking tot uitgebreide camera-beveiliging...wel jammer, ben wel benieuwd wat voor beest dat soort schade aanricht.

Kunnen net zo goed gaten zijn waar de dader door naar buiten gaat, en op een andere manier binnen komt. Zolang we niets weten, kan alles.

Afbeelding
Het zijn geen kleine gaatjes blijkbaar... bizar dit. Als je nu nog twijfelt over iets wat voor de mens schuilt. Wat of wie kan dit doen... in 1 nacht.


Me :innocent: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
wie weet nu meer doorbraak.


Zou er niet op rekenen, dan was het al lang in het nieuws geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
katamaran schreef:
wie weet nu meer doorbraak.


Zou er niet op rekenen, dan was het al lang in het nieuws geweest :thumbup:

Niet ''de'' doorbraak, maar wel meer bewijzen. Die komen toch vrij slecht in het nieuws, misschien in Amerika wel, maar in Nederland niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 01:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ps die geiten dat kan toch ook gewoon een mogool met een bijl zijn die een avond vrij had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ps die geiten dat kan toch ook gewoon een mogool met een bijl zijn die een avond vrij had?



dan zou je veel meer bloed zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ps die geiten dat kan toch ook gewoon een mogool met een bijl zijn die een avond vrij had?

Dan ben je een mongool in het kwadraat als je ook nog alle bloed opdrinkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 02:20 
 
Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
http://www.montauk-monster.com/

ook wel geinig om te lezen
rechts bij catergories verschillende rare vondsten


Die komt hoogst waarschijnlijk van Plum Island. Heb ik gezien bij Conspiracy Theory. Plum Island is zo'n strikt geheim laboratorium van de VS (geheim is het niet maar er mogen geen onbevoegden komen). Er wordt ook gesuggereerd dat Plum Island de plek is waar de ziekte van Lyme vandaan komt. Dat is de ziekte die teken bij zich dragen. Ook wordt er erg veel geëxperimenteerd met virussen etc.
http://www.youtube.com/watch?v=Btcfl7MU61U <- klik, zeker het kijken waard, heel dat programma trouwens :) ;)

Destination Truth is ook een interessant programma op SyFy dat of over paranormale verschijnselen gaat of cryptozoölogie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat eiland staat ook op die site met uitleg e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 02:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
The Anim0l schreef:
waarom zouden 'aliens' niet kunnen bestaan? ik ga er iig van uit dat ze er wel zijn.
en het woord 'alien' is een verzamelnaam voor alles wat niet van deze aarde komt en leeft. veel mensen denken gelijk aan een E.T. look a like, maar ook een buitenaardse bacterie is een alien.

je kan mij echt niet wijs maken dat wij hier het enige leven hebben in de het hele universum. dat kan gewoon niet.


Ja precies. Wij hebben allemaal een standaard beeld van buitenaards leven maar het zou bij wijze van spreken ook een geur kunnen zijn of een vorm die wij nog helemaal niet kennen.


Daar heb je wel gelijk in maar om ooit bewijzen te krijgen dan zullen de aliens wel op de aarde moeten komen want ik denk niet dat de mens ooit naar andere planeten( Waar leven is ) kan reizen . Het zou wel kunnen maar dan zul je met lichtjaren moeten reizen. Misschien kan dat over 10.000 jaar wel kan maar ja daar hebben we nu niks aan :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Draidy schreef:
The Anim0l schreef:
waarom zouden 'aliens' niet kunnen bestaan? ik ga er iig van uit dat ze er wel zijn.
en het woord 'alien' is een verzamelnaam voor alles wat niet van deze aarde komt en leeft. veel mensen denken gelijk aan een E.T. look a like, maar ook een buitenaardse bacterie is een alien.

je kan mij echt niet wijs maken dat wij hier het enige leven hebben in de het hele universum. dat kan gewoon niet.


Ja precies. Wij hebben allemaal een standaard beeld van buitenaards leven maar het zou bij wijze van spreken ook een geur kunnen zijn of een vorm die wij nog helemaal niet kennen.


Daar heb je wel gelijk in maar om ooit bewijzen te krijgen dan zullen de aliens wel op de aarde moeten komen want ik denk niet dat de mens ooit naar andere planeten( Waar leven is ) kan reizen . Het zou wel kunnen maar dan zul je met lichtjaren moeten reizen. Misschien kan dat over 10.000 jaar wel kan maar ja daar hebben we nu niks aan :p.


het is meer logica
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Het zijn geen kleine gaatjes blijkbaar... bizar dit. Als je nu nog twijfelt over iets wat voor de mens schuilt. Wat of wie kan dit doen... in 1 nacht.


Ooit gedacht aan een mens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 11:46 
 

ik denk dat er wel veel dingen zijn die nog niet ontdekt zijn, maar somige ook wel verklaarbaar kunnen zijn aan de hand van wetenschap

een flinke tijd geleden heb ik ook zoiets gelezen over de Chupacabra [ http://nl.wikipedia.org/wiki/Chupacabra of http://en.wikipedia.org/wiki/Chupacabra ]
een beest dat geiten zou eten oid
maar lastig te verklaren omdat iedereen er zon enorm verschillende kijk op heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
katamaran schreef:
Het zijn geen kleine gaatjes blijkbaar... bizar dit. Als je nu nog twijfelt over iets wat voor de mens schuilt. Wat of wie kan dit doen... in 1 nacht.


Ooit gedacht aan een mens?

Waarom zou een mens tientallen boerderijen in een regio zo uitgestrekt als Mexico in een week of 2 helemaal ontdoen van vee, maar dan echt helemaal van bloed. Geen druppel zat er meer in, zelfs de lever werd er uit gezogen. Mensen zijn tot gekke dingen in staat, maar dit is toch denk ik wel iets voor een beest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ps die geiten dat kan toch ook gewoon een mogool met een bijl zijn die een avond vrij had?

Dan ben je een mongool in het kwadraat als je ook nog alle bloed opdrinkt. :P


Oh was al het bloed opgedronken nee dan is het een ander verhaal, En dat er niet veel bloed bij lag kon ook wezen dat die beesten al doodgebloed waren en dat ze gewoon zijn verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
katamaran schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ps die geiten dat kan toch ook gewoon een mogool met een bijl zijn die een avond vrij had?

Dan ben je een mongool in het kwadraat als je ook nog alle bloed opdrinkt. :P


Oh was al het bloed opgedronken nee dan is het een ander verhaal, En dat er niet veel bloed bij lag kon ook wezen dat die beesten al doodgebloed waren en dat ze gewoon zijn verplaatst.

Dat er geen bloed is kan meerdere redenen hebben, maar het meest voor de hand liggende is ook het geen wat mensen het snelst willen ontwijken. Dat het iets onverklaarbaars is, iets wat wij nog niet weten. Maar dat weten we niet tot dat de echte dader is gevonden.

Dit is ook een heel apart verhaal, weet niet wat ik ervan moet denken:




Veel dingen in deze aflevering kunnen gemakkelijk door een mens zijn uitgevoerd, door een protestgroep of wat dan ook. Maar bij het gedeelte dat ze er achter komen dat de grond rondom een dode bizon helemaal ontdooid is (was -15 buiten) en dat de grond giftige, zure kernsplijtstoffen bevat die bijna niet worden gesplitst op aarde wordt het verhaal wel heel creepy. Vooral omdat het toch wel de regio van de zogenaamde graancirkels is, en de UFO-ooggetuigen... bizar. Maar het blijft misschien toch werk van de mens, maar het is zeker het onderzoeken waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:22 
 

Ben die episodes over HAARP, Area 51, Plum Island en Great Lakes aan het kijken..
Veel van die shows gaan over mystieke wezens (montauk, aliens etc) maar ook over Mind control/weather control en heel die zooi

Geloof er niet zo erg in, maar als je die show ziet denk je wel van,... damn, mss toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Dakpan schreef:
katamaran schreef:
Het zijn geen kleine gaatjes blijkbaar... bizar dit. Als je nu nog twijfelt over iets wat voor de mens schuilt. Wat of wie kan dit doen... in 1 nacht.


Ooit gedacht aan een mens?

Waarom zou een mens tientallen boerderijen in een regio zo uitgestrekt als Mexico in een week of 2 helemaal ontdoen van vee, maar dan echt helemaal van bloed. Geen druppel zat er meer in, zelfs de lever werd er uit gezogen. Mensen zijn tot gekke dingen in staat, maar dit is toch denk ik wel iets voor een beest.


Waarom niet? Zijn genoeg gekken hoor, helemaal in die arme buurten als in Mexico. En wie zegt dat het bloed is opgedronken, misschien gewoon verzameld door iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Waarom niet? Zijn genoeg gekken hoor, helemaal in die arme buurten als in Mexico. En wie zegt dat het bloed is opgedronken, misschien gewoon verzameld door iemand.

De mens blijft wel in beeld als de dader, maar dit heeft zoveel kenmerken van een soort dier dat het bijna onmogelijk is. Te beesachtig denk ik. Maar het kan altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
The Anim0l schreef:
http://www.montauk-monster.com/

ook wel geinig om te lezen
rechts bij catergories verschillende rare vondsten


Die komt hoogst waarschijnlijk van Plum Island. Heb ik gezien bij Conspiracy Theory. Plum Island is zo'n strikt geheim laboratorium van de VS (geheim is het niet maar er mogen geen onbevoegden komen). Er wordt ook gesuggereerd dat Plum Island de plek is waar de ziekte van Lyme vandaan komt. Dat is de ziekte die teken bij zich dragen. Ook wordt er erg veel geëxperimenteerd met virussen etc.
http://www.youtube.com/watch?v=Btcfl7MU61U <- klik, zeker het kijken waard, heel dat programma trouwens :) ;)

Destination Truth is ook een interessant programma op SyFy dat of over paranormale verschijnselen gaat of cryptozoölogie.

Gekeken over Plum Island, wat een raar gebeuren. En uit die 2 ''hoge'' personen op het laatst komt ook weinig nieuws, ze spreken elkaar ook zo mooi tegen. En over dat mensenlichaam weten ze niets? WTF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

plum island is ook niet te vinden op google maps/earth :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit op zich wel geinig om te lezen en alles. Ik ga vanmiddag die filmpjes maar eens even bekijken ^^ Ik zal het dan alleen bekijken als een spannende film, niet als waarheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik vind dit op zich wel geinig om te lezen en alles. Ik ga vanmiddag die filmpjes maar eens even bekijken ^^ Ik zal het dan alleen bekijken als een spannende film, niet als waarheid ;)

Monsterquest op YT is wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BTW, Plum Island is gewoon te vinden hoor :P or are you just trolling ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Ben die episodes over HAARP, Area 51, Plum Island en Great Lakes aan het kijken..
Veel van die shows gaan over mystieke wezens (montauk, aliens etc) maar ook over Mind control/weather control en heel die zooi

Geloof er niet zo erg in, maar als je die show ziet denk je wel van,... damn, mss toch


Global Warming is ook een erg interessante aflevering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poll toegevoegd. Ben wel benieuwd. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic