Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5

In welke mate van geloof kijken jullie hier tegen aan?
Totale geldklopperij die programma's, kabouterverhalen. 9%  9%  [ 4 ]
Met wat fantasie is het een interessant onderwerp, maar realistisch is het niet. 41%  41%  [ 19 ]
Elke keer als ik er wat over lees begint het geloof toch wel omhoog te komen. 15%  15%  [ 7 ]
Just a matter of time, die beesten worden wel ontdekt, dat geloof ik 100%. 11%  11%  [ 5 ]
Het boeit me net zo veel als het verzamelen van lege vuilnisemmers. 24%  24%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo'n groot dier dat gewoon in redelijk drukbevolkte gebieden gezien zou zijn volgens dat kaartje, zou toch al wel bevestigd moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
En zo'n groot dier dat gewoon in redelijk drukbevolkte gebieden gezien zou zijn volgens dat kaartje, zou toch al wel bevestigd moeten zijn.

Mensen onderschatten vaak de grootte van bosgebieden die daar nog liggen. Gebieden 2 keer zo groot als Nederland vind je daar meerdere malen met zo wat alleen maar bos en een paar kleine plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 04:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel dingen die op tv worden gezegt neem ik niet meer zo serieus, het wordt meestal toch allemaal aangedikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Squid schreef:
Veel dingen die op tv worden gezegt neem ik niet meer zo serieus, het wordt meestal toch allemaal aangedikt.


Klopt, en veel is ook leed vermaak denk ik. Maar die shit van Area 51 vind ik dan weer wel iets hebben, meer dan Bigfoot of zombies, of waar ze het dan ook allemaal over hebben. Geloof niet dat alle documentaires op Discovery Channel of National Geographic een lulverhaal bevatten, maar je weet het maar nooit.


er zal echt wel een kern van waarheid inzitten, het probleem is enkel dat mensen niet weten wanneer ze moeten zoeken. en om het verhaal staande te houden zie ik het nog wel gebeuren dat ze de verhalen inderdaad wat aandikken om er weer aandacht aan te kunnen besteden
alle info van area 51 zal nooit boven water komen omdat die locatie nog beter beveiligd is dan waar ook ter wereld. ik hoorde zelfs verhalen dat de mensen die daar werken nergens anders naar toe mogen en totaal van de buitenwereld afgesloten zijn. zal me ook niks verbazen als je daar ook niet meer levend uit komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Cryptozoölogie is de leer die zich bezighoud met het onderzoeken en opspeuren van organismes die nooit 100% realistisch zijn verklaard. Maar waar dus altijd wel een schrijn (of meer) van realisme zich verschuild.


Ik las orgasmes... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het altijd wel mooi om te zien, hoe ze het dan net niet vinden.
En hoe ze er dan net niet achter komen, of dat er net niet genoeg is om het zeker te weten.
Dat maakt dit soort dingen geweldig lachwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Vind het altijd wel mooi om te zien, hoe ze het dan net niet vinden.
En hoe ze er dan net niet achter komen, of dat er net niet genoeg is om het zeker te weten.
Dat maakt dit soort dingen geweldig lachwekkend.

idd, vooral suggestief dit soort documentaires want echt harde bewijzen worden nooit geleverd maar mensen willen er in geloven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen willen graag in dingen geloven.

Dat maakt het leven vaak makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mensen willen graag in dingen geloven.

Dat maakt het leven vaak makkelijker.


DeLonghi ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mensen willen graag in dingen geloven.

Dat maakt het leven vaak makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had gekozen voor : Met wat fantasie is het een interessant onderwerp, maar realistisch is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat zou het zijn :D

http://www.dumpert.nl/mediabase/1949351/d3e7071d/rare_geluiden.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groaning earth
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic