Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

In welke mate van geloof kijken jullie hier tegen aan?
Totale geldklopperij die programma's, kabouterverhalen. 9%  9%  [ 4 ]
Met wat fantasie is het een interessant onderwerp, maar realistisch is het niet. 41%  41%  [ 19 ]
Elke keer als ik er wat over lees begint het geloof toch wel omhoog te komen. 15%  15%  [ 7 ]
Just a matter of time, die beesten worden wel ontdekt, dat geloof ik 100%. 11%  11%  [ 5 ]
Het boeit me net zo veel als het verzamelen van lege vuilnisemmers. 24%  24%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
BTW, Plum Island is gewoon te vinden hoor :P or are you just trolling ..


haha nee is geen troll xd

maar kzag plaatje van vorm van het eiland maar die kan ik echt nergens terugvinden...

mja zal wel aan mij liggen dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Poll toegevoegd. Ben wel benieuwd. :)

Totale geldklopperij die programma's, kabouterverhalen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk nu MonsterQuest Snowbeast Slaughter, een doorsnee Bigfoot verhaal, maar nu in Colorado.
Afbeelding
Tja, die komen daar overal voor. Je zult toch denken dat er dan toch wel iets moet zijn. Maar het is natuurlijk ook wel een hype geworden om het te verbeelden dat je iets ziet... twijfel, twijfel, twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga voor 3

elke keer als k weer zo'n verhaal hoor vind ik het weer interessant om te weten.
ook al zal de waarheid nooit boven water komen (logisch als ze geheime shizzle uitvoeren)

van sommige gebeurtenissen weet je gewoon dat er een groot waarheidsgehalte achter zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Het boeit me net zo veel als het verzamelen van lege vuilnisemmers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Met wat fantasie is het een interessant onderwerp, maar realistisch is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Met wat fantasie is het een interessant onderwerp, maar realistisch is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beesten die ergens worden gezien zonder dat ze daar horen behoort trouwens ook tot de Cryptozoologie. Al vind ik dit natuurlijk een minder bizar onderwerp dan de wezens die nog niet eens vastgesteld zijn dat ze überhaupt ergens leven. Zo zijn er in Florida de laatste 30 jaar wel meer dan 50 nieuwe diersoorten ontdekt die daar nog niet leefden. Tenminste, daar ging men van uit. Het heeft natuurlijk te maken met het enige tropische klimaat in de USA. Zo is het zoeken naar Chimpansees in de Everglades een hot item. Er zijn meer dan 70 ooggetuigen, en er zijn 5 mensen zwaar gewond geraakt door wilde Chimpansees, maar eentje vangen is nog niemand gelukt. Wel heel raar... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Beesten die ergens worden gezien zonder dat ze daar horen behoort trouwens ook tot de Cryptozoologie. Al vind ik dit natuurlijk een minder bizar onderwerp dan de wezens die nog niet eens vastgesteld zijn dat ze überhaupt ergens leven. Zo zijn er in Florida de laatste 30 jaar wel meer dan 50 nieuwe diersoorten ontdekt die daar nog niet leefden. Tenminste, daar ging men van uit. Het heeft natuurlijk te maken met het enige tropische klimaat in de USA. Zo is het zoeken naar Chimpansees in de Everglades een hot item. Er zijn meer dan 70 ooggetuigen, en er zijn 5 mensen zwaar gewond geraakt door wilde Chimpansees, maar eentje vangen is nog niemand gelukt. Wel heel raar... :huh:

Was dat niet gewoon G-Unit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker





Dit is dan weer heel onrealistisch, haha, net een Pokémon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monsters zoals Bigfoot en Loch Ness boeien me niet.
Maar ben wel heel benieuwd wat er in Area 51 gebeurt, en wat er bij Roswell is gebeurd, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Monsters zoals Bigfoot en Loch Ness boeien me niet.
Maar ben wel heel benieuwd wat er in Area 51 gebeurt, en wat er bij Roswell is gebeurd, etc.

Plum Island waarschijnlijk ook dus. Maar er zijn misschien ook connecties tussen de wezens en de vreemde locaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Josh-T schreef:
Monsters zoals Bigfoot en Loch Ness boeien me niet.
Maar ben wel heel benieuwd wat er in Area 51 gebeurt, en wat er bij Roswell is gebeurd, etc.

Plum Island waarschijnlijk ook dus. Maar er zijn misschien ook connecties tussen de wezens en de vreemde locaties.


Heb Plum Island ff opgezocht, maar ik kan alleen dingen vinden over biologische wapens en dierziektes?

Ik doelde op plekken die met aliens te maken hebben he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga voor optie 4, dingen als lochness enzovoort zullen wel niet bestaan, maar ik geloof dat er nog genoeg on-ontdekte dieren zijn op aarde, en niet alleen op aarde, maar misschien ook in de ruimte
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 02:32 
 

Het is zeker interessant, en hoop dat sommige dingen wel waar zijn. Maar met mijn rationele verstand denk ik niet dat het zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister zag ik ook in zo'n programma iemand iets zeggen wat eigenlijk wel een hele goeie is. In de cultuur van de Indianen komen veel wezens voor in totempalen en standbeelden. Zo zie je orka's, bizons of poema's. Die zijn allemaal daarna een keer ontdekt door de kolonisten. Dus die kwamen er toen achter dat ze ook echt bestaan, later zijn ze ook veel gezien en bevestigd. En ook van een grote aap is een standbeeld, en deze blijkt ook gezien te zijn door de kolonisten. Alleen is dit later nooit bevestigd door een foto of echt betrouwbaar materiaal. In de tijd toen de poema's er al leefden waren er ook ''Bigfoots''. Ik geloof echt dat er nu ook nog wat rondloopt, of tenminste, tot voor kort in de geschiedenis wat wordt gezien als Bigfoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Gister zag ik ook in zo'n programma iemand iets zeggen wat eigenlijk wel een hele goeie is. In de cultuur van de Indianen komen veel wezens voor in totempalen en standbeelden. Zo zie je orka's, bizons of poema's. Die zijn allemaal daarna een keer ontdekt door de kolonisten. Dus die kwamen er toen achter dat ze ook echt bestaan, later zijn ze ook veel gezien en bevestigd. En ook van een grote aap is een standbeeld, en deze blijkt ook gezien te zijn door de kolonisten. Alleen is dit later nooit bevestigd door een foto of echt betrouwbaar materiaal. In de tijd toen de poema's er al leefden waren er ook ''Bigfoots''. Ik geloof echt dat er nu ook nog wat rondloopt, of tenminste, tot voor kort in de geschiedenis wat wordt gezien als Bigfoot.


misschien is de bigfoot zodanig geevolueerd en dat ie zich express schuilhoud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat er dan wordt voorgesteld, een wezen als Bigfoot, is een groot wezen. Ik zou me niet voor kunnen stellen dat er een wezen van die grootte nog moet worden 'ontdekt' en dat hij zich al die tijd zo ontzettend goed schuil heeft weten te houden. Terwijl we nu elke keer ontzettend kleine organismen weten te ontdekken. Het lijkt mij gewoon ontzettend sterk dat zoiets bestaat :P De verhaaltjes zijn leuk, maar hou het daar dan ook bij. En mocht er dan ook echt iets worden ontdekt waar al jaren over wordt gespeculeerd, dan vind ik het wel geinig natuurlijk. Ik ga er in ieder geval niet de energie in steken om over deze dingen te gaan discussiëren, of zelfs te ontdekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Wat er dan wordt voorgesteld, een wezen als Bigfoot, is een groot wezen. Ik zou me niet voor kunnen stellen dat er een wezen van die grootte nog moet worden 'ontdekt' en dat hij zich al die tijd zo ontzettend goed schuil heeft weten te houden. Terwijl we nu elke keer ontzettend kleine organismen weten te ontdekken. Het lijkt mij gewoon ontzettend sterk dat zoiets bestaat :P De verhaaltjes zijn leuk, maar hou het daar dan ook bij. En mocht er dan ook echt iets worden ontdekt waar al jaren over wordt gespeculeerd, dan vind ik het wel geinig natuurlijk. Ik ga er in ieder geval niet de energie in steken om over deze dingen te gaan discussiëren, of zelfs te ontdekken :P

Ik weet dat Amerikanen vaak overdrijven en ook de boel bij elkaar liegen, maar ik zie gewoon dat hier geen woord gelogen is. Bij dat eerste huis waar ze komen, en het was ook zeker geen beer. Je kunt zeggen wat je wilt, maar er is iets wat wij als mens nog niet kennen. Hoe nuchter je het ook wilt bekijken.

Waarom zou je hier in vredesnaam over liegen? Je ziet gewoon dat ze serieus zijn.
Edit: Wat wel weer lekker onprofessioneel is, is dat meneer flikkert terwijl hij net met de thermal camera iets in beeld heeft wat belangrijk kan zijn... mmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

das t zelfde als de vele ufo filmpjes waarvan er echt geen enkele echt duidelijk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
das t zelfde als de vele ufo filmpjes waarvan er echt geen enkele echt duidelijk is

In dit programma overdrijven de presentatoren wel heeeeeel erg af en toe, maar die eerste ooggetuigen in dat huis. Hmm, dat komt toch wel heel erg realistisch over. Tja, we zullen het nooit weten of het juist is.
Er zijn ook programma's waar ze werken met leugendetectors. En die hebben echt altijd gelijk, als je er goed mee om gaat en ze goed beoordeeld. Dat staat gewoon vast. En daar zegt de gebruiker van de leugendetector dat alle 4 de ooggetuigen van een of andere cryptid gelijk heeft. Maar je weet nooit of hij dat moest zeggen of dat het echt zo is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha en wie komt er weer met zo'n topic. :lol:
Natuurlijk zullen er meer wezens zijn dan mensen weten. Vooral diep in de oceanen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Klos schreef:
Wat er dan wordt voorgesteld, een wezen als Bigfoot, is een groot wezen. Ik zou me niet voor kunnen stellen dat er een wezen van die grootte nog moet worden 'ontdekt' en dat hij zich al die tijd zo ontzettend goed schuil heeft weten te houden. Terwijl we nu elke keer ontzettend kleine organismen weten te ontdekken. Het lijkt mij gewoon ontzettend sterk dat zoiets bestaat :P De verhaaltjes zijn leuk, maar hou het daar dan ook bij. En mocht er dan ook echt iets worden ontdekt waar al jaren over wordt gespeculeerd, dan vind ik het wel geinig natuurlijk. Ik ga er in ieder geval niet de energie in steken om over deze dingen te gaan discussiëren, of zelfs te ontdekken :P

Ik weet dat Amerikanen vaak overdrijven en ook de boel bij elkaar liegen, maar ik zie gewoon dat hier geen woord gelogen is. Bij dat eerste huis waar ze komen, en het was ook zeker geen beer. Je kunt zeggen wat je wilt, maar er is iets wat wij als mens nog niet kennen. Hoe nuchter je het ook wilt bekijken.

Waarom zou je hier in vredesnaam over liegen? Je ziet gewoon dat ze serieus zijn.
Edit: Wat wel weer lekker onprofessioneel is, is dat meneer flikkert terwijl hij net met de thermal camera iets in beeld heeft wat belangrijk kan zijn... mmm.


Ik vind dit ook altijd erg interessant om te kijken. Tuurlijk zijn er nog wezens die we nog nooit gezien hebben, het zou wel heel toevallig zijn dat we in een tijd leven waar we alles al ontdekt hebben. Alleen dingen als het monster van Loch Ness etc kunnen nooit waar zijn. Heb ook dit filmpje gekeken en moet zeggen dat het er allemaal geloofwaardig uitziet. Behalve als ze op het eind iets in de nacht spotten en die Matt er op af loopt. Maar op een gegeven moment rent datgene waar ie op af loopt weg, zonder dat ze het gefilmd hebben. Of in ieder geval; ze laten het niet zien. Dat was wel erg ongeloofwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alleen dingen als het monster van Loch Ness etc kunnen nooit waar zijn.

Haha, die moet dood zijn nu. :') Waarschijnlijk omdat mensen geen zin hebben om zich telkens maar wat te verbeelden in het water.
Maar wat wel raar is bij die bigfoots, is dat er bij sommige soorten een echte populatie wordt geschat. Dus niet 1 beest. Maar dan zul je toch wel verwachten dat er ooit een dode ergens gevonden wordt, of tenminste de botten ervan...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic