Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Avicii dood


Classic

OT: ik moet 2 weken thuis werken (IT) en mijn vriendin is 3 weken thuis (onderwijs), dit is de ultieme samenwoon test, wish us luck


Mocht je vriendin toch even rust willen, ik heb nog wel een ruimte vrij in de kelder waar ze kan verblijven. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Avicii dood


Classic

OT: ik moet 2 weken thuis werken (IT) en mijn vriendin is 3 weken thuis (onderwijs), dit is de ultieme samenwoon test, wish us luck


Mocht je vriendin toch even rust willen, ik heb nog wel een ruimte vrij in de kelder waar ze kan verblijven. :innocent:


Word wel vol dan, zo met die voetbal naaiende kindertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik verwacht wel veel nieuwe tracks deze periode :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Microsoft heeft een tracker online gezet.
https://bing.com/covid
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Microsoft heeft een tracker online gezet.
https://bing.com/covid

Mja aangezien er bijna geen tests meer uitgevoerd worden zegt dat ook allemaal niks meer.

China 80k gevallen? Wie gelooft dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
China 80k gevallen? Wie gelooft dat?

Dat geloof ik eerder (gezien de complete lockdown van Wuhan) dan de 60 in heel Rusland
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Turkije: 18.

Hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:


Heb zelf iets meer vertrouwen in iets van Esri, maar het is natuurlijk sterk afhankelijk van de data die ze aangeleverd (kunnen) krijgen en die datasets lijken ongeveer dezelfde te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Microsoft heeft een tracker online gezet.
https://bing.com/covid

Mja aangezien er bijna geen tests meer uitgevoerd worden zegt dat ook allemaal niks meer.

China 80k gevallen? Wie gelooft dat?


Vandaar dat er staat 'TOTAAL AANTAL BEVESTIGDE GEVALLEN'
Je weet nooit hoeveel er onderwater echt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:09 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
B_Bass schreef:


Heb zelf iets meer vertrouwen in iets van Esri, maar het is natuurlijk sterk afhankelijk van de data die ze aangeleverd (kunnen) krijgen en die datasets lijken ongeveer dezelfde te zijn.


Ik ook in het algemeen, al is het gemaakt door een uni met Esri software. De datasets (al dan niet de dezelfde) zijn al "vervuild" doordat niet iedereen meer getest wordt en de genezingen niet goed geregistreerd worden omdat dat ook twee testen per persoon zou kosten. Kan mij voorstellen dat dit in meerdere landen zo is. Daarom liggen de aantal genezingen in Europa zo laag ondanks dat we er al drie weken in zitten (in heel Europa).

In mijn optiek wordt (is het al eigenlijk) dit een geval van "rubbish in rubbish out" (als je de werkelijke situatie in kaart wilt brengen) en zal deze data verre van correct zijn van de huidige werkelijke situatie. Op basis van de beschikbare data klopt het natuurlijk wel en is het een indicatie voor de werkelijkheid.

Maar de media strooit graag met dit soort cijfers ondanks dat de aantal gevallen hoger ligt en de genezingen (gelukkig) ook :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De GGD had toch ook al gezegd dat ze het daadwerkelijk aantal mensen dat besmet is (geweest), schatten op 6000. Oftewel ruim 4x zoveel als het officieel bevestigde aantal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Microsoft heeft een tracker online gezet.
https://bing.com/covid

Mja aangezien er bijna geen tests meer uitgevoerd worden zegt dat ook allemaal niks meer.

China 80k gevallen? Wie gelooft dat?


Vandaar dat er staat 'TOTAAL AANTAL BEVESTIGDE GEVALLEN'
Je weet nooit hoeveel er onderwater echt zijn.

Je bevestigt dus precies wat ik zeg. :P

B_Bass schreef:
Maar de media strooit graag met dit soort cijfers ondanks dat de aantal gevallen hoger ligt en de genezingen (gelukkig) ook :) .

Volgens de officiële cijfers is Nederland zo ongeveer het enige land zonder genezingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:43 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
De GGD had toch ook al gezegd dat ze het daadwerkelijk aantal mensen dat besmet is (geweest), schatten op 6000. Oftewel ruim 4x zoveel als het officieel bevestigde aantal.


Klopt maar ik bedoelde dat die cijfers die jij nu noemt niet consequent gecommuniceerd (alsmede een schatting van de herstelde) wordt in de berichten door de grootste informatiebronnen (NOS, AD, RTL, ETC.). voor veel mensen. Deels begrijpelijk want stress. Als dit een reactie was op mijn vorige bericht.

ULTIMO schreef:
Volgens de officiële cijfers is Nederland zo ongeveer het enige land zonder genezingen.


Dat lijkt mij haast onwerkelijk, gelukkig ook maar :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze phisers zijn ook weer goed bezig... :lol: spelen perfect op Corona in.
Er worden mails uit naam van Rabobank gestuurd waar Rabobank nieuwe Antibacteriële passen introduceert. Log in op de site en vraag hem nu aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, wat dacht je hier van?

https://twitter.com/KaagenBraassem/stat ... 1189568512

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:


Toch bijzonder dat die oplichters altijd zo slecht zijn in het formuleren van normale zinnen. Maar geloof dat er desalniettemin genoeg mensen in kunnen trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Met een plakbandje of een stukje tape wordt de brief aan uw deur bevestigd"
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiele Koningsdag viering 2020 in Mastricht gaat niet door.
Benieuwd wat dit voor Supersized betekend, ook gezien Noord Brabant wel een Corona hotspot is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Officiele Koningsdag viering 2020 in Mastricht gaat niet door.
Benieuwd wat dit voor Supersized betekend, ook gezien Noord Brabant wel een Corona hotspot is.

Ga er maar van uit dat ook in april (vrijwel) alles niet door zal gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Mei ook niet. Een Intents of Defqon zie ik ook niet doorgaan. Je wilt niet weer helemaal opnieuw beginnen. Het risico is veel te groot.

Evenementen zullen maar weer heel langzaam op gang komen, misschien richting het einde van de zomer, maar dat is moeilijk in te schatten natuurlijk.

Dat is mijn speculatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk vanaf nu eindelijk fatsoenlijk je handen kunnen wassen op oa Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
In Mei ook niet. Een Intents of Defqon zie ik ook niet doorgaan. Je wilt niet weer helemaal opnieuw beginnen. Het risico is veel te groot.

Evenementen zullen maar weer heel langzaam op gang komen, misschien richting het einde van de zomer, maar dat is moeilijk in te schatten natuurlijk.

Dat is mijn speculatie.


Dit zou echt om te janken zijn. Een (redelijk) kleinschalig evenement valt nog wel te verplaatsen (naar bijv. einde zomer) maar zoiets als een Defqon lijkt me niet mogelijk. Dat zou betekenen dat er dit jaar geen Defqon is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.geenstijl.nl/5152409/gelekt ... 30k-doden/

Citaat:
Lekker thuisgewerkt The Guardian. De krant heeft een vertrouwelijk document ingezien van Public Health England, een beetje het RIVM van het eiland. Daarin staan de volgende bevindingen:

- "80% van de bevolking wordt verwacht binnen de komende 12 maanden besmet te raken met Covid-19, 15% (7.9 miljoen mensen) hebben een ziekenhuisopname nodig."
- Het virus houdt aan tot lente 2021.
- Bij het breed gehanteerde sterftepercentage van 1% vallen er 531.100 doden.
- Mogelijk dipt het aantal besmettingen in juni, maar stijgt het weer in november, het gebruikelijke griep-seizoen.
- 500.000 van de 5 miljoen mensen in vitale beroepen vallen op enig moment uit wegens ziekte.
- De gezondheidszorg kan the sheer number aan mensen met symptomen die getest moeten worden niet aan, omdat laboratoria “under significant demand pressures” staan.
- Vanaf nu worden alleen de ernstig zieken, mensen in verzorgingstehuizen en in gevangenissen waar het virus is vastgesteld getest.
- Test-capaciteiten staan dusdanige onder druk dat zelfs NHS-medewerkers zelf niet per wattenstaafje getest worden, ondanks hun sleutelrol en het risico dat ze het virus op patiënten overbrengen.


Reken er maar niet op dat er dit jaar nog grote festivals plaats gaan vinden nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
https://www.geenstijl.nl/5152409/gelekt-rapport-britse-overheid-corona-duurt-tot-lente-2021-80-bevolking-besmet-530k-doden/

Citaat:
Lekker thuisgewerkt The Guardian. De krant heeft een vertrouwelijk document ingezien van Public Health England, een beetje het RIVM van het eiland. Daarin staan de volgende bevindingen:

- "80% van de bevolking wordt verwacht binnen de komende 12 maanden besmet te raken met Covid-19, 15% (7.9 miljoen mensen) hebben een ziekenhuisopname nodig."
- Het virus houdt aan tot lente 2021.
- Bij het breed gehanteerde sterftepercentage van 1% vallen er 531.100 doden.
- Mogelijk dipt het aantal besmettingen in juni, maar stijgt het weer in november, het gebruikelijke griep-seizoen.
- 500.000 van de 5 miljoen mensen in vitale beroepen vallen op enig moment uit wegens ziekte.
- De gezondheidszorg kan the sheer number aan mensen met symptomen die getest moeten worden niet aan, omdat laboratoria “under significant demand pressures” staan.
- Vanaf nu worden alleen de ernstig zieken, mensen in verzorgingstehuizen en in gevangenissen waar het virus is vastgesteld getest.
- Test-capaciteiten staan dusdanige onder druk dat zelfs NHS-medewerkers zelf niet per wattenstaafje getest worden, ondanks hun sleutelrol en het risico dat ze het virus op patiënten overbrengen.


Reken er maar niet op dat er dit jaar nog grote festivals plaats gaan vinden nee.


GeenStijl nou niet bepaald het vertrouwen jewelste.
En in Engeland doen ze amper nog wat tegen Covid. Volgende een Engelse maat van mij heeft Boris echt letterlijk gezegd dat er mensen gaan zijn die vallen dat dit maar moet. If you die, you die.

Voor de rest heeft daar het kabinet er nog niets over uitgelaten over wat ze er tegen gaan doen.
Die gasten handelen echt veel te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dat is wel heel pessimistisch ingeschat, je ziet in China en Korea dat het aantal nieuwe besmettingen echt flink is gedaald.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic