Heel vet, die wil ik wel als schilderij 
het wordt dan wel een klein schilderij, formaat is 974 x 900
meer een pentagon of life
Ik heb ook zoiets en ik heb van die uren dan heb ik te veel inspiratie en weet ik niet wat ik wil want dan wil ik weer iets beters of anders maar even later toch weer wat anders.Ravenwood wrote:bij mij ligt het probleem vaak aan de inspiratie/creativiteit. soms heb ik ineens een overvloed aan inspiratie, of ik zie echt een beeld voor me, zoals gisteren en eergisteren, en het andere moment echt totaal niet. en dat was toen Arnold mij vroeg die flyer te maken.
Ik probeer nu die inspiratie en creativiteit te beheersen, ik weet nu hoe ik het een beetje op kan roepen als je begrijpt wat ik bedoel.
ik snap wel precies wat je bedoeldRavenwood wrote:bij mij ligt het probleem vaak aan de inspiratie/creativiteit. soms heb ik ineens een overvloed aan inspiratie, of ik zie echt een beeld voor me, zoals gisteren en eergisteren, en het andere moment echt totaal niet. en dat was toen Arnold mij vroeg die flyer te maken.
Ik probeer nu die inspiratie en creativiteit te beheersen, ik weet nu hoe ik het een beetje op kan roepen als je begrijpt wat ik bedoel.
ik haal die plaatjes van stocksites ja. die bomen komen van sxc.hu en de achtergrond van de pentagon en andere kleine dingetjes die je wat minder goed ziet zoals de "lorenz-attractor" op de achtergrond en die vogel komen van DeviantArt.comMystyle wrote:Die bomen etc die heb je gewoon van internet afgehaald ? Ik ben daar altijd wel benieuwd naar ik doe nu zelf opleiding DTP'er dingen opmaken etc gaat nog wel maar illustraties etc helemaal zelf maken zonder voorbeeld of plaatjes die je gebruikt denk ik dat ik niet ver kom.

hahaha, als je heel scheef kijkt wel jaRAW-vizion wrote:als je een beetje vaag kijkt lijkt dat gasmasker net een auto![]()
![]()
maar wel heel vet
Idd, ik vind het alleen net wat te kort, waardoor de ruimte tussen de letters best groot moest, maar ging netRavenwood wrote:hij is goed gelukt kasper!
3-hour live show staat wel wat beter trouwens!