Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 16:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heel vet, die wil ik wel als schilderij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thanks :D

het wordt dan wel een klein schilderij, formaat is 974 x 900
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 21:29 
 

Ravenwood schreef:

meer een pentagon of life :P
leuk stijltje wel
de tekst had wat kleiner gemogen en de illustratie wat groter imo
maar verder nice

ik vind het wel raar, je kan wel dit soort dingen maken, maar als ik dan die poster zie van the lion, dan vraag ik me soms toch echt af of het wel van dezelfde persoon komt... want wees eerlijk, die poster lijkt echt nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij mij ligt het probleem vaak aan de inspiratie/creativiteit. soms heb ik ineens een overvloed aan inspiratie, of ik zie echt een beeld voor me, zoals gisteren en eergisteren, en het andere moment echt totaal niet. en dat was toen Arnold mij vroeg die flyer te maken.

Ik probeer nu die inspiratie en creativiteit te beheersen, ik weet nu hoe ik het een beetje op kan roepen als je begrijpt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
bij mij ligt het probleem vaak aan de inspiratie/creativiteit. soms heb ik ineens een overvloed aan inspiratie, of ik zie echt een beeld voor me, zoals gisteren en eergisteren, en het andere moment echt totaal niet. en dat was toen Arnold mij vroeg die flyer te maken.

Ik probeer nu die inspiratie en creativiteit te beheersen, ik weet nu hoe ik het een beetje op kan roepen als je begrijpt wat ik bedoel.


Ik heb ook zoiets en ik heb van die uren dan heb ik te veel inspiratie en weet ik niet wat ik wil want dan wil ik weer iets beters of anders maar even later toch weer wat anders.
Wat is jouw manier daarop dan dat je het op kan roepen ?

Mooi gemaakt trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de meest diepgaande gedachte erachter vinden. en daar een voorbeeld van nemen.
bij deze kwam het nogal makkelijk naar boven, ik wou al iets met Circle of Life doen, en toen liep ik eergisteren met mn hond door het park en toen dacht ik aan dat er elk jaar weer nieuwe bladeren aan de bomen komen, hoe verrot die dingen er altijd bij staan in de winter, maar toch zijn ze elke zomer en voorjaar weer mooi. Dat vind ik een mooi voorbeeld van Circle of Life. toen ben ik aan de slag gegaan met bomen.

en nu hopen dat het de volgende keren ook zo gaat. Ik moet het wel beleven, als ik thuis probeer voorbeelden te krijgen vĂ³el ik het niet snapje :P

mooi voorbeeld van circle of life is ook die intro van Tha Playah - On The Edge. ik wou eerst iets met waterdruppels doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die bomen etc die heb je gewoon van internet afgehaald ? Ik ben daar altijd wel benieuwd naar ik doe nu zelf opleiding DTP'er dingen opmaken etc gaat nog wel maar illustraties etc helemaal zelf maken zonder voorbeeld of plaatjes die je gebruikt denk ik dat ik niet ver kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:36 
 

Ravenwood schreef:
bij mij ligt het probleem vaak aan de inspiratie/creativiteit. soms heb ik ineens een overvloed aan inspiratie, of ik zie echt een beeld voor me, zoals gisteren en eergisteren, en het andere moment echt totaal niet. en dat was toen Arnold mij vroeg die flyer te maken.

Ik probeer nu die inspiratie en creativiteit te beheersen, ik weet nu hoe ik het een beetje op kan roepen als je begrijpt wat ik bedoel.

ik snap wel precies wat je bedoeld ;)
heb er zelf ook last van, volgens mij veel "creatieve" mensen wel
als je zon opdracht op korte termijn moet maken is altijd kut, en zonder inspiratie helemaal
dan zou ik me gewoon eerder aan successvolle standaard dingen bezig houden, maar die flyer van laatst... die had echt wel wat meer aankleding gemogen
de typografie bijv, die leek nergens op... je had de 2 lettertypes beter kunnen omdraaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

I Like that one Raven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:18 
 

en daar is ie dan:
klik voor de verkooppagina ^^
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Die bomen etc die heb je gewoon van internet afgehaald ? Ik ben daar altijd wel benieuwd naar ik doe nu zelf opleiding DTP'er dingen opmaken etc gaat nog wel maar illustraties etc helemaal zelf maken zonder voorbeeld of plaatjes die je gebruikt denk ik dat ik niet ver kom.


ik haal die plaatjes van stocksites ja. die bomen komen van sxc.hu en de achtergrond van de pentagon en andere kleine dingetjes die je wat minder goed ziet zoals de "lorenz-attractor" op de achtergrond en die vogel komen van DeviantArt.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:29 
 

het nieuwe 2Dangerous logo:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft dat gasmasker nou wallen :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is wel echt n dik logo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

als je een beetje vaag kijkt lijkt dat gasmasker net een auto :lol: :lol:
maar wel heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Super dik Kasper! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij is goed gelukt kasper!
3-hour live show staat wel wat beter trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 23:49 
 

RAW-vizion schreef:
als je een beetje vaag kijkt lijkt dat gasmasker net een auto :lol: :lol:
maar wel heel vet :thumbsup:

hahaha, als je heel scheef kijkt wel ja :P
xd

Ravenwood schreef:
hij is goed gelukt kasper!
3-hour live show staat wel wat beter trouwens!

Idd, ik vind het alleen net wat te kort, waardoor de ruimte tussen de letters best groot moest, maar ging net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:38 
 

Afbeelding

Bezig met een poster voor Festival Mundial...
alleen zit redelijk vast, wil er nog een kwast, pot verf en verfspetters bij maar het lukt me niet echt :(

help :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en daar is ie dan:
klik voor de verkooppagina ^^
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hhahahaha, ik vind hem vet! :D
Misschien maar kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:23 
 

Afbeelding

aanpassing gemaakt... in overleg met groepsgenoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zit niet echt veel kleur in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:29 
 

Moet simpel worden, niet HEEEEL erg druk..
zoiezo moet er nog wat informatie bij, maar daar kwamen we nog niet aan toe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de achtergrond er niet bij passen. Beetje te 'serieus' voor de rest, want de rest is allemaal een beetje speels zeg maar. Ik zou voor wolkjes kiezen voor de achtergrond of zo. Verder staat de tekst ook op de verkeerde plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nieuwe avatar?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic