Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
G
robkuh1990 wrote:Image

Bezig met een poster voor Festival Mundial...
alleen zit redelijk vast, wil er nog een kwast, pot verf en verfspetters bij maar het lukt me niet echt :(

help :surrender:
zeer nice!
erg vette stijl!

100% zelfgemaakt btw?

@Atra: nee.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
KSwoosh wrote:
robkuh1990 wrote:[poster]

help :surrender:
zeer nice!
erg vette stijl!

100% zelfgemaakt btw?
.
idd erg vet! Al is de stijl volgensmij niet helemaal zelfgemaakt?
Misschien gewoon een simpele zilvere radial gradient doen? :)
G
Nando wrote:Vind de achtergrond er niet bij passen. Beetje te 'serieus' voor de rest, want de rest is allemaal een beetje speels zeg maar. Ik zou voor wolkjes kiezen voor de achtergrond of zo. Verder staat de tekst ook op de verkeerde plek.
ben ik het toch niet mee eens:
het grafische kleurwerk geeft een hele vrije en wellicht speelse sfeer, maar de achtergrond past daar zeker wel bij.
vooral omdat het een lichte kleur is, die vrij zacht ligt.
daarnaast speelt het ook in op de naam: Mundial, wat ook wel leuk is.

de typografie is erg goed gekozen voor dat bijschrift btw

:thumbsup:
C
robkuh1990 wrote:Image

Festival Mundial is een Festival in Tilburg... heeft met Wereld (mundial), Cultuur, Eten, Muziek en Natuur te maken.

Wij hebben als uitgangspunt gekozen: Kleur(rijk) maar dan rijk gedefineerd als stad ipv veel kleur. Door een combi te maken willen we dus op het festival laten zien hoe kleurrijk de wereld is. (kijk maar om je heen, Natuur is kleurrijk: Bloemen, dieren etc..... Cultuur: Kleding, huidskleur etc...... Eten: Verschillende gerechten, fruit etc..)
Daarom hebben wij een speelse typografie gekozen (schrift) met Your own Colorfull World (want het is toch jou wereld die je jou kleur geeft)
Alles is zelf ontwikkeld, op het huidige logo van Festival Mundial na (hartje, rondje en blokje eronder)

Daarnaast zijn we ook bezig met vormgeven van programmaboekje (4 pagina's) Website, Banner en telefoon applicatie
en maken we schetsen voor onze goody (kwast + pen in een.... op festival worden witte t-shirts en deze goody uitgegeven en dan hier en daar staan verfpotten zodat mensen hun witte shirt naar eigen invulling kunnen kleuren, laten kleuren door andere of zo kunnen laten)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik zie echt voor me dat 2 van die vogeltjes een lintje moeten dragen met die colorful tekst erop, zo'n tekenflim momentje >.<
Maargoed, dat zal wel puur aan mij liggen.
G
Skedoedelefloeps wrote:Ik zie echt voor me dat 2 van die vogeltjes een lintje moeten dragen met die colorful tekst erop, zo'n tekenflim momentje >.<
Maargoed, dat zal wel puur aan mij liggen.
vogeltjes die iets dragen, kan het nog slechter xd

hier nog eentje van mij:
Image
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Vind dit je beste werk tot nu toe Swoosh. Typische Fear.fm stijl :)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Dat is toch echt n erg vette poster!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Skedoedelefloeps wrote:Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.
Nu je het zegt :lol:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Skedoedelefloeps wrote:Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.
nouja, ratten zijn gevaarlijk, dus past wel goed :)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lol...
Als je naar gasmaskers kijkt zie je vaak dat (hoewel er verschillende soorten zijn) dat ronde ding aan de onderkant voorop, veel groter is dan op dit plaatje.
Nu lijkt het de neus van een rat zeg maar, als hij dat zou vergroten en dus het gehele masker onderaan ook iets breder zou maken dat het er heel anders uit ziet.
Vind het nu toch wel storend eigenlijk dat ik er een rat in zie >.<
Het mist wat van het enge en gevaarlijke wat een gasmasker echt uitstraalt, maar dat is mijn mening natuurlijk.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Vind hem vet :).
Zag deze op google. Image
Onderkant lijkt me ook dun?
D
Artiest
last seen Apr 2019
toch herken ik daar geen rat in >.<
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Image
Image

Hello Kitty :D
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Skedoedelefloeps wrote:toch herken ik daar geen rat in >.<
nu dan :P?
Image
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Vandaag een poster & Dvd cover gemaakt voor een opdracht op school. Dvd cover is zo goed als af aan de poster moeten nog wat aanpassingen gedaan worden.

Poster :
Image

Yesterday is History,Today is a Gift,Tomorrow is a mystery moet nog wat worden aangepast waarschijnlijk de kleur.
Het lettertype van : 2 Juli 2011,Haarlemmermeer,www.mysteryland.com is in werkelijkheid anders maar op deze mac staat het desbtreffende lettertype niet geinstalleerd.

De dvd cover :

Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
je typografie is echt een ramp :P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
_dp_ wrote:je typografie is echt een ramp :P
Daarom begon ik me ook af te vragen wat er allemaal zelf gemaakt is van de voorkant ;p
Het lijkt ook heel direct afgeknipt..
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Ik heb ook Wildstylez nog nooit Bromance enzo zien draaien....
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Kun je dat wat onderbouwen ?
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.

Ik heb bij vectoreesy wel wat spul weg gehaald ja maar dan is het nog klaar,zelf ben ik er niet ontevreden over maar er zijn wel dingen die beter kunnen natuurlijk. Ik neem daarom ook alle kritiek mee.

@Marsiascout haha ik wist dat die reactie er zou komen,dat moet je niet al te serieus nemen :cool:
G
Mystyle wrote:
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan
de lettertypes die je hebt gebruikt, hoe je ze gebruikt hebt en de kleuren ervan
heb je dit gemaakt met Word? want dat zou er hetzelfde uit zien...
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Mystyle wrote:
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.
Ja elk lettertype dat gebruikt is, is gewoon niet juist gebruikt. Kleuren vloeken, je compositie is niet goed, het oogt veel te leeg & kaal. Het is een dvd, dan wil ik ook wel een beetje zien wat er op die dvd staat (foto's ed). (Alles oogt nu ook leeg)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
_dp_ wrote:
Mystyle wrote:
Ja elk lettertype dat gebruikt is, is gewoon niet juist gebruikt. Kleuren vloeken, je compositie is niet goed, het oogt veel te leeg & kaal. Het is een dvd, dan wil ik ook wel een beetje zien wat er op die dvd staat (foto's ed). (Alles oogt nu ook leeg)
De achterzijde geef ik je gelijk in maar vindt je de voorzijde ook kaal en leeg dan ?
Ik heb nog veel te leren dus,ik vondt hem eerlijk gezegd wel geslaagd en al helemaal vergeleken met andere covers die in mijn klas zijn gemaakt.
Foto's er bij was eerst ook de bedoeling maar veel foto's werden erg pixel achtig en omdat ik niet veel tijd meer had heb ik dat achterwege gelaten.

Ik zal binnenkort nog eens wat maken en kijken of er verbetering in zit.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
robkuh1990 wrote:
robkuh1990 wrote:blabla

Festival Mundial is een Festival in Tilburg... heeft met Wereld (mundial), Cultuur, Eten, Muziek en Natuur te maken.

Wij hebben als uitgangspunt gekozen: Kleur(rijk) maar dan rijk gedefineerd als stad ipv veel kleur. Door een combi te maken willen we dus op het festival laten zien hoe kleurrijk de wereld is. (kijk maar om je heen, Natuur is kleurrijk: Bloemen, dieren etc..... Cultuur: Kleding, huidskleur etc...... Eten: Verschillende gerechten, fruit etc..)
Daarom hebben wij een speelse typografie gekozen (schrift) met Your own Colorfull World (want het is toch jou wereld die je jou kleur geeft)
Alles is zelf ontwikkeld, op het huidige logo van Festival Mundial na (hartje, rondje en blokje eronder)

Daarnaast zijn we ook bezig met vormgeven van programmaboekje (4 pagina's) Website, Banner en telefoon applicatie
en maken we schetsen voor onze goody (kwast + pen in een.... op festival worden witte t-shirts en deze goody uitgegeven en dan hier en daar staan verfpotten zodat mensen hun witte shirt naar eigen invulling kunnen kleuren, laten kleuren door andere of zo kunnen laten)
geinig, daar moet ik heen voor school (CKV)