idd erg vet! Al is de stijl volgensmij niet helemaal zelfgemaakt?KSwoosh wrote:zeer nice!robkuh1990 wrote:[poster]
help
erg vette stijl!
100% zelfgemaakt btw?
.
Misschien gewoon een simpele zilvere radial gradient doen?
idd erg vet! Al is de stijl volgensmij niet helemaal zelfgemaakt?KSwoosh wrote:zeer nice!robkuh1990 wrote:[poster]
help
erg vette stijl!
100% zelfgemaakt btw?
.
ben ik het toch niet mee eens:Nando wrote:Vind de achtergrond er niet bij passen. Beetje te 'serieus' voor de rest, want de rest is allemaal een beetje speels zeg maar. Ik zou voor wolkjes kiezen voor de achtergrond of zo. Verder staat de tekst ook op de verkeerde plek.
vogeltjes die iets dragen, kan het nog slechterSkedoedelefloeps wrote:Ik zie echt voor me dat 2 van die vogeltjes een lintje moeten dragen met die colorful tekst erop, zo'n tekenflim momentje![]()
Maargoed, dat zal wel puur aan mij liggen.

Nu je het zegtSkedoedelefloeps wrote:Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.
nouja, ratten zijn gevaarlijk, dus past wel goedSkedoedelefloeps wrote:Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.
nu danSkedoedelefloeps wrote:toch herken ik daar geen rat in

Daarom begon ik me ook af te vragen wat er allemaal zelf gemaakt is van de voorkant ;p_dp_ wrote:je typografie is echt een ramp
Kun je dat wat onderbouwen ?_dp_ wrote:je typografie is echt een ramp
de lettertypes die je hebt gebruikt, hoe je ze gebruikt hebt en de kleuren ervanMystyle wrote:Kun je dat wat onderbouwen ?_dp_ wrote:je typografie is echt een ramp
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan
Ja elk lettertype dat gebruikt is, is gewoon niet juist gebruikt. Kleuren vloeken, je compositie is niet goed, het oogt veel te leeg & kaal. Het is een dvd, dan wil ik ook wel een beetje zien wat er op die dvd staat (foto's ed). (Alles oogt nu ook leeg)Mystyle wrote:Kun je dat wat onderbouwen ?_dp_ wrote:je typografie is echt een ramp
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.
De achterzijde geef ik je gelijk in maar vindt je de voorzijde ook kaal en leeg dan ?_dp_ wrote:Ja elk lettertype dat gebruikt is, is gewoon niet juist gebruikt. Kleuren vloeken, je compositie is niet goed, het oogt veel te leeg & kaal. Het is een dvd, dan wil ik ook wel een beetje zien wat er op die dvd staat (foto's ed). (Alles oogt nu ook leeg)Mystyle wrote:Kun je dat wat onderbouwen ?_dp_ wrote:je typografie is echt een ramp
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.
geinig, daar moet ik heen voor school (CKV)robkuh1990 wrote:robkuh1990 wrote:blabla
Festival Mundial is een Festival in Tilburg... heeft met Wereld (mundial), Cultuur, Eten, Muziek en Natuur te maken.
Wij hebben als uitgangspunt gekozen: Kleur(rijk) maar dan rijk gedefineerd als stad ipv veel kleur. Door een combi te maken willen we dus op het festival laten zien hoe kleurrijk de wereld is. (kijk maar om je heen, Natuur is kleurrijk: Bloemen, dieren etc..... Cultuur: Kleding, huidskleur etc...... Eten: Verschillende gerechten, fruit etc..)
Daarom hebben wij een speelse typografie gekozen (schrift) met Your own Colorfull World (want het is toch jou wereld die je jou kleur geeft)
Alles is zelf ontwikkeld, op het huidige logo van Festival Mundial na (hartje, rondje en blokje eronder)
Daarnaast zijn we ook bezig met vormgeven van programmaboekje (4 pagina's) Website, Banner en telefoon applicatie
en maken we schetsen voor onze goody (kwast + pen in een.... op festival worden witte t-shirts en deze goody uitgegeven en dan hier en daar staan verfpotten zodat mensen hun witte shirt naar eigen invulling kunnen kleuren, laten kleuren door andere of zo kunnen laten)