Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:25 
 

robkuh1990 schreef:
Afbeelding

Bezig met een poster voor Festival Mundial...
alleen zit redelijk vast, wil er nog een kwast, pot verf en verfspetters bij maar het lukt me niet echt :(

help :surrender:

zeer nice!
erg vette stijl!

100% zelfgemaakt btw?

@Atra: nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:
[poster]

help :surrender:

zeer nice!
erg vette stijl!

100% zelfgemaakt btw?
.

idd erg vet! Al is de stijl volgensmij niet helemaal zelfgemaakt?
Misschien gewoon een simpele zilvere radial gradient doen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:03 
 

Nando schreef:
Vind de achtergrond er niet bij passen. Beetje te 'serieus' voor de rest, want de rest is allemaal een beetje speels zeg maar. Ik zou voor wolkjes kiezen voor de achtergrond of zo. Verder staat de tekst ook op de verkeerde plek.

ben ik het toch niet mee eens:
het grafische kleurwerk geeft een hele vrije en wellicht speelse sfeer, maar de achtergrond past daar zeker wel bij.
vooral omdat het een lichte kleur is, die vrij zacht ligt.
daarnaast speelt het ook in op de naam: Mundial, wat ook wel leuk is.

de typografie is erg goed gekozen voor dat bijschrift btw

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 00:22 
 

robkuh1990 schreef:
Afbeelding



Festival Mundial is een Festival in Tilburg... heeft met Wereld (mundial), Cultuur, Eten, Muziek en Natuur te maken.

Wij hebben als uitgangspunt gekozen: Kleur(rijk) maar dan rijk gedefineerd als stad ipv veel kleur. Door een combi te maken willen we dus op het festival laten zien hoe kleurrijk de wereld is. (kijk maar om je heen, Natuur is kleurrijk: Bloemen, dieren etc..... Cultuur: Kleding, huidskleur etc...... Eten: Verschillende gerechten, fruit etc..)
Daarom hebben wij een speelse typografie gekozen (schrift) met Your own Colorfull World (want het is toch jou wereld die je jou kleur geeft)
Alles is zelf ontwikkeld, op het huidige logo van Festival Mundial na (hartje, rondje en blokje eronder)

Daarnaast zijn we ook bezig met vormgeven van programmaboekje (4 pagina's) Website, Banner en telefoon applicatie
en maken we schetsen voor onze goody (kwast + pen in een.... op festival worden witte t-shirts en deze goody uitgegeven en dan hier en daar staan verfpotten zodat mensen hun witte shirt naar eigen invulling kunnen kleuren, laten kleuren door andere of zo kunnen laten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 08:38 
 
Artiest

Ik zie echt voor me dat 2 van die vogeltjes een lintje moeten dragen met die colorful tekst erop, zo'n tekenflim momentje >.<
Maargoed, dat zal wel puur aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:33 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Ik zie echt voor me dat 2 van die vogeltjes een lintje moeten dragen met die colorful tekst erop, zo'n tekenflim momentje >.<
Maargoed, dat zal wel puur aan mij liggen.

vogeltjes die iets dragen, kan het nog slechter xd

hier nog eentje van mij:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit je beste werk tot nu toe Swoosh. Typische Fear.fm stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:11 
 
Artiest

Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is toch echt n erg vette poster!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.

Nu je het zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gasmasker is alleen een beetje een rat vormig hoofd.


nouja, ratten zijn gevaarlijk, dus past wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:50 
 
Artiest

Lol...
Als je naar gasmaskers kijkt zie je vaak dat (hoewel er verschillende soorten zijn) dat ronde ding aan de onderkant voorop, veel groter is dan op dit plaatje.
Nu lijkt het de neus van een rat zeg maar, als hij dat zou vergroten en dus het gehele masker onderaan ook iets breder zou maken dat het er heel anders uit ziet.
Vind het nu toch wel storend eigenlijk dat ik er een rat in zie >.<
Het mist wat van het enge en gevaarlijke wat een gasmasker echt uitstraalt, maar dat is mijn mening natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem vet :).
Zag deze op google. Afbeelding
Onderkant lijkt me ook dun?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:08 
 
Artiest

toch herken ik daar geen rat in >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Hello Kitty :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
toch herken ik daar geen rat in >.<

nu dan :P?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag een poster & Dvd cover gemaakt voor een opdracht op school. Dvd cover is zo goed als af aan de poster moeten nog wat aanpassingen gedaan worden.

Poster :
Afbeelding

Yesterday is History,Today is a Gift,Tomorrow is a mystery moet nog wat worden aangepast waarschijnlijk de kleur.
Het lettertype van : 2 Juli 2011,Haarlemmermeer,www.mysteryland.com is in werkelijkheid anders maar op deze mac staat het desbtreffende lettertype niet geinstalleerd.

De dvd cover :

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je typografie is echt een ramp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
je typografie is echt een ramp :P


Daarom begon ik me ook af te vragen wat er allemaal zelf gemaakt is van de voorkant ;p
Het lijkt ook heel direct afgeknipt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook Wildstylez nog nooit Bromance enzo zien draaien....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
je typografie is echt een ramp :P


Kun je dat wat onderbouwen ?
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.

Ik heb bij vectoreesy wel wat spul weg gehaald ja maar dan is het nog klaar,zelf ben ik er niet ontevreden over maar er zijn wel dingen die beter kunnen natuurlijk. Ik neem daarom ook alle kritiek mee.

@Marsiascout haha ik wist dat die reactie er zou komen,dat moet je niet al te serieus nemen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:22 
 

Mystyle schreef:
_dp_ schreef:
je typografie is echt een ramp :P

Kun je dat wat onderbouwen ?
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan

de lettertypes die je hebt gebruikt, hoe je ze gebruikt hebt en de kleuren ervan
heb je dit gemaakt met Word? want dat zou er hetzelfde uit zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
_dp_ schreef:
je typografie is echt een ramp :P


Kun je dat wat onderbouwen ?
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.

Ja elk lettertype dat gebruikt is, is gewoon niet juist gebruikt. Kleuren vloeken, je compositie is niet goed, het oogt veel te leeg & kaal. Het is een dvd, dan wil ik ook wel een beetje zien wat er op die dvd staat (foto's ed). (Alles oogt nu ook leeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Mystyle schreef:
_dp_ schreef:
je typografie is echt een ramp :P


Kun je dat wat onderbouwen ?
Bedoel je de vele verschillende letterypen. De fonts op de poster is niet diegene die er eigenlijk hoort te staan.

Ja elk lettertype dat gebruikt is, is gewoon niet juist gebruikt. Kleuren vloeken, je compositie is niet goed, het oogt veel te leeg & kaal. Het is een dvd, dan wil ik ook wel een beetje zien wat er op die dvd staat (foto's ed). (Alles oogt nu ook leeg)


De achterzijde geef ik je gelijk in maar vindt je de voorzijde ook kaal en leeg dan ?
Ik heb nog veel te leren dus,ik vondt hem eerlijk gezegd wel geslaagd en al helemaal vergeleken met andere covers die in mijn klas zijn gemaakt.
Foto's er bij was eerst ook de bedoeling maar veel foto's werden erg pixel achtig en omdat ik niet veel tijd meer had heb ik dat achterwege gelaten.

Ik zal binnenkort nog eens wat maken en kijken of er verbetering in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
robkuh1990 schreef:
blabla



Festival Mundial is een Festival in Tilburg... heeft met Wereld (mundial), Cultuur, Eten, Muziek en Natuur te maken.

Wij hebben als uitgangspunt gekozen: Kleur(rijk) maar dan rijk gedefineerd als stad ipv veel kleur. Door een combi te maken willen we dus op het festival laten zien hoe kleurrijk de wereld is. (kijk maar om je heen, Natuur is kleurrijk: Bloemen, dieren etc..... Cultuur: Kleding, huidskleur etc...... Eten: Verschillende gerechten, fruit etc..)
Daarom hebben wij een speelse typografie gekozen (schrift) met Your own Colorfull World (want het is toch jou wereld die je jou kleur geeft)
Alles is zelf ontwikkeld, op het huidige logo van Festival Mundial na (hartje, rondje en blokje eronder)

Daarnaast zijn we ook bezig met vormgeven van programmaboekje (4 pagina's) Website, Banner en telefoon applicatie
en maken we schetsen voor onze goody (kwast + pen in een.... op festival worden witte t-shirts en deze goody uitgegeven en dan hier en daar staan verfpotten zodat mensen hun witte shirt naar eigen invulling kunnen kleuren, laten kleuren door andere of zo kunnen laten)

geinig, daar moet ik heen voor school (CKV)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic