Lichtval klopt überhaupt niet.
jawel hoor, behalve dat konijn rechtsonder. voor de rest klopt allesSkedoedelefloeps wrote:Lichtval klopt überhaupt niet.
jawel hoor, behalve dat konijn rechtsonder. voor de rest klopt allesSkedoedelefloeps wrote:Lichtval klopt überhaupt niet.
het gaat juist om de 2 konijnenRavenwood wrote:jawel hoor, behalve dat konijn rechtsonder. voor de rest klopt allesSkedoedelefloeps wrote:Lichtval klopt überhaupt niet.
Maak maar een website voor mijroberttt wrote:Nu bezig met een website te maken in html5 en css3. Kan je best veel in doen
BaasKSwoosh wrote:Mijn versie van de Do The Happy Face:
en op de achterkant staat dan:
TERINGCORPS
en daar ga ik een shirt van maken
:p eerst maar is pro worden net een website voor me zelf af.Ramirez wrote:Maak maar een website voor mijroberttt wrote:Nu bezig met een website te maken in html5 en css3. Kan je best veel in doen
ja want je moet ook echt kiezen CSS2 of CSS3 :')TakkU wrote:T is alleen jammer dat de meeste mensen browsers hebben die CSS3 of niet supporten, of weer een fucked up interpretatie hebben van CSS3 (IE meuk bijvoorbeeld). Daarom doe ik zelf nog steeds veel met gewoon CSS2.. Kom je minder voor verrassingen te staan als je gaat testen in meerdere browsers

Welke formaten gaat ie gedrukt worden?stefaneke wrote:
Zo ongeveer af dan, nog wat voorverkoopadressen erop en dan rammelen!
meen je dat?Timmer wrote:dat randje daaronder is wel mooi man
+1Josh-T wrote:Ik denk dat het er uitgeprint heel goed uit kan zien, die rand.

jazekerOlijfboompje wrote:BaasKSwoosh wrote:Mijn versie van de Do The Happy Face:
en op de achterkant staat dan:
TERINGCORPS
en daar ga ik een shirt van maken![]()
Moeten we naast elkaar gaan staan
Doe jij de happy face en ik de angry