seksRAW-vizion wrote:stefaneke, mag ik vragen wat jij met konijnen heb?
en btw, die voetbal schaduw, ik weet niet of je ooit een schaduw hebt gezien, maar die zijn nooit perfect scherp
seksRAW-vizion wrote:stefaneke, mag ik vragen wat jij met konijnen heb?
roberttt wrote:preview staat echt niet mooi hoor.. moet er echt weg![]()
Nee Ziet er top uit
haha true :p download hem wel van je deviantartKSwoosh wrote:roberttt wrote:preview staat echt niet mooi hoor.. moet er echt weg![]()
Nee Ziet er top uitgeniaal
zoveeel mensen die niet snappen dat PREVIEW alleen op de preview staat
Nee, hij is af zo.Skedoedelefloeps wrote:Komt er nog meer bij?
Vind hem nog ietwat leeg, mist iets...

Ik weet precies wat je bedoeld, daarom heeft ie hier ook nog zo lang gelegen voordat ik em uitbrachtSkedoedelefloeps wrote:@ KSwoosh Ik vind hem ook wel tof, alleen eerste keer als je kijkt mist er iets... alleen zou zelf ook niet weten wat.
iets subtiels... maar wat dat dan is me no have clue.
Ik ga er niks meer aan veranderen, maar zoals ik eerder al zei, hij is niet gebaseerd op zn huidige dingen, maar op zn X-Qlusive poster:Skedoedelefloeps wrote:Op z'n site is 't allemaal wat goud kleuring, misschien zoiets erin verwerken.
Kleine, subtiele, goude dingetjes langs de kant ofzo...
Misschien die flap waar de Italiaanse vlag zit, dat rande goud ofzo... geen idee hoor.
Heb gewoon even gekeken op z'n site om te kijken wat voor elementen daarin zouden zitten.
Wij hebben er 2RAW-vizion wrote:stefaneke, mag ik vragen wat jij met konijnen heb?
Feel the beunhoas in yourselfstefaneke wrote:Wij hebben er 2RAW-vizion wrote:stefaneke, mag ik vragen wat jij met konijnen heb?
ik zou hem nog wenkbrauwen gevenKSwoosh wrote:Mijn versie van de Do The Happy Face:
en op de achterkant staat dan:
TERINGCORPS
en daar ga ik een shirt van maken
vind ik ookMystyle wrote:@Stefaneke ik zou voor poster 1 gaan die anderen veelst te druk en die bergen vindt ik persoonlijk helemaal niets
Eens. Less is More in dit gevalstefaneke wrote:vind ik ookMystyle wrote:@Stefaneke ik zou voor poster 1 gaan die anderen veelst te druk en die bergen vindt ik persoonlijk helemaal niets