Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 10:52 

Hardtraxx Veteran

kerel skittzor, als je wat tips of je mening wil geven doe het dan een beetje met respect ofzo, nu sta je lekker hoog aangeschreven als "nieuwkomer".
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 10:53 

Hardtraxx Veteran

ik vind die van kswoosh wel dik, meestal boeit me zijn stijl niet echt. Maar deze vond ik wel mooi! Gewoon lekker simpel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 11:00 

Hardtraxx Veteran

skittzor schreef:
KSwoosh schreef:
ik had laatst verzoekje van The Znayzer [aka dutchhunters] om voor hem een poster/spandoek te maken, een beetje in de stijl van de sig van Qonfuze :P
ofc maak ik niet zomaar iets na, dus heb mijn eigen spin eraan gegeven, en hij vond em erg vet :D [ik ook trouwes]
hier is een kleine versie:
Afbeelding
kheb niet de volledige versie erop gezet omdat die 14173x8268 is xd

bohhh ziet er niet uit man , je had veel meer kunnen doen pentool etc. Betere kleuren , meer diepte.

Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Sukkeltje. En van wie mag jij een dubbelganger zijn!?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 19:04 

Donateur

KSwoosh schreef:
Dj C-Mind schreef:
beetje grote bek hed ie wel skittzor
is het niet skittle met een ander account :P

nog iemand met een 2e account :S
eerst biscuit met hallo, nu skittle..

Haha, is biscuit hallo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 19:53 

Hardtraxx Veteran

even voor de duidelijkheid ik ben die skittzor ofzo niet, ik stond ook al te kijken van hhmmm dat lijkt vies veel op mijn naam(en photoshoppen interesseert me niet xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 22:05 

lorennzkee schreef:

zei ie een keertje :P
ik weet niet of ik het moet geloven, maarja...

Dj Skitzo schreef:
even voor de duidelijkheid ik ben die skittzor ofzo niet, ik stond ook al te kijken van hhmmm dat lijkt vies veel op mijn naam(en photoshoppen interesseert me niet xd)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:07 

KSwoosh schreef:
lorennzkee schreef:

zei ie een keertje :P
ik weet niet of ik het moet geloven, maarja...

Dj Skitzo schreef:

:thumbsup:

Roep Jor-D eens erbij! vraag m ns of hij in zn database ip`s naloopt en dubbele verwijdert??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 17:00 

skittzor schreef:
Katja schreef:
Origneel:
Afbeelding

Mijn Versie:

Afbeelding

Verveelde me :$
Niet echt moeilijk werk maar wou hem toch even posten ^^

Dat ziet er ook niet uit man. :sick: Het is gewoon te simpel ik probeer nu niet stoer te doen als nieuwkomer maar het is afschuwelijk , je had het veel beter uit moeten werken.

Geef eens fatsoenlijk commentaar, hier heeft ie toch niets aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:25 

Hardtraxxer

Hey,

Wij, Vantage Point, en hebben een fotoshoot gehad. Nu willen we graag jullie mening welke wij het beste kunnen gebruiken voor onze site.

Grtz

Foto 1:
Afbeelding
Foto 2:
Afbeelding
Foto 3:
Afbeelding
Foto 4:
Afbeelding
Foto 5:
Afbeelding

Alvast bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:34 

Hardtraxx Addict

De 1 na laatste zou ik doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:35 

Hidden Source schreef:

je bedoelt nummer 4?
ingeslijks
!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 20:36 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
Hidden Source schreef:

je bedoelt nummer 4?
ingeslijks
!!!

De 4e ja :P (in het zwart wit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:12 

Donateur

je moet niet zo lelijk kijken donnie :P
zou met die muis doen ofzo in het midden of die zwart witte
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 21:45 

Hardtraxxer

Ik vond zelf de laatste foto ook echt vet! :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 22:26 

1+4+5 vind ik de vetste :D
jmmr dat 4 in grijs is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 23:03 

Hardtraxx Elite

Ik zou zeker voor één gaan. Tweede plaats is vier, maar daar mag de belichting wel wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 10:29 

Hardtraxx Newbie

foto 1 zeg ik :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 10:55 

Hardtraxx Veteran

Devil of terror schreef:
foto 1 zeg ik :P :D

Ik ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 11:15 

Hardtraxxer

Foto1:

Jammer dat die linker kerel wegvalt in het achtergrond door geel shirt en geel achtergrond..
als je met de kleuren gaat kloten kan je wel iets moois krijgen denk ik ;)

Foto2:
De rechter kerel kijkt niet daar de camera, de linker wel.
Daarnaast heb ik het gevoel dat er iets veranderd is aan de afmetingen, dat er iets gescaled is ofzo...
wel coole bugs bunny on crack haha, in dit geval valt het wegvallen van de rechter wel mee ookal zie je een klein beetje grijs op grijs...

Foto3:
Wel nice, maar gewoon gewoon :P vind het altijd leuker als je zo iets doet (zo close) gewoon met wit achtergrond.... en dan met photoshop er wat leuks van maken ;) Daarnaast valt de linker veel meer op dan de rechter... mss had de rechter ook iets spannends aan kunnen trekken ghehe en wat ook belangrijk is met fotografie is hoe je de mensen neerzet.. de rechter is 1.50 ofzo? en de linkers 2.10? dat gevoel krijg ik snappie bij Foto2 is dat wel goed opgelost door de kleinste op het voorgrond te zetten, de grote wat naar achter...

Foto 4:
Handen van rechter kerel zitten heel raar, daarnaast had er wel iets meer over nagedacht kunnen worden over een foto met gear erbij... dit is zo standaard. Elke dj houd tegenwoordig wel een koptelefoon/cdj/of wat dan ook vast... al heb ik nog geen keyboard gezien haha maar of dat nou een +punt is... toen ik de foto zag keek ik gelijk naar de keyboard, en daarna naar jullie. Dat moet andersom zijn,, en mss komth et wel omdat alles zwart/wit is ;)

Foto 5:
Toch wel de leukste, ik weet niet wat jullie huisstyle word van de site.. maar doe er wel wat mee met de foto's kwa kleuren correctie shizzel met fotosoep... en neit deze foto er gewoon op pleuren en klaar ghehe

Toch zou ik als ik jullie was langs de studio gaan en voor een wit scherm staan, mooi uitbelichten en nabewerken in photoshop :) maarja is maar mijn mening...

Al met al wel een leuke photoshoot :)

Afbeelding

zo iets maakt het al wel wat spannender, maargoed je meot wel de kleuren van de site weten wil je zo iets gaan doen.... nou is het een beetje paarsig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 13:26 

laatst een logo voor dj Ducaz gemaakt, dit keer in een heel andere stijl als normaal, en ik vind het zelf erg vet geworden!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 14:27 

Hardtraxx Veteran

laat ik voorop stellen dat ik met foto shop niet meer up 2 date ben. maar dit plaatje vind ik wel erg dik gemaakt. wat heb je allemaal veranderd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 14:42 

djpatt schreef:
laat ik voorop stellen dat ik met foto shop niet meer up 2 date ben. maar dit plaatje vind ik wel erg dik gemaakt. wat heb je allemaal veranderd ?

hoe bedoel je , veranderd?
ik heb alles zelf gemaakt op de nebula achter de text, de vortex linksonder en de nebula linksboven na.
de rest, allemaal 100% zelf gemaakt ^^ [de nebulas en de vortex zijn echter wel erg aangepast]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

mierenneuker: dit is niet echt een logo he :P meer een wallpaper/poster

voor de rest vind ik die streep onder Ducaz er niet bij passen, en dat licht is niet echt realistisch erin geblend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 15:44 

Ravenwood schreef:
mierenneuker: dit is niet echt een logo he :P meer een wallpaper/poster

voor de rest vind ik die streep onder Ducaz er niet bij passen, en dat licht is niet echt realistisch erin geblend.

weet ik, dat was de bedoeling ;)
en het is idd geen logo dit, het is een Afbeelding met zn logo erop
maar ik had zn logo ook gemaakt, die kan je op me DA erbij zien: http://coreper.deviantart.com/#/d2s54dm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
djpatt schreef:

hoe bedoel je , veranderd?
ik heb alles zelf gemaakt op de nebula achter de text, de vortex linksonder en de nebula linksboven na.
de rest, allemaal 100% zelf gemaakt ^^ [de nebulas en de vortex zijn echter wel erg aangepast]

dat bedoelde ik ook, tuurlijk weet ik wel dat het geen standaard plaatje is :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic