Foto1:
Jammer dat die linker kerel wegvalt in het achtergrond door geel shirt en geel achtergrond..
als je met de kleuren gaat kloten kan je wel iets moois krijgen denk ik

Foto2:
De rechter kerel kijkt niet daar de camera, de linker wel.
Daarnaast heb ik het gevoel dat er iets veranderd is aan de afmetingen, dat er iets gescaled is ofzo...
wel coole bugs bunny on crack haha, in dit geval valt het wegvallen van de rechter wel mee ookal zie je een klein beetje grijs op grijs...
Foto3:
Wel nice, maar gewoon gewoon

vind het altijd leuker als je zo iets doet (zo close) gewoon met wit achtergrond.... en dan met photoshop er wat leuks van maken

Daarnaast valt de linker veel meer op dan de rechter... mss had de rechter ook iets spannends aan kunnen trekken ghehe en wat ook belangrijk is met fotografie is hoe je de mensen neerzet.. de rechter is 1.50 ofzo? en de linkers 2.10? dat gevoel krijg ik snappie bij Foto2 is dat wel goed opgelost door de kleinste op het voorgrond te zetten, de grote wat naar achter...
Foto 4:
Handen van rechter kerel zitten heel raar, daarnaast had er wel iets meer over nagedacht kunnen worden over een foto met gear erbij... dit is zo standaard. Elke dj houd tegenwoordig wel een koptelefoon/cdj/of wat dan ook vast... al heb ik nog geen keyboard gezien haha maar of dat nou een +punt is... toen ik de foto zag keek ik gelijk naar de keyboard, en daarna naar jullie. Dat moet andersom zijn,, en mss komth et wel omdat alles zwart/wit is

Foto 5:
Toch wel de leukste, ik weet niet wat jullie huisstyle word van de site.. maar doe er wel wat mee met de foto's kwa kleuren correctie shizzel met fotosoep... en neit deze foto er gewoon op pleuren en klaar ghehe
Toch zou ik als ik jullie was langs de studio gaan en voor een wit scherm staan, mooi uitbelichten en nabewerken in photoshop

maarja is maar mijn mening...
Al met al wel een leuke photoshoot

zo iets maakt het al wel wat spannender, maargoed je meot wel de kleuren van de site weten wil je zo iets gaan doen.... nou is het een beetje paarsig