jupsPiaaa wrote:Je zegt zelfgemaakt man
de icoontjes zijn zelf gemaakt
en daarbij heb ik de originele logos gebruikt
jupsPiaaa wrote:Je zegt zelfgemaakt man
ik was erg duidelijk hoor:Lyst wrote:Ik zou zeggen beter typen, want we kunnen niet iets gaan lezen wat er niet staat![]()
dus: ik zeg: ik heb een icoontje gemaakt, omdat de oude [dit verwijst naar het oude ICOONTJE] zo lelijk was.KSwoosh wrote:een zelfgemaakt icoontje voor GTA IV, omdat de oude zo lelijk was
dus: ik heb ook een icoontje voor blur gemaakt, omdat ik het oude icoontje van blur ook lelijk vond.KSwoosh wrote:en een voor Blur, ook omdat die zo lelijk was, en ook deze, vanaf scratch gemaakt
ooh, nee, dat stond er gewoon bij om aan te geven waar het voor is.Lyst wrote:Dus een zelfgemaakt icoontje bevat automatisch het logo van het oude icoontje![]()
Je kunt ook een nieuw icoontje maken en die volledig naar eigen idee inrichten.
Ik meende dat links het nieuwe icoontje was in de verschillende formaten en rechts het oude.
ah ik zie nu wat je bedoeld ja.Piaaa wrote:Bij je Gta Is de eerste IV te groot vergeleken met degene die erna volgt, er mist er 1tje tussen zeg maar ... Ja gaat van een hele grote maat naar net een te kleine maat ...
Niet goed uitgelegd dusKSwoosh wrote:ooh, nee, dat stond er gewoon bij om aan te geven waar het voor is.Lyst wrote:Dus een zelfgemaakt icoontje bevat automatisch het logo van het oude icoontje![]()
Je kunt ook een nieuw icoontje maken en die volledig naar eigen idee inrichten.
Ik meende dat links het nieuwe icoontje was in de verschillende formaten en rechts het oude.
en het zijn gewoon remakes van de oude icoontjes, betere kwaliteit vooral, zo was het oude icoontje van blur namelijk maar 32x32das wel erg klein
edit:ah ik zie nu wat je bedoeld ja.Piaaa wrote:Bij je Gta Is de eerste IV te groot vergeleken met degene die erna volgt, er mist er 1tje tussen zeg maar ... Ja gaat van een hele grote maat naar net een te kleine maat ...
en volges mij klopt dat ook, ik begin met 256x256 [er zit ook 512x512 bij volges mij] daarna naar 96x96
naja, van 256x256 downscalen naar 128x128 ziet er wel mooi uit, dus dat is niet zo erg
jullie begrepen het gewoon verkeerd.Piaaa wrote:Niet goed uitgelegd dus
watvoor andere icoontjes had jij in gedachte dan?Sunboom wrote:Ik snap het nu helemaal ja. Had niet door dat het om icoontjes voor op je desktop ging.
Haha die ellebogen wouden niet beter dat snapte ik ook al nietKSwoosh wrote:eigenlijk wel mooier zo!
alleen jmmr dat ie grijze oren en ellebogen heeft
je had toch gewoon die desaturation adjustment kunnen masken zodat ie niet op de ellebogen kwam?Katja wrote:Haha die ellebogen wouden niet beter dat snapte ik ook al nietKSwoosh wrote:eigenlijk wel mooier zo!
Maar die oren heb ik over het hoofd gezien haha, dacht dat ze onder het haar zaten
hij heeft al een mask gedaan? en daarover het effect gedaan? alleen niet goed gemasked?KSwoosh wrote:je had toch gewoon die desaturation adjustment kunnen masken zodat ie niet op de ellebogen kwam?Katja wrote:Haha die ellebogen wouden niet beter dat snapte ik ook al nietKSwoosh wrote:eigenlijk wel mooier zo!
Maar die oren heb ik over het hoofd gezien haha, dacht dat ze onder het haar zaten
of hoe heb je het gedaan?
ProfaNe wrote: zij heeft al een mask gedaan? en daarover het effect gedaan? alleen niet goed gemasked?
boeiendRavenwood wrote:ProfaNe wrote: zij heeft al een mask gedaan? en daarover het effect gedaan? alleen niet goed gemasked?
JupRavenwood wrote:ProfaNe wrote: zij heeft al een mask gedaan? en daarover het effect gedaan? alleen niet goed gemasked?
Ik dacht dat je icoontjes gewoon als synoniem voor logo's gebruikte (zoals iedereen geloof ik).KSwoosh wrote:watvoor andere icoontjes had jij in gedachte dan?Sunboom wrote:Ik snap het nu helemaal ja. Had niet door dat het om icoontjes voor op je desktop ging.
die gebruik ik, en iedereen die ik ken, nooitSunboom wrote:Ik dacht dat je icoontjes gewoon als synoniem voor logo's gebruikte (zoals iedereen geloof ik).
bohhh ziet er niet uit man , je had veel meer kunnen doen pentool etc. Betere kleuren , meer diepte.KSwoosh wrote:ik had laatst verzoekje van The Znayzer [aka dutchhunters] om voor hem een poster/spandoek te maken, een beetje in de stijl van de sig van Qonfuze
ofc maak ik niet zomaar iets na, dus heb mijn eigen spin eraan gegeven, en hij vond em erg vet[ik ook trouwes]
hier is een kleine versie:
kheb niet de volledige versie erop gezet omdat die 14173x8268 is
maar dat doe je dus welskittzor wrote:ik probeer nu niet stoer te doen als nieuwkomer
DOINK!!!KSwoosh wrote:maar dat doe je dus welskittzor wrote:ik probeer nu niet stoer te doen als nieuwkomer
dus bakkes dicht en optyfen
nog iemand met een 2e account :SDj C-Mind wrote:beetje grote bek hed ie wel skittzor
is het niet skittle met een ander account