hehe, gelukkigdjpatt wrote:dat bedoelde ik ook, tuurlijk weet ik wel dat het geen standaard plaatje is
@Raven: wat bedoelde je btw met "het licht" wat ik er niet goed in geblend zou hebben?
hehe, gelukkigdjpatt wrote:dat bedoelde ik ook, tuurlijk weet ik wel dat het geen standaard plaatje is
idd, viel me eigenlijk pas op toen ie af wasRavenwood wrote:ik neem aan dat het licht achter die planeet wegkomt.
dan klopt het niet echt want je zou dan het licht door de planeet heen zien, en het klopt niet met de belichting op die andere planeet, want daar komt het licht van recht boven die planeet.
dit klinkt heel erg gay wanneer ik dit lasHidden Source wrote:De 1 na laatste zou ik doen
Als je iets vergroot ziet het er al snel heel lelijk uit, maar ik snap dan niet waarom het in Photoshop enzo wel goed uitziet.Kryptica wrote:Probleempje :
Ik probeer een logo te vergroten van 1280 * 1240 in Photoshop naar 1680 * 1050, en in Photoshop ziet het er dan goed uit en ook als ik het in JPEG zet, maar als ik hem dan als achtegrond pak is het echt in rotkwaliteit. Iemand die weet hoe dat komt ? het is nochtans het juiste formaat van mijn scherm.
watvooriets wil je vergroten dan?Kryptica wrote:Probleempje :
Ik probeer een logo te vergroten van 1280 * 1240 in Photoshop naar 1680 * 1050, en in Photoshop ziet het er dan goed uit en ook als ik het in JPEG zet, maar als ik hem dan als achtegrond pak is het echt in rotkwaliteit. Iemand die weet hoe dat komt ? het is nochtans het juiste formaat van mijn scherm.
doe dan gewoon rechtsklik op het bestand > instellen als achtergrond :') :') :') :')Kryptica wrote:Eigenlijk is het al opgelostGewoon uploaden op internet en dan zo "gebruiken als achtergrond".
nietlorennzkee wrote:Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
Voor avatar namelijk
http://mypictr.com/lorennzkee wrote:Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
Voor avatar namelijk
Nee dat is Wildstylerzdjpatt wrote:is dat wildstylez ??
overigens schrijf je dat zo wildstylerszKryptica wrote:Nee dat is Wildstylerzdjpatt wrote:is dat wildstylez ??
wyltztylahrszdjpatt wrote:overigens schrijf je dat zo wildstylerszKryptica wrote:Nee dat is Wildstylerzdjpatt wrote:is dat wildstylez ??
GIMPlorennzkee wrote:Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
Voor avatar namelijk
Paintdj-rico01 wrote:GIMPlorennzkee wrote:Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
Voor avatar namelijk
pixlr.nl
Haha, heb een andere gepakt.djpatt wrote:is dat wildstylez ??
had je beter je eigen foto kunnen laten staan