Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago
G
djpatt wrote:dat bedoelde ik ook, tuurlijk weet ik wel dat het geen standaard plaatje is :P
hehe, gelukkig :)

@Raven: wat bedoelde je btw met "het licht" wat ik er niet goed in geblend zou hebben?
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik neem aan dat het licht achter die planeet wegkomt.
dan klopt het niet echt want je zou dan het licht door de planeet heen zien, en het klopt niet met de belichting op die andere planeet, want daar komt het licht van recht boven die planeet. ;)
G
Ravenwood wrote:ik neem aan dat het licht achter die planeet wegkomt.
dan klopt het niet echt want je zou dan het licht door de planeet heen zien, en het klopt niet met de belichting op die andere planeet, want daar komt het licht van recht boven die planeet. ;)
idd, viel me eigenlijk pas op toen ie af was :$ komt omdat ik dat lichtpunt pas op het einde heb toegevoegd :P
daarvoor was het het idee dat het licht van boven kwam :P
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Hidden Source wrote:De 1 na laatste zou ik doen :)
dit klinkt heel erg gay wanneer ik dit las xd
eerste post op een nieuwe pagina en ik dacht zo van hee er zijn vrouwen gephotoshopt maar nee... beetje jammer dit :P
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Probleempje :

Ik probeer een logo te vergroten van 1280 * 1240 in Photoshop naar 1680 * 1050, en in Photoshop ziet het er dan goed uit en ook als ik het in JPEG zet, maar als ik hem dan als achtegrond pak is het echt in rotkwaliteit. Iemand die weet hoe dat komt ? het is nochtans het juiste formaat van mijn scherm. ;)
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Kryptica wrote:Probleempje :

Ik probeer een logo te vergroten van 1280 * 1240 in Photoshop naar 1680 * 1050, en in Photoshop ziet het er dan goed uit en ook als ik het in JPEG zet, maar als ik hem dan als achtegrond pak is het echt in rotkwaliteit. Iemand die weet hoe dat komt ? het is nochtans het juiste formaat van mijn scherm. ;)
Als je iets vergroot ziet het er al snel heel lelijk uit, maar ik snap dan niet waarom het in Photoshop enzo wel goed uitziet.
K
Donateur
last seen Feb 2014
Ja ik vind het ook raar. Ik heb het geupload via Imageshack en zo via internet "Gebruik als achtergrond" gedaan en nu ziet het er wel goed uit :P
G
Kryptica wrote:Probleempje :

watvooriets wil je vergroten dan?
photoshop gebruikt speciale algoritmes om te vergoten, terwijl windows dat niet doet, en de kwaliteit dus verneukt.
K
Donateur
last seen Feb 2014
Eigenlijk is het al opgelost ;) Gewoon uploaden op internet en dan zo "gebruiken als achtergrond". ;)
G
Kryptica wrote:Eigenlijk is het al opgelost ;) Gewoon uploaden op internet en dan zo "gebruiken als achtergrond". ;)
doe dan gewoon rechtsklik op het bestand > instellen als achtergrond :') :') :') :')
Haha dat heb ik natuurlijk eerst gedaan :P Dan is het kutkwaliteit, als ik hem upload op internet niet. Ik weet ook niet hoe het komt :D
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
Voor avatar namelijk :)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
lorennzkee wrote:Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
niet :P ik doe het gewoon in photo shop
K
Donateur
last seen Feb 2014
lorennzkee wrote:Hoe kun je op een makkelijke manier een foto naar 80x80 omzetten met een gratis programma?
http://mypictr.com/ ;)
Donateur
last seen Nov 2021
Dankjewel ;).
Wou andere avatar :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
is dat wildstylez ??

had je beter je eigen foto kunnen laten staan ;)
K
Donateur
last seen Feb 2014
djpatt wrote:is dat wildstylez ??
Nee dat is Wildstylerz
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Kryptica wrote:
Nee dat is Wildstylerz
overigens schrijf je dat zo wildstylersz :whistle:
G
djpatt wrote:
Kryptica wrote:
Nee dat is Wildstylerz
overigens schrijf je dat zo wildstylersz :whistle:
wyltztylahrsz
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
of gewoon oldschool

waaltstajlers
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
GIMP
pixlr.nl
G
dj-rico01 wrote:
GIMP
pixlr.nl
Paint
Photoshop [ook gratis :whistle: ]
Donateur
last seen Nov 2021

had je beter je eigen foto kunnen laten staan ;)
Haha, heb een andere gepakt.
Die wildstylez viel niet op als ik even snel door een topic scrol om te weten tot waar ik gelezen had :P.
Dan maar een super scheve foto :P
S
Image

Nog niet af
G
het word een sub neem ik aan?
veel success met dat beschermgaas aan de voorkant :P [of hoe dat ook heet :P]
S
Jottem,

En het gaas is niet zo moeilijk hoor ;).