http://images.google.nl/Nando wrote:Klopt, maar ik zoek gewoon een simpel achtergrondje. Heb al wat gekloot met photoshop en zo, maar ben daar niet echt goed in.KSwoosh wrote:portfolio = zelf maken!Nando wrote:Heeft iemand nog een toffe achtergrond voor een website? Zoek een beetje iets space / clouds achtigs.. Ben bezig met een online portfolio.Of gewoon een mooie foto van de lucht of zo.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Die teaser is idd best wel dik :O
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Net even met deze foto aan de slag gegaan.

Naar.

Naar.

-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025

-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Mis ik iets
?
-
G
haha nice 
netjes gedaan, maar behalve de kleur en rotatie heb je niet veel gedaan toch?
netjes gedaan, maar behalve de kleur en rotatie heb je niet veel gedaan toch?
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Zit wel meer werk in, heb linksboven die zon achtige flare er in gezet omdat de lucht niet echt lekker was, veder zijn het vooral heel veel spelen met levels, contrasten, kleurbalans, helderheid, verlopen, belichtingen en noem maar op. Met het bewerken van foto's hoef je niet echt compleet ''nieuwe dingen'' te ontwerpen dus het lijkt misschien wat simpel vergeleken met andere edits in dit topic
.
-
G
Iedereen zn werk is welkom natuurlijk
Maar je hebt gelijk, het tunen van de kleuren wordt onderschat
maar wat je in het vervolg mss wel handig vindt:
Instagram Actions For Photoshop
Daar kan je echt nice dingen mee maken (door meerdere effecten te combineren, deels te gebruiken, etc.)
Daar kan je echt nice dingen mee maken (door meerdere effecten te combineren, deels te gebruiken, etc.)
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Nee gein ik moest hier even aan denken.Ritsurt wrote:Mis ik iets?
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Thanks zal er eens naar kijken, denk alleen niet dat ik die Instagram achtige bewerkingen op mijn autofotografie ga toepassenKSwoosh wrote:Iedereen zn werk is welkom natuurlijkMaar je hebt gelijk, het tunen van de kleuren wordt onderschat
![]()
-
G
Wat ik daar meestal mee doe is verschillende doen, en dan over elkaar leggen en met opacity en masks tweakenRitsurt wrote:Thanks zal er eens naar kijken, denk alleen niet dat ik die Instagram achtige bewerkingen op mijn autofotografie ga toepassenKSwoosh wrote:Iedereen zn werk is welkom natuurlijkMaar je hebt gelijk, het tunen van de kleuren wordt onderschat
![]()
maar ik doe het ook niet vaak met fotos
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Netjes hoor!
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Reageert niemand in stel je vraag topic, en lijkt me hier ook meer thuis.Bart0ving wrote:Wanneer komt de Hardtraxx iPhone case?![]()
Is opzich makkelijk te maken op T-Mobile case creator. Nu moet iemand nog met een leuk design komen
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Man, heledag op stage online bannertjes ontwerpen voor saaie producten. niet het leukste werk!
(tussen door natuurlijk hardtraxxen
)
(tussen door natuurlijk hardtraxxen
-
D
Laat is wat van je werk zien dan. 
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
dit soort dingen:

-
G
Als ik dat zo zie snap ik wel dat je dat de hele dag moet doen. Echt uniek qua stijl zijn ze niet.
Al vind ik die bovenste wel leuk. Kwaliteit is alleen een beetje gaar
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
True!KSwoosh wrote:Als ik dat zo zie snap ik wel dat je dat de hele dag moet doen. Echt uniek qua stijl zijn ze niet.
Alleen het is nog best moeilijk om van "saaie" producten iets leuks te maken...
die pen zit ook wat raar in die hand
, of het lukt mij gewoon niet om hem zo vast te houden haha.
Geinige actie van Q trouwens!
Geinige actie van Q trouwens!
Q-dance
Defqon.1 | Do it Yourself kit
Our Defqon.1 fans have been very creative over the last few years. They Defqonized all sorts of items to look at their best at our festivals. Q-dance wants to give those creative fans a little help!
Download the special Defqon.1 kit and create your own Defqon.1 T-shirt, car sticker, flag, dress or whatever you can come up with.
DOWNLOAD: http://bit.ly/DQ12DIY
Don't forget to share your original self-made Defqon.1 item on:
Facebook: mention or tag Q-dance in your picture
Twitter: Mention @Q_dance and use hashtag #DQDIY
The best creation wins a EUR 250,- gift certificate for the Q-dance Merchandise Store at Defqon.1 2012!
The winner will be informed and announced June 8th, at Q-dance.com.
Kun je beter niet aan mee doen, zitten toch wel gekke oostblokkers bij die hun pasgeboren baby vol tatoeëren met die logo's.
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Verveling 

-
G
Zeer nice!
alleen vind ik die splash iets te overdreven, niet?
alleen vind ik die splash iets te overdreven, niet?
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Mhauw vind hem wel oké eigenlijk
Misschien dat dat zwarte gedeelte inderdaad wat minder mag, het is nu beetje uit verhouding: grote splash/klein kopje.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ritsurt wrote:Mhauw vind hem wel oké eigenlijkMisschien dat dat zwarte gedeelte inderdaad wat minder mag, het is nu beetje uit verhouding: grote splash/klein kopje.
-
S
isdanieecht?