Mag ik je bedanken voor mijn nieuwe mobiel achtergrond.NaarDeQlote wrote:Vanuit een tutorial heb ik dit,
Hoop er nu nog een vette tekst in te kunnen zetten van een nummer of iets!
Alleen nog even denken over hoe, en welk nummer..
Zat er aan te denken om onderin een soort skyline achtig iets te plaatsen, iemand die hier tips voor heeft?
Thanx!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Jattert, ik had die al 
-
G
wat ik zou proberen is een andere variant van dit lettertype te nemen, nu heb je de Extended Bold volgens mij, probeer de normale eens (of Bold). En als je dan de tekst een witte vulling geeft van 30% ofzo en dan de dropshadow zonder offset op 60% en 8pixels ofzo zet lijkt et me ook wel wat beterNaarDeQlote wrote:
Nog een klein beetje aan lopen kutten, bedankt voor je lettertype kasper ;P
weet ik, maar aangezien ik deze dingen ook op pilaren vond lijkenstefaneke wrote:De track gaat wel over deze afbeelding:
dacht ik aan dit nummer
Ik zal eens pielen met de instellingen Swoosh
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Even kijkje genomen in dit topic.
Zie dat er heeel veel vette dingen gemaakt worden door sommigen hier!
Speel zelf ook veel met Photoshop...
Heb bijvoorbeeld het logo van onze ultra-groep bij Zwolle gemaakt..
Zie dat er heeel veel vette dingen gemaakt worden door sommigen hier!
Speel zelf ook veel met Photoshop...
Heb bijvoorbeeld het logo van onze ultra-groep bij Zwolle gemaakt..
-
G
geen idee waar je het over hebtramon038 wrote:Heb bijvoorbeeld het logo van onze ultra-groep bij Zwolle gemaakt..
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
We hebben een supporters groep bij Zwolle.
Ik heb het logo voor deze groep gemaakt.
Snap je het zo?

Snap je het zo?
-
G
ja ik snap wel dat je een logo hebt gemaakt, maar who de fuck cares als je het niet eens postramon038 wrote:We hebben een supporters groep bij Zwolle.
Snap je het zo?![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
KSwoosh wrote:ja ik snap wel dat je een logo hebt gemaakt, maar who de fuck cares als je het niet eens postramon038 wrote:We hebben een supporters groep bij Zwolle.
Snap je het zo?![]()
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Oho sorry 
Dat onderste "Zwolle" hoort er niet bij trouwens...

-
G
ramon038 wrote:Oho sorry

Tot zover jouw ontwerp.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nieuwe Photoshop CS6 Beta is te downloaden, zitten een paar behoorlijk gave features in
!
http://labs.adobe.com/downloads/photoshopcs6.html
-
C
Vandaag de opdracht op school gekregen om een logo voor jezelf te ontwerpen met 3 kernwaarden die bij jou horen.
Heb de kernwaarden Vrijheid, Strijd en Openheid gekozen en ben daarmee aan de slag gegaan
De R heb ik van internet gehaald (hier zat een vleugel al aan vast)
Ik heb de andere vleugel aan de andere kant gezet. Deze 2 vleugels symboliseren Vrijheid
De R heb ik aangepast dat hij 'open' is. De open structuur naar de 2 pootjes van de R symboliseren mijn Openheid
De o en b heb ik zelf gemaakt, dus niks van internet afgehaald. Daarnaast is de trident boven de B symbool voor strijd. (trident is immers een oud romeins gladiator wapen)
Daarnaast heb ik nog een 4e kernwaarde toegevoegd en dat is Compromiszoeker. Hierbij heb ik verder gedacht dan nodig, maar een compromis is meestal de beste keuze maken (ofwel: niet wit of niet zwart)
Dit resulteerde bij mij in grijs (wat dus tussen wit en zwart inzit) en dit maakte mijn logo

Ok, het is wel niet het beste werk wat ik ooit geleverd heb, maar ben er wel tevreden mee. Iemand nog feedback?
Heb de kernwaarden Vrijheid, Strijd en Openheid gekozen en ben daarmee aan de slag gegaan
De R heb ik van internet gehaald (hier zat een vleugel al aan vast)
Ik heb de andere vleugel aan de andere kant gezet. Deze 2 vleugels symboliseren Vrijheid
De R heb ik aangepast dat hij 'open' is. De open structuur naar de 2 pootjes van de R symboliseren mijn Openheid
De o en b heb ik zelf gemaakt, dus niks van internet afgehaald. Daarnaast is de trident boven de B symbool voor strijd. (trident is immers een oud romeins gladiator wapen)
Daarnaast heb ik nog een 4e kernwaarde toegevoegd en dat is Compromiszoeker. Hierbij heb ik verder gedacht dan nodig, maar een compromis is meestal de beste keuze maken (ofwel: niet wit of niet zwart)
Dit resulteerde bij mij in grijs (wat dus tussen wit en zwart inzit) en dit maakte mijn logo

Ok, het is wel niet het beste werk wat ik ooit geleverd heb, maar ben er wel tevreden mee. Iemand nog feedback?
-
G
waar ik me het meest aan stoor in jouw logo is het feit dat alle letters een verschillende dikte hebben, zelfs de ring van de R is niet even dik als de andere strepen van de R.
Daarnaast is het grootte verscil ook te groot imo en die vork bij de D... daar maak ik liever geen woorden aan vuil
die vleugels bij de R zouden leuk zijn voor een Hyves mooiboy of motor gang, maar verder... nah
de gedachte erachter is wel leuk
Daarnaast is het grootte verscil ook te groot imo en die vork bij de D... daar maak ik liever geen woorden aan vuil
die vleugels bij de R zouden leuk zijn voor een Hyves mooiboy of motor gang, maar verder... nah
de gedachte erachter is wel leuk
-
C
Vork bij de d? haha, das mijn naam (Rob)
Het ging erom dat je iets had, verder maakte het niet uit, toch bedankt voor de feedback, neem het mee naar volgende ontwerpen
Het ging erom dat je iets had, verder maakte het niet uit, toch bedankt voor de feedback, neem het mee naar volgende ontwerpen
Last edited by Chris Two on 23 Mar 2012 11:51, edited 1 time in total.
Woow die photo-blur feature is cool!!Ritsurt wrote:Nieuwe Photoshop CS6 Beta is te downloaden, zitten een paar behoorlijk gave features in!
-
G
ik bedoelde de B jaChris Two wrote:Vork bij de d? haha, das mijn naam (Rob)
Heeft iemand nog een toffe achtergrond voor een website? Zoek een beetje iets space / clouds achtigs.. Ben bezig met een online portfolio.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

-
G
portfolio = zelf maken!Nando wrote:Heeft iemand nog een toffe achtergrond voor een website? Zoek een beetje iets space / clouds achtigs.. Ben bezig met een online portfolio.
Spreekt ook voor zichKSwoosh wrote:portfolio = zelf maken!Nando wrote:Heeft iemand nog een toffe achtergrond voor een website? Zoek een beetje iets space / clouds achtigs.. Ben bezig met een online portfolio.
-
G
kijk en huiver mensen, zo maak je een vette teaser:
niet door mij gemaakt fzo hoor
kwam em gewoon tegen
niet door mij gemaakt fzo hoor
Klopt, maar ik zoek gewoon een simpel achtergrondje. Heb al wat gekloot met photoshop en zo, maar ben daar niet echt goed in.KSwoosh wrote:portfolio = zelf maken!Nando wrote:Heeft iemand nog een toffe achtergrond voor een website? Zoek een beetje iets space / clouds achtigs.. Ben bezig met een online portfolio.