Die splash is echt, alleen het is geen koffie maar cola met allemaal rotzooi erin
Die splash heb ik apart gefotografeerd.
Die splash heb ik apart gefotografeerd.
ja preciesRitsurt wrote:Mhauw vind hem wel oké eigenlijkMisschien dat dat zwarte gedeelte inderdaad wat minder mag, het is nu beetje uit verhouding: grote splash/klein kopje.
KSwoosh wrote:het is net alsof ze er een dikke steen in hebben gegooid fzo![]()
Sterker nog, ik heb er ook een steen(tje) in gegooidKSwoosh wrote:ja preciesRitsurt wrote:Mhauw vind hem wel oké eigenlijkMisschien dat dat zwarte gedeelte inderdaad wat minder mag, het is nu beetje uit verhouding: grote splash/klein kopje.
het is net alsof ze er een dikke steen in hebben gegooid fzo
zon subtiele druppel als Nespresso doet fzo, dat zou wel beter staan opsich.
maar misschien is zon druppel sowieso een beetje misplaatst? omdat het verder een hele rustige, stille foto is?

jij vindt alles gayWout1997 wrote:dat vind ik nou gay
En wat vind je van de muziek dan?KSwoosh wrote:Geniaal ook dit, zulke grafische stijl zie je echt nooit bij HS/HCzouden ze eens moeten doen, ik vind em echt geniaal vet
[img]plaatje[/img]
valt reuze mee.Case Dj wrote:jij vindt alles gayWout1997 wrote:dat vind ik nou gay
nou, deze plaat:Draidy wrote:En wat vind je van de muziek dan?KSwoosh wrote:Geniaal ook dit, zulke grafische stijl zie je echt nooit bij HS/HCzouden ze eens moeten doen, ik vind em echt geniaal vet
[img]plaatje[/img]
Het is net de cover van een stripboek voor 12 jarige pubers.KSwoosh wrote:Geniaal ook dit, zulke grafische stijl zie je echt nooit bij HS/HCzouden ze eens moeten doen, ik vind em echt geniaal vet
Dit is wel een vergelijkbare stijl.KSwoosh wrote:Geniaal ook dit, zulke grafische stijl zie je echt nooit bij HS/HCzouden ze eens moeten doen, ik vind em echt geniaal vet

vetnielskrikke wrote:Dit is wel een vergelijkbare stijl.KSwoosh wrote:Geniaal ook dit, zulke grafische stijl zie je echt nooit bij HS/HCzouden ze eens moeten doen, ik vind em echt geniaal vet
waar zie jij goudDysphoria wrote:Ik vind die gouden dingetjes er wel een beetje cheap uitzien.
Onder de U bijvoorbeeld.KSwoosh wrote:waar zie jij goudDysphoria wrote:Ik vind die gouden dingetjes er wel een beetje cheap uitzien.