2basb wrote:ziet er leuk uit alleen het contrast tussen G4H en de abstracte effecten komt nog wat afbrekend over.nielskrikke wrote:Zomaar een design:
Miss zou je licht effecten kunnen brushen en wat meer kleur er in gooien?

2basb wrote:ziet er leuk uit alleen het contrast tussen G4H en de abstracte effecten komt nog wat afbrekend over.nielskrikke wrote:Zomaar een design:

Hahahahahaha inderdaad wtf? Er is een hoog contrast en je wilt meer licht?KSwoosh wrote:2basb wrote:ziet er leuk uit alleen het contrast tussen G4H en de abstracte effecten komt nog wat afbrekend over.nielskrikke wrote:Zomaar een design:
Skedoedelefloeps wrote:Omg KSwoosh, je valt in herhaling..

Zoals je het nu uitlegd snap ik het wel ja, en klinkt het een stuk logischer.2basb wrote:Nou nou... ik zeg alleen wat ik persoonlijk vind. En dat is dat IK Gunz for hire er grijs uit vind zien vergeleken met de felle kleuren wat er in het rest van het geheel te vinden is.
Excuus nu ik het overlees snap ik de reactie terug welKSwoosh wrote:Zoals je het nu uitlegd snap ik het wel ja, en klinkt het een stuk logischer.2basb wrote:Nou nou... ik zeg alleen wat ik persoonlijk vind. En dat is dat IK Gunz for hire er grijs uit vind zien vergeleken met de felle kleuren wat er in het rest van het geheel te vinden is.
Dr was ook niks mis met je mening, maar hoe je et zei was een beetje raar
Haha het maakt allemaal geen flikker uit hier joh2basb wrote:Excuus nu ik het overlees snap ik de reactie terug wel
No-hard feelings
zeker weten! doet me denken aan ruud van eijk!KSwoosh wrote:Haha het maakt allemaal geen flikker uit hier joh2basb wrote:Excuus nu ik het overlees snap ik de reactie terug wel
No-hard feelingsIk zat ook maar beetje te kutten
Maar verder is dat ding van hem wel zeer nice toch?
Haha ja he2basb wrote:zeker weten! doet me denken aan ruud van eijk!KSwoosh wrote:Haha het maakt allemaal geen flikker uit hier joh2basb wrote:Excuus nu ik het overlees snap ik de reactie terug wel
No-hard feelingsIk zat ook maar beetje te kutten
Maar verder is dat ding van hem wel zeer nice toch?

KloptAsyrian wrote:dacht dat het aan mij lag, maar niet dus, wat een crack kwaliteit plaatje zeg
voor de rest, mwa.
kleuren matchen niet echt mooi, en de fonts zijn vrij lelijk.

Beter krijg jij geen inspiratie meer.hardaddict wrote:Had niks te doen en kreeg wat inspiratie.
Klik voor betere kwaliteit
Moet er nog wel wat aan doen. Weet alleen nog niet wat
-Geen Bevel & Emboss gebruiken als je er niet mee om kan gaan [wat jij dus niet kan]Skedoedelefloeps wrote:Voor school moeten we 3 posters maken voor hetzelfde feest voor 3 verschillende doelgroepen. Ik wou Hardbass pakken en dan voor gewone hardstyle fans, pyromanen en kinderen ofzo.
Dit is de 1ste poster:
aangezien ik pas 4 lesjes photoshop heb gehad ofzo zou ik het wel tof vinden als jullie misschien tips hebben voor de volgende 2, of leuke ideetjes etc. Jullie hebben er iig meer verstand van dan ik dus
Skedoedelefloeps wrote:Voor school moeten we 3 posters maken voor hetzelfde feest voor 3 verschillende doelgroepen. Ik wou Hardbass pakken en dan voor gewone hardstyle fans, pyromanen en kinderen ofzo.
Nooit is wat overdreven. Je kan het aanpassen maar zeer minimaal. Ik ga zelf over het algemeen nooit onder de 95% of boven de 105, maar ligt soms ook aan het font of dit hoger of lager kan en of de letters scherp blijven. Je kunt het zeker wel aanpassen maar let wel goed op of het er mooi uit blijft zien en pak anders een font dat al standaard wat breder en minder hoog is.KSwoosh wrote: -NOOIT text stretchen (dus de width of height van characters in 100% aanpassen)
5% vind ik persoonlijk al te veel. 2 of 3 % is echt mijn max... Maar anders gewoon kijken of je condensed/narrow of extended/wide varianten van een lettertype hebt, maar zelf stretchen is zelden een goed idee...SoundTunerZ wrote:Nooit is wat overdreven. Je kan het aanpassen maar zeer minimaal. Ik ga zelf over het algemeen nooit onder de 95% of boven de 105, maar ligt soms ook aan het font of dit hoger of lager kan en of de letters scherp blijven. Je kunt het zeker wel aanpassen maar let wel goed op of het er mooi uit blijft zien en pak anders een font dat al standaard wat breder en minder hoog is.KSwoosh wrote: -NOOIT text stretchen (dus de width of height van characters in 100% aanpassen)

Ik zou de datum anders doen: het jaar achteraanstefaneke wrote:Weer wat verder met mijn poster voor Kick Off (17-02-2012)
Zo heb je een goed beeld van veraf. Hij is nog niet af. Die kleurbalkjes naast de line-up heb ik bijv alleen geplaatst om de ruimte op te vullen waar ik nog wat wil doen. De Line-up is ook nog niet helemaal rond. Ik ga nu zo veel mogelijk proberen te experimenten en kijken wat er uit komt, hier is de full versie:
http://img7.imageshack.us/img7/3261/posterv1groot.jpg