dennis schreef:
@Stefan: Hier vertelde je op Twisted al over. Je weet ik kom mijn afspraken na. Dus ben sowieso.
Haha vet
dennis schreef:
Is het trouwens Noisecult VS The Z? of apart. Het allebei erg lekker!
Pussy lounge style, dus elke dj draait een half uur met zijn voorganger en een half uur met zijn opvolger.
dennis schreef:
Dit is trouwens wel de dag voor carnaval of niet?
Ja, net zoals vorig jaar
dennis schreef:
Weet jij toevallig of er dit jaar weer een Stuiterbal is? Was vorig jaar zeer vermakelijk.
Ik weet niet precies wat de situatie rond J-Town op het moment is. Maar ik heb neem aan dat dat ze het succesvolle gebleken concept voortzetten

.
--------------------------------------------------------------------------------
KSwoosh schreef:
verbeterpuntjes naar mijn inzicht:
-ik denk dat het er beter uit ziet als je FSH logo een beetje met de klok mee draait [dus tegenovergestelde van de free entracnce tekst)
Zoals ik al zei moet ik nog nader bekijken hoe ik dit logo goed in de poster ga verwerken.
KSwoosh schreef:
-het staat mooier als alle tekst van de lineup even breed is, dus: Headliner een beetje breder, After:Shock ook wat breder, en dan de wat lastigere regels:
--Noisecult//The Z. : hier zou ik de // dichter op elkaar zetten [letterafstand]. Dat ze te ver van elkaar af staan komt doordat het een lettertype is met slechte kerning [waardoor er bij letterafstand geen rekening is gehouden met de vormen van letters/tekens]. verder zou ik ook de punt achter de Z weghalen, dit staat raar, en daarnaast oogt de tekst ook te breed, of juist te smal, omdat de punt te klein is. En voor de breedte van de regel: ik denk dat met deze veranderingen het al een stuk minder breed is, en anders mss nog een heel klein beetje smaller.
--Sirus-T // Vandall : ook hier de // weer dichter op elkaar, en zoals Asyrian al zei, moet je ff de letterafstand tussen de V en de a aanpassen, omdat daar in het lettertype geen rekening mee is gehouden [dat is het nadeel van gratis lettertypes]. Qua zinbreedte: de tekst is hier redelijk groot, dus kan makkelijk wat kleiner.
Zoals ik al zei is de line-up niet definitief en heb ik geen zin om het nou al te gaan perfectioneren, maar bedankt voor de details.
KSwoosh schreef:
Ik zou verder bij de infobox [dat lichter witte rechthoek met overige info] de urls wat veranderen:
www weghalen en ze in 1 regel zetten, dus zo: kickoffevent.nl - fshevents.nl
Dat is wel een goed idee ja.
KSwoosh schreef:
misschien is het nog leuk om kickoff en fsh in die url's rood te maken, waardoor ze er wat meer uit springen.
Ik zal kijken

KSwoosh schreef:
De balans tussen detail boven en onderin is naar mijn idee ook niet helemaal gelijk [door al die paint splatter prut bovenin], maar daar moet je zelf nog maar ff over denken.
Die paint splatters geven het logo veel meer diepte, en wil ik graag zo houden. Ben wel van plan om wat meer naar onder ook wat contrasterende elementen toe te voegen
KSwoosh schreef:
De achtergrond vind ik btw wel erg kaal, mss kan je een lichte donkere shaduw van de zijkanten laten komen zodat er meer focus komt op de binnenkant? [of mss dat er licht van boven komt en alles verlicht, just an idea]
Daar heb ik ondertussen al wat aan gedaan
Bedankt voor commentaar waar ik wat aan heb