Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:17 

Jolle schreef:
En misschien Herberg ipv Herbrg

Goede

En KSwoosh, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 21:06 

Afbeelding

Sterk verbeterd

Afbeelding

Springt eruit niet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

paar kleine opmerkingen.

probeer meer te kijken naar uitlijnen van tekst en vakken.
het zou mooi zijn als je vanaf 'Noisecult' naar 'team' een recht vlak hebt, dus dat de zinnen eronder gelijk lopen met de bovenste regel.
zelfde geld voor dat vlak met de informatie, laat die mooi uitlijnen met de tekst.

Volgende de naam Vandal, ik vind dat die V nogal ver van de rest staat :/

En laatste dingetje. het valt me heel erg op dat FSH Events een beetje buiten het geheel valt. bij Free Entrance is dat niet omdat het onder Kick Off valt.

voor de rest een geslaagde poster lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 22:50 

Hardtraxx Elite

vind 2x free entrance erop zetten eerlijk gezegd ook een beetje overdone. echt niet ELKE lege ruimte op de poster hoeft ingevuld te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 22:58 

Asyrian schreef:
paar kleine opmerkingen.

probeer meer te kijken naar uitlijnen van tekst en vakken.
het zou mooi zijn als je vanaf 'Noisecult' naar 'team' een recht vlak hebt, dus dat de zinnen eronder gelijk lopen met de bovenste regel.
zelfde geld voor dat vlak met de informatie, laat die mooi uitlijnen met de tekst.

Daar heb ik nog niet zo op gelet omdat de line-up nog niet helemaal rond is. Ik heb geen zin om placeholder tekst te gaan verfijnen ;).

Asyrian schreef:
Volgende de naam Vandal, ik vind dat die V nogal ver van de rest staat :/

Ik zal kijken of ik daar wat mee doe, die naam is ook nog maar een placeholder dacht ik.

Asyrian schreef:
En laatste dingetje. het valt me heel erg op dat FSH Events een beetje buiten het geheel valt. bij Free Entrance is dat niet omdat het onder Kick Off valt.

Daar moet ik ook nog iets op verzinnen. Ik vind dit er ook maar wat misplaatst bij hangen.

Asyrian schreef:
voor de rest een geslaagde poster lijkt me.

Bedankt :thumbup:

RobertV schreef:
vind 2x free entrance erop zetten eerlijk gezegd ook een beetje overdone. echt niet ELKE lege ruimte op de poster hoeft ingevuld te worden.

lokt mensen jonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:26 

Donateur

Hij is te druk eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 00:53 

roberttt schreef:
Hij is te druk eigenlijk :$

Ik heb de line-up al wat kleiner gemaakt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 01:22 

Hardtraxx Elite

@Stefan: Hier vertelde je op Twisted al over. Je weet ik kom mijn afspraken na. Dus ben sowieso. Is het trouwens Noisecult VS The Z? of apart. Het allebei erg lekker! Dit is trouwens wel de dag voor carnaval of niet? Maakt verder niet uit. Weet jij toevallig of er dit jaar weer een Stuiterbal is? Was vorig jaar zeer vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:29 

stefaneke schreef:
Afbeelding
Sterk verbeterd

verbeterpuntjes naar mijn inzicht:
-ik denk dat het er beter uit ziet als je FSH logo een beetje met de klok mee draait [dus tegenovergestelde van de free entracnce tekst)
-het staat mooier als alle tekst van de lineup even breed is, dus: Headliner een beetje breder, After:Shock ook wat breder, en dan de wat lastigere regels:
--Noisecult//The Z. : hier zou ik de // dichter op elkaar zetten [letterafstand]. Dat ze te ver van elkaar af staan komt doordat het een lettertype is met slechte kerning [waardoor er bij letterafstand geen rekening is gehouden met de vormen van letters/tekens]. verder zou ik ook de punt achter de Z weghalen, dit staat raar, en daarnaast oogt de tekst ook te breed, of juist te smal, omdat de punt te klein is. En voor de breedte van de regel: ik denk dat met deze veranderingen het al een stuk minder breed is, en anders mss nog een heel klein beetje smaller.
--Sirus-T // Vandall : ook hier de // weer dichter op elkaar, en zoals Asyrian al zei, moet je ff de letterafstand tussen de V en de a aanpassen, omdat daar in het lettertype geen rekening mee is gehouden [dat is het nadeel van gratis lettertypes]. Qua zinbreedte: de tekst is hier redelijk groot, dus kan makkelijk wat kleiner.

Ik zou verder bij de infobox [dat lichter witte rechthoek met overige info] de urls wat veranderen:
www weghalen en ze in 1 regel zetten, dus zo: kickoffevent.nl - fshevents.nl
misschien is het nog leuk om kickoff en fsh in die url's rood te maken, waardoor ze er wat meer uit springen.

De balans tussen detail boven en onderin is naar mijn idee ook niet helemaal gelijk [door al die paint splatter prut bovenin], maar daar moet je zelf nog maar ff over denken.

De achtergrond vind ik btw wel erg kaal, mss kan je een lichte donkere shaduw van de zijkanten laten komen zodat er meer focus komt op de binnenkant? [of mss dat er licht van boven komt en alles verlicht, just an idea]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:39 

dennis schreef:
@Stefan: Hier vertelde je op Twisted al over. Je weet ik kom mijn afspraken na. Dus ben sowieso.

Haha vet :P

dennis schreef:
Is het trouwens Noisecult VS The Z? of apart. Het allebei erg lekker!

Pussy lounge style, dus elke dj draait een half uur met zijn voorganger en een half uur met zijn opvolger.

dennis schreef:
Dit is trouwens wel de dag voor carnaval of niet?

Ja, net zoals vorig jaar

dennis schreef:
Weet jij toevallig of er dit jaar weer een Stuiterbal is? Was vorig jaar zeer vermakelijk.

Ik weet niet precies wat de situatie rond J-Town op het moment is. Maar ik heb neem aan dat dat ze het succesvolle gebleken concept voortzetten ;).

--------------------------------------------------------------------------------

KSwoosh schreef:
verbeterpuntjes naar mijn inzicht:
-ik denk dat het er beter uit ziet als je FSH logo een beetje met de klok mee draait [dus tegenovergestelde van de free entracnce tekst)

Zoals ik al zei moet ik nog nader bekijken hoe ik dit logo goed in de poster ga verwerken.

KSwoosh schreef:
-het staat mooier als alle tekst van de lineup even breed is, dus: Headliner een beetje breder, After:Shock ook wat breder, en dan de wat lastigere regels:
--Noisecult//The Z. : hier zou ik de // dichter op elkaar zetten [letterafstand]. Dat ze te ver van elkaar af staan komt doordat het een lettertype is met slechte kerning [waardoor er bij letterafstand geen rekening is gehouden met de vormen van letters/tekens]. verder zou ik ook de punt achter de Z weghalen, dit staat raar, en daarnaast oogt de tekst ook te breed, of juist te smal, omdat de punt te klein is. En voor de breedte van de regel: ik denk dat met deze veranderingen het al een stuk minder breed is, en anders mss nog een heel klein beetje smaller.
--Sirus-T // Vandall : ook hier de // weer dichter op elkaar, en zoals Asyrian al zei, moet je ff de letterafstand tussen de V en de a aanpassen, omdat daar in het lettertype geen rekening mee is gehouden [dat is het nadeel van gratis lettertypes]. Qua zinbreedte: de tekst is hier redelijk groot, dus kan makkelijk wat kleiner.

Zoals ik al zei is de line-up niet definitief en heb ik geen zin om het nou al te gaan perfectioneren, maar bedankt voor de details.

KSwoosh schreef:
Ik zou verder bij de infobox [dat lichter witte rechthoek met overige info] de urls wat veranderen:
www weghalen en ze in 1 regel zetten, dus zo: kickoffevent.nl - fshevents.nl

Dat is wel een goed idee ja.

KSwoosh schreef:
misschien is het nog leuk om kickoff en fsh in die url's rood te maken, waardoor ze er wat meer uit springen.

Ik zal kijken ;)

KSwoosh schreef:
De balans tussen detail boven en onderin is naar mijn idee ook niet helemaal gelijk [door al die paint splatter prut bovenin], maar daar moet je zelf nog maar ff over denken.

Die paint splatters geven het logo veel meer diepte, en wil ik graag zo houden. Ben wel van plan om wat meer naar onder ook wat contrasterende elementen toe te voegen

KSwoosh schreef:
De achtergrond vind ik btw wel erg kaal, mss kan je een lichte donkere shaduw van de zijkanten laten komen zodat er meer focus komt op de binnenkant? [of mss dat er licht van boven komt en alles verlicht, just an idea]

Daar heb ik ondertussen al wat aan gedaan :thumbup:

Bedankt voor commentaar waar ik wat aan heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

oke stefan, de laatste puntejes op de I gebeurt achter gesloten deuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:43 

Timmer schreef:
oke stefan, de laatste puntejes op de I gebeurt achter gesloten deuren :P

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:52 

Hardtraxx Newbie

2basb schreef:
nielskrikke schreef:
Zomaar een design:

Afbeelding

ziet er leuk uit alleen het contrast tussen G4H en de abstracte effecten komt nog wat afbrekend over.
Miss zou je licht effecten kunnen brushen en wat meer kleur er in gooien?

bedankt voor je opmerking/ opbouwende kritiek! zou er anders wel wat mee doen, maar heb t voor de fun gemaakt XD
dus ik ga er niks aan aanpassen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ik en een maatje van me zijn sinds een maand een duo begonnen genaamd D-Verze, nu we onze eerste track zo goed als af hebben zijn wij op zoek naar iemand die ons kan helpen met een logo! we hebben al iets uitgewerkt van hoe we het ongeveer willen maar we kunnen het er zelf niet strak genoeg uit laten zien, we zijn ten slotte geen photoshop experts.

ik heb hier genoeg voorbij zien komen qua artwork en andere graphische hoogstandjes, dus dacht ik, laat ik hier maar eens rond gaan vragen. dus voel jij je geroepen en vind je het leuk om een logo te maken, stuur dan even een pm!

Groetjes Jeffrey

P.S: hier vind je het logo wat we nu snel gemaakt hebben: http://a3.twimg.com/profile_images/1609 ... ze_Pic.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:24 

Hardtraxx Veteran

geen request topic :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:26 

Artiest

Ain't gonna work my friend >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:

vermeld dat dan in de beginpost, want ik kan natuurlijk niet ruiken dat dat niet mag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

dat word om de haverklap gezegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:15 

Dj Skitzo schreef:
Asyrian schreef:

vermeld dat dan in de beginpost, want ik kan natuurlijk niet ruiken dat dat niet mag...

alsof je die begin post leest voor je iets post :lol:

en dat logo... tja. je kan het geen logo noemen. en mooi ook niet... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dj Skitzo schreef:
Asyrian schreef:

alsof je die begin post leest voor je iets post :lol:

en dat logo... tja. je kan het geen logo noemen. en mooi ook niet... :/

nee goh, daarom zoeken we ook iemand die het wil doen :lol: dat lijkt me wel logisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:40 

wallpapertje voor Gearbox: [in 2 kleur varianten, rood en blauw]
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:43 

Hardtraxxer

Wil gaan beginnen met eigen bedrijfje

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

@Maarten

Ziet er strak en gelikt uit zeg!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:59 

Hardtraxxer

Naam is veder nog niet zeker hoor :P kan misschien nog wel veranderen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:01 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Nee bedoel je username :P

oh ahah ok :P
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic