Asyrian schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik stel hier de vraag ook maar weer, misschien dat andere mensen het dan lezen en het is er iig op z'n plaats.
Ik zoek iemand die (geheel gratis) een logo voor aan artiest wilt maken, er zijn enkele ideetjes en er is wel een soort richtlijn, want het logo moet matchen bij de artiest natuurlijk, maar je bent verder aardig vrij je creativiteit te gebruiken. Als iemand tijd en/of interesse heeft moet je het even laten weten dan pm/mailen we over verdere info.

ik denk niet dat hier veel mensen op in gaan hoor, tenminste niet als je een professioneel logo wilt hebben.
Ben ik het niet mee eens. Zulke projectjes vind ik als afgestudeerd, maar naar eigen mening beginnend, vormgever juist heerlijk. Even je creativiteit de vrije loop laten gaan, en materialen en uitwerkingen uittesten die nog niet het licht gezien hebben binnen je portfolio. Uiteraard kun je niet dezelfde eisen gaan stellen zoals je zou doen bij een goedbetaald bureau, maar er zijn genoeg prima beginnende vormgevers die dit zouden willen doen. Je portfolio is alles binnen deze sector, dus wat extra werk kan wat mij betreft geen kwaad. Ik heb dan natuurlijk ook het geluk dat het naast mijn baan, toekomst en opleiding ook mijn grootste hobby is, dus kom maar op met die opdrachten. Een gehele huisstijl met bijpassende website word een ander verhaal natuurlijk.
Whatever floats your boat, i guess. Ieder z'n eigen mening.