Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 69  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Haha, leuke creatie Rob! Die vorige poster die je gemaakt had voor de Puinhoop was ook vet bedacht. Zeker wat leerlingen de opdracht gegeven om een tekening over een feestje te maken hea? :P

En bedankt voor je reactie, ik ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat.

Je kan ook nog rasters door de letters laten lopen. Beetje aero tintje dr aan doen ook :P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:35 

Ik zou niet weten hoe je dat goed moet doen.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:36 

stefaneke schreef:

ik zou ook neit weten wat hij bedoeld, want hoe kan je een raster en aero samen nou mooi combineren :P [ik snap sowieso niet eht wat ie bedoeld met raster]
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 00:02 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

ik zou ook neit weten wat hij bedoeld, want hoe kan je een raster en aero samen nou mooi combineren :P [ik snap sowieso niet eht wat ie bedoeld met raster]

Misschien kan jij me helpen. Ik probeer die "splatters" die je achter m'n letters ziet wat te verfijnen zodat ze niet zo overkomen als wat verf tegen een muur aangegooid. Ik heb hiervoor Filter > Distort > Wave gebruikt. Weet jij een betere techniek hiervoor?
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 00:25 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

Misschien kan jij me helpen. Ik probeer die "splatters" die je achter m'n letters ziet wat te verfijnen zodat ze niet zo overkomen als wat verf tegen een muur aangegooid. Ik heb hiervoor Filter > Distort > Wave gebruikt. Weet jij een betere techniek hiervoor?

Ik zou gewoon een foto gebruiken. Een foto van een splatter nemen, die desaturaten (ctrl shift d meende ik) en dan het contrast en het licht dusdanig afstemmen dat het puur zwart wit wordt. Dan zorgen dat de background zwart is en de splatter wit (evt ctrl i om de kleuren te inverten) en dan de blending mode op screen. Krijg je hele natuurlijke vormen door en door het hoge contrast kun je het ook eventueel gemakkelijk uitknippen.

Wat je ook altijd kunt proberen is opzoek gaan naar brush packs. Vaak ook efficient en heel makkelijk. Sites als deviant art staan er vol mee, alleen wel even kijken of je het mag gebruiken voor commerciële doeleinden ;)

Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelde maar zo kun je iig je splatters maken. ;)
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 09:14 

Hardtraxx Veteran

ff zitten experimenteren en onzin designen, geen achterliggende gedachtes :P

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 10:11 

SoundTunerZ schreef:
Ik zou gewoon een foto gebruiken. Een foto van een splatter nemen, die desaturaten (ctrl shift d meende ik) en dan het contrast en het licht dusdanig afstemmen dat het puur zwart wit wordt. Dan zorgen dat de background zwart is en de splatter wit (evt ctrl i om de kleuren te inverten) en dan de blending mode op screen. Krijg je hele natuurlijke vormen door en door het hoge contrast kun je het ook eventueel gemakkelijk uitknippen.

Wat je ook altijd kunt proberen is opzoek gaan naar brush packs. Vaak ook efficient en heel makkelijk. Sites als deviant art staan er vol mee, alleen wel even kijken of je het mag gebruiken voor commerciële doeleinden ;)

Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelde maar zo kun je iig je splatters maken. ;)

Precies, met die distortion dingen krijg je vaak niet echt mooie resultaten.
Vector splatters vind ik ook wel mooi meestal, die zijn wat netter als de brushes
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 12:28 

Hardtraxx Addict

Asyrian schreef:

Afbeelding

Ik vind je werk echt vet man! Hoe kom je erop? :D
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 13:06 

SoundTunerZ schreef:

Ik zal eens kijken hoe ver ik daar mee kom, dit is overigens wat ik nu heb:

Afbeelding

In julie ogen zal het hoogstwaarschijnlijk niet veel verschillen. Ik heb enkel wat met de belichting gekloot en de laag achter de letters (ge-"vierkantiteerd").
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 13:09 

Project 141 schreef:
Het rood doet pijn aan mijn ogen xd Zie niks meer!

Het moet duidelijk zijn en er uitspringen. Het is de bedoeling dat het vanaf een (grote) afstand te lezen is :thumbup:.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Asyrian schreef:

Ik vind je werk echt vet man! Hoe kom je erop? :D

Thanks hahaha
ik heb geen idee waar het vandaan komt :P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 03:28 

Hardtraxxer

Asyrian schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik stel hier de vraag ook maar weer, misschien dat andere mensen het dan lezen en het is er iig op z'n plaats.
Ik zoek iemand die (geheel gratis) een logo voor aan artiest wilt maken, er zijn enkele ideetjes en er is wel een soort richtlijn, want het logo moet matchen bij de artiest natuurlijk, maar je bent verder aardig vrij je creativiteit te gebruiken. Als iemand tijd en/of interesse heeft moet je het even laten weten dan pm/mailen we over verdere info. :thumbup:

ik denk niet dat hier veel mensen op in gaan hoor, tenminste niet als je een professioneel logo wilt hebben.

Ben ik het niet mee eens. Zulke projectjes vind ik als afgestudeerd, maar naar eigen mening beginnend, vormgever juist heerlijk. Even je creativiteit de vrije loop laten gaan, en materialen en uitwerkingen uittesten die nog niet het licht gezien hebben binnen je portfolio. Uiteraard kun je niet dezelfde eisen gaan stellen zoals je zou doen bij een goedbetaald bureau, maar er zijn genoeg prima beginnende vormgevers die dit zouden willen doen. Je portfolio is alles binnen deze sector, dus wat extra werk kan wat mij betreft geen kwaad. Ik heb dan natuurlijk ook het geluk dat het naast mijn baan, toekomst en opleiding ook mijn grootste hobby is, dus kom maar op met die opdrachten. Een gehele huisstijl met bijpassende website word een ander verhaal natuurlijk.

Whatever floats your boat, i guess. Ieder z'n eigen mening. :)
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

holy fuck, ik zeg 1 zin, gelijk ineens een hele discussie.

ik heb niet eens de helft gelezen, maar goed. als jij dat soort dingen wel leuk vind, ieder zn ding toch.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
holy fuck, ik zeg 1 zin, gelijk ineens een hele discussie.

ik heb niet eens de helft gelezen, maar goed. als jij dat soort dingen wel leuk vind, ieder zn ding toch.

een hele discussie nog wel... 1 reactie derop terug(of mis ik iets?)
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 10:19 

Hardtraxx Veteran

ja 1, maar kijk die post man, ik typ 1 zin, gelijk een heel verhaal terug :')
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 10:35 

Artiest

Hoe zou ik het dan moeten formuleren zodat mensen er volgens jou wel op in gaan ^^
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 10:59 

Hardtraxx Addict

Asyrian schreef:
ja 1, maar kijk die post man, ik typ 1 zin, gelijk een heel verhaal terug :')

Teveel aandacht ineens?
Wat is t probleem man >.<
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:04 

Skedoedelefloeps schreef:
Hoe zou ik het dan moeten formuleren zodat mensen er volgens jou wel op in gaan ^^

Niet hier posten maar iemand vragen gewoon.
De meeste mensen hebben wel wat beters te doen als voor een random project zonder betaald te worden iets te maken, voor iemand die ze niet eens kennen.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:43 

Artiest

Het ging me om het feit dat ik me afvroeg of mensen tijd zouden hebben en interesse en dat leek me beter zo te vragen dan stuk voor stuk PM's gaan sturen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:22 

Hardtraxxer

Ik kan me herinneren dat er een topic was om requests te doen maar die kan ik niet vinden nu :/
Als er iemand zin heeft om een strakke logo te maken kun je PM'en, dit om dit topic zo min mogelijk te vervuilen met posts over mijn request :P
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:08 

noise schreef:
Ik kan me herinneren dat er een topic was om requests te doen maar die kan ik niet vinden nu :/
Als er iemand zin heeft om een strakke logo te maken kun je PM'en, dit om dit topic zo min mogelijk te vervuilen met posts over mijn request :P

Die is er echt nooit geweest, daar ben ik zeker van.

Btw, @stefaneke: ik kijk nu op mn iphone naar die poster en hij lijkt nu wel zwart, mss iets lichter maken dus?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 14:08 

Hardtraxx Newbie

Zomaar een design:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 14:31 

Hardtraxx Addict

Deed me hier aan denken.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:23 

nielskrikke schreef:
Zomaar een design:

Afbeelding

:worship:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:29 

Hardtraxxer

nielskrikke schreef:
Zomaar een design:

Afbeelding

ziet er leuk uit alleen het contrast tussen G4H en de abstracte effecten komt nog wat afbrekend over.
Miss zou je licht effecten kunnen brushen en wat meer kleur er in gooien?
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic