Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:37 
 

_dp_ schreef:
Vind niet alle letters zo mooi... En snap niet waarom het in een boog staat :P
Het puntje links onder loopt niet lekker met dat gele eronder naar mijn mening,
de k is gewoon raar en
die laatste N lijkt nu afgekapt te worden... ;)

Het staat in een boog omdat ik dat wilde :P zo simpel is dat.
Verder was het zo dat ik de typografie helemaal zelf gemaakt heb, vanaf het papier dus.
Dat vond ik erg lastig, en is ook de reden dat er minder perfectie in zit als wanneer ik een lettertype had gebruikt.
Thx voor je feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:40 
 

het geeft mij een bepaalde feeling als ik t zo zie. groot op de muur gebeamd of op een banner mega groot.

the owner of this name is a Master.

a Jedimaster. :cool:


edit:

ik word er geil van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:43 
 

biscuit schreef:
het geeft mij een bepaalde feeling als ik t zo zie. groot op de muur gebeamd of op een banner mega groot.

the owner of this name is a Master.

a Jedimaster. :cool:

Ha, Vet :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Het staat in een boog omdat ik dat wilde :P zo simpel is dat.
Verder was het zo dat ik de typografie helemaal zelf gemaakt heb, vanaf het papier dus.
Dat vond ik erg lastig, en is ook de reden dat er minder perfectie in zit als wanneer ik een lettertype had gebruikt.
Thx voor je feedback.

Hehe, ja het maken van een eigen typografie is erg moeilijk. Begin van de vakantie ook mee bezig geweest voor Lowrenz. Was toch niet helemaal wat hij wou in een logo, helaas daarna geen tijd meer gehad om nieuwe te maken :(
Afbeelding
Die boog maakt het (voor mij) erg speels en vrolijk, maar misschien is dat dan ook wat je wil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 00:17 
 

Die LO en N zien er erg netjes uit, alleen de Z wat te mager in het midden, en de R, te dik aan de bovenkant.
Ik denk dat de rechthoekigheid van de R niet zo erg past bij de puntigheid van de rest zegmaar.
Eigen typografie maken is lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe achja is ook de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb :P Wel leuk om er eens mee te kloten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

laatst schilderij van onze hond gemaakt xd zal zo wel ff foto posten, is nog best goed gelukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mannen! ik heb jullie hulp nodig!
ik moet profielen van houten planken tekenen (kopse kant) op de computer, nu weet ik niet welk programma daar voor geschikt is want ik ben daar echt een leek in. Het gaat hier dus om redelijk simpele tekeningetjes. het liefst moet het programma vector- georiënteerd zijn, want ik heb het ook al in paint geprobeerd( xd ) wat raden jullie aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:11 
 

DJ ShaG schreef:
mannen! ik heb jullie hulp nodig!
ik moet profielen van houten planken tekenen (kopse kant) op de computer, nu weet ik niet welk programma daar voor geschikt is want ik ben daar echt een leek in. Het gaat hier dus om redelijk simpele tekeningetjes. het liefst moet het programma vector- georiënteerd zijn, want ik heb het ook al in paint geprobeerd( xd ) wat raden jullie aan?

heeft U autocad?

of het 3d teken programma van Siemens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie bouwen wel gekke plaatjes, hoe doe je dat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:51 
 

DJ ShaG schreef:
mannen! ik heb jullie hulp nodig!
ik moet profielen van houten planken tekenen (kopse kant) op de computer, nu weet ik niet welk programma daar voor geschikt is want ik ben daar echt een leek in. Het gaat hier dus om redelijk simpele tekeningetjes. het liefst moet het programma vector- georiënteerd zijn, want ik heb het ook al in paint geprobeerd( xd ) wat raden jullie aan?

ik raad je Adobe Illustrator aan, voor wat ik denk dat je wil maken. Werkt makkelijk en is erg flexibel.

hardcoresjors schreef:
Jullie bouwen wel gekke plaatjes, hoe doe je dat? :D

Logo's in Illustrator, nabewerking daarvan in Photoshop, en andere dingen in photoshop.
soms wat in 3dsmax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Jullie bouwen wel gekke plaatjes, hoe doe je dat? :D

Logo's in Illustrator, nabewerking daarvan in Photoshop, en andere dingen in photoshop.
soms wat in 3dsmax


Laat maar, snap er niks van xd
Had wel is iets voor mezelf willen maken voor de grap hahaa -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Had wel is iets voor mezelf willen maken voor de grap hahaa -.-

Wat houd je tegen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Had wel is iets voor mezelf willen maken voor de grap hahaa -.-

Wat houd je tegen dan?

al die programma's die ik ervoor moet hebben? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
mannen! ik heb jullie hulp nodig!
ik moet profielen van houten planken tekenen (kopse kant) op de computer, nu weet ik niet welk programma daar voor geschikt is want ik ben daar echt een leek in. Het gaat hier dus om redelijk simpele tekeningetjes. het liefst moet het programma vector- georiënteerd zijn, want ik heb het ook al in paint geprobeerd( xd ) wat raden jullie aan?

denk dat autocad het meest geschikt is. word ook veel gebruikt voor technische tekeningen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
_dp_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Had wel is iets voor mezelf willen maken voor de grap hahaa -.-

Wat houd je tegen dan?

al die programma's die ik ervoor moet hebben? :D

Download het volledige Adobe pakket (als je het koopt is het 700 euro) en dan heb je genoeg programma's om je enkele maanden bezig te houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja waar ze nu een Adobe ID gezeik op hebben gepleurd waardoor ik alleen op school bezig kan. Of een hele avond dat ding proberen te cracken maar dat is iets te frustrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:00 
 

Ik wil een logo natrekken in illustrator. Hoe kan ik dat het beste doen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:45 
 

stefaneke schreef:
Ik wil een logo natrekken in illustrator. Hoe kan ik dat het beste doen? :$

Met de path tool
Maar om watvoor logo gaat het?
Vooral tekst of juist vormen?

Hier mss een mooie tutorial als je niet bekend bent met Illustrator:
http://graphicdesign.about.com/od/illus ... ai_pen.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:52 
 
Artiest

Hey mensen, ik moet 3 posters maken voor school van evenementen (zelfverzonnen). Nu ben ik niet super bekend met photoshop, heb al gegoogeld naar het een en ander maar dacht dat mensen hier misschien een toffe site hebben met handige tutorials op het gebied van posters, of standaard plaatjes die nog wel eens handig kunnen zijn. Maakt niet uit wat eigenlijk, zolang het enigszins een beginner wat kan helpen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hey mensen, ik moet 3 posters maken voor school van evenementen (zelfverzonnen). Nu ben ik niet super bekend met photoshop, heb al gegoogeld naar het een en ander maar dacht dat mensen hier misschien een toffe site hebben met handige tutorials op het gebied van posters, of standaard plaatjes die nog wel eens handig kunnen zijn. Maakt niet uit wat eigenlijk, zolang het enigszins een beginner wat kan helpen. :P


http://psd.tutsplus.com/ kan je vast verder helpen ;) Hele goede site met beginner tutorials en gevorderde tutorials. Poster design weet ik zo niet of ze daarop hebben, maar vast wel iets soortgelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:35 
 

Mystyle schreef:
Ja waar ze nu een Adobe ID gezeik op hebben gepleurd waardoor ik alleen op school bezig kan. Of een hele avond dat ding proberen te cracken maar dat is iets te frustrerend.

Ik heb zonder Adobe ID em toch echt volledig werkend :P (PM me maaar als je wilt wetrn hoe)


SoundTunerZ schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Hey mensen, ik moet 3 posters maken voor school van evenementen (zelfverzonnen). Nu ben ik niet super bekend met photoshop, heb al gegoogeld naar het een en ander maar dacht dat mensen hier misschien een toffe site hebben met handige tutorials op het gebied van posters, of standaard plaatjes die nog wel eens handig kunnen zijn. Maakt niet uit wat eigenlijk, zolang het enigszins een beginner wat kan helpen. :P


http://psd.tutsplus.com/ kan je vast verder helpen ;) Hele goede site met beginner tutorials en gevorderde tutorials. Poster design weet ik zo niet of ze daarop hebben, maar vast wel iets soortgelijks.

Idd er goede site
Maar watvoor poster wil jee maken en wat wil je leren, mss kunnen we je wat specifiekere hulp geven dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:58 
 

Poging tot het maken van een poster voor het feestje wat wij organiseren ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Netjes! Ziet er iets strakker uit dan die van mij :P Maar goed, die van mij hoort ook een grote chaos uit te stralen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 23:14 
 

Haha, leuke creatie Rob! Die vorige poster die je gemaakt had voor de Puinhoop was ook vet bedacht. Zeker wat leerlingen de opdracht gegeven om een tekening over een feestje te maken hea? :P

En bedankt voor je reactie, ik ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic