nice 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja heel vet!
tja smaken verschillen nou eenmaalroberttt wrote:Ik vind het lelijkSorryyy
-
G
ik weet ook niet echt wat ik er van moet vinden, het is namelijk niet echt ietsRavenwood wrote:tja smaken verschillen nou eenmaalroberttt wrote:Ik vind het lelijkSorryyy
er had wel wat meer contrast in gemogen (vooral bij dat meisje)
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Dat hoeft toch ook niet, het is in principe kunst. En het plaatje is imo gewoon een geheel en komt heel rustig over.KSwoosh wrote:ik weet ook niet echt wat ik er van moet vinden, het is namelijk niet echt ietsRavenwood wrote:tja smaken verschillen nou eenmaalroberttt wrote:Ik vind het lelijkSorryyy
er had wel wat meer contrast in gemogen (vooral bij dat meisje)
Ik heb btw afgelopen tijd heel veel voor WiSH gedaan, zoals flyer, timetable (nog te vinden op www.wishoutdoor.com), merchandise en ook de header op Hardtraxx bijvoorbeeld.
-
G
zeer nice, had jij ook de originele vormgeving gedaan? het logo zegmaarfreddyadu8 wrote:Ik heb btw afgelopen tijd heel veel voor WiSH gedaan, zoals flyer, timetable (nog te vinden op http://www.wishoutdoor.com), merchandise en ook de header op Hardtraxx bijvoorbeeld.
of was dat door Ruud v Eijk?
een kleine ode aan de serie Breaking Bad

2 dingen op vakantie gemaakt: Op groot formaat (1920x1080) zijn ze mooier, ik zet ze later beschikbaar als download.

hmm nee totaal niet mijn smaak.
wel erg creatief, vooral die onderste

wel erg creatief, vooral die onderste
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Nee dat was een collab tussen een illustrator en Ruud van EijkKSwoosh wrote:zeer nice, had jij ook de originele vormgeving gedaan? het logo zegmaarfreddyadu8 wrote:Ik heb btw afgelopen tijd heel veel voor WiSH gedaan, zoals flyer, timetable (nog te vinden op http://www.wishoutdoor.com), merchandise en ook de header op Hardtraxx bijvoorbeeld.
of was dat door Ruud v Eijk?
Vind het idee leuk maar de uitwerking minder. Vooral het hartje is niet goed mooi, deze is niet goed rond en die kleurovergang in de binnekant van ik niet zo mooi. Het touwtje naar het hartje/de ballon zit ook niet echt 'vast', had vast wel mooier gekunt 
technisch is ie inderdaad niet zo heel indrukwekkend. Deze maand ga ik elke dag een klein ding maken om creativiteit te stimuleren. Daardoor zullen de werkjes technisch niet heel goed zijn, maar gaat het meer om de concepten/creativiteit.
natuurlijk probeer ik ze wel technisch goed te maken, maar het is nu niet mn prioriteit zegmaar
wel bedankt voor je comment!
natuurlijk probeer ik ze wel technisch goed te maken, maar het is nu niet mn prioriteit zegmaar
wel bedankt voor je comment!
derde werk van augustus:

deze is ook nog eens voor Roberttt!

deze is ook nog eens voor Roberttt!
-
G
vest nice, maar niet helemaal zelf gemaakt?Ravenwood wrote:derde werk van augustus
taart
jep
alles
oh, de aardbeien niet trouwens
-
G
dat dacht ik alRavenwood wrote:jepalles
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Nog gefeliciteerd danroberttt wrote:Dankje!!!!![]()
![]()
Die aardbeien had je imo beter in dezelfde stijl als de taart kunnen doen. Verder wel vet.Ravenwood wrote:jepalles
-
G
wat ga je er mee maken?
Niets, is slechts als oefening hoe je bepaalde vormen moet maken in 3D. maar ik ga voor mijn opleiding dingen voor games ontwerpen, characters, levels etc... Dus alvast oefenen met logo's is niet slecht denk ik zoKSwoosh wrote:wat ga je er mee maken?