Beter andersom, de taart in de stijl van de aardbeienNando wrote: Die aardbeien had je imo beter in dezelfde stijl als de taart kunnen doen. Verder wel vet.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
maar dat is toch vet makkelijkRedRiver67 wrote:Niets, is slechts als oefening hoe je bepaalde vormen moet maken in 3D. maar ik ga voor mijn opleiding dingen voor games ontwerpen, characters, levels etc... Dus alvast oefenen met logo's is niet slecht denk ik zoKSwoosh wrote:wat ga je er mee maken?
gewoon logo importeren, face extrude klaar
nee want ik heb expres voor zo'n "vector" achtig ontwerpje gekozen, dat kwam wat kinderlijker over_dp_ wrote:Beter andersom, de taart in de stijl van de aardbeienNando wrote: Die aardbeien had je imo beter in dezelfde stijl als de taart kunnen doen. Verder wel vet.
Nieuw werkje van vandaag:

-
G
_dp_ wrote:leuk!
Fout, je begint met een cubus of circel, en daar bouw je stuk voor stuk nieuwe stukken aan en vervormt ze, totdat je zoiets krijgt (nogal heel simpel uitgelegd)KSwoosh wrote:maar dat is toch vet makkelijkRedRiver67 wrote:Niets, is slechts als oefening hoe je bepaalde vormen moet maken in 3D. maar ik ga voor mijn opleiding dingen voor games ontwerpen, characters, levels etc... Dus alvast oefenen met logo's is niet slecht denk ik zoKSwoosh wrote:wat ga je er mee maken?
gewoon logo importeren, face extrude klaar
-
G
oh ok, jij maakt alles dus 100% in Maya, dat vind ik dan wel weer knapRedRiver67 wrote:Fout, je begint met een cubus of circel, en daar bouw je stuk voor stuk nieuwe stukken aan en vervormt ze, totdat je zoiets krijgt (nogal heel simpel uitgelegd)
werk je dan gelijk in 3D of nog in 2D vormen?
ik doe logos vaak het liefst gewoon in illustrator, gaat 10x zo snel
Wel alles meteen in 3D.KSwoosh wrote:oh ok, jij maakt alles dus 100% in Maya, dat vind ik dan wel weer knapRedRiver67 wrote:Fout, je begint met een cubus of circel, en daar bouw je stuk voor stuk nieuwe stukken aan en vervormt ze, totdat je zoiets krijgt (nogal heel simpel uitgelegd)
werk je dan gelijk in 3D of nog in 2D vormen?
ik doe logos vaak het liefst gewoon in illustrator, gaat 10x zo snelen dan importen in Max of Maya
http://i54.tinypic.com/28vxabk.jpg
Heb ff een beetje lopen spelen met photoshop, voor mijn logo
moet er nog wel wat aan doen, en op me hd scherm ziet die er tog stukker mooier uit
Heb ff een beetje lopen spelen met photoshop, voor mijn logo
moet er nog wel wat aan doen, en op me hd scherm ziet die er tog stukker mooier uit
-
G
@hierboven:
kutkwaliteit komt wss omdat het rood is, en je geupload hebt?
want imageshack en tinypic [nog erger als imageshack] comprimeren zelf nog eens JPGs
daarom kan je beter uppen in png
want imageshack en tinypic [nog erger als imageshack] comprimeren zelf nog eens JPGs
Grootste bazenserie die ik ken, ben bijna met seizoen 3 klaar in echt een week ofzo. Plaatje ziet er ook lachen uit.Ravenwood wrote:een kleine ode aan de serie Breaking Bad
Oke zal dat ff onthouden, wist niet dat internet je foto's zo erg kon verkrachtenKSwoosh wrote:@hierboven:
want imageshack en tinypic [nog erger als imageshack] comprimeren zelf nog eens JPGsdaarom kan je beter uppen in png
-
G
die hostingbedrijven hehardaddict wrote:Oke zal dat ff onthouden, wist niet dat internet je foto's zo erg kon verkrachtenKSwoosh wrote:@hierboven:
want imageshack en tinypic [nog erger als imageshack] comprimeren zelf nog eens JPGsdaarom kan je beter uppen in png
Mijn 1e ontwerp in 3d; een basis mesh van de Fanta fles haha.
Moet alleen nog even uitzoeken hoe ik moet werken met textures e.d.

Leukpepepe wrote:Mijn 1e ontwerp in 3d; een basis mesh van de Fanta fles haha.
Linksbovenin; Blender dus.nielstil wrote: LeukWelk programma is dit? Heb zelf tot nu toe enkel me C3D gewerkt
Programma heet Blender.nielstil wrote:Leukpepepe wrote:Mijn 1e ontwerp in 3d; een basis mesh van de Fanta fles haha.
Welk programma is dit? Heb zelf tot nu toe enkel me C3D gewerkt
Is een free open source programma dus je kan hem zo downloaden!
http://www.blender.org
voor tutorials, etc kan je kijken op blendercookie.com
lijkt een beetje op solidworks alleen dan zonder alle advanced shit :p
Geloof me, er zitten ONWIJS veel functies in BlenderHardstyleking wrote:lijkt een beetje op solidworks alleen dan zonder alle advanced shit :p
Onthou dat het Open Source is he.
Dagelijks worden er nieuwe dingen toegevoegt
Hou dan toch liever bij mijn eigen programma
Is toch nog gratis door de studentenlicensie 
-
G
je bent alleen de onderkant nog vergeten :ppepepe wrote:Mijn 1e ontwerp in 3d; een basis mesh van de Fanta fles haha.

-
S
Wireframe?
-
S
Heb ik ook.D-Nemacyst wrote:3DS Max met studentenlicentie
-
G
stefaneke wrote:Heb ik ook.D-Nemacyst wrote:3DS Max van internet