Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Juist. Je punt is gemaakt. Tijd om het weer over de track te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:04 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
blablabla

waarom ga je dr serieus op in? vind je het zo leuk om een hardtraxx newbie met zn neus op de feiten te wijzen..
stoer hoor!

maarja even ontopic dan maar, ik vind het best een leuke track en het zal niet het beste anthem ooit zijn maar ik denk dat ik hem toch wel super vind als ik daar sta terwijl die live wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ik ga het nog 1 keer lief vragen. Houd het onotopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:29 

Artiest

En wat een zeikerds over dit anthem. zit een klein stukje house in en het wrodt meteen afgezeken.
Ik vind de melodie en de vocals echt pakkend. Gruwelijk voor een decibel anthem! Krijg erdoor echt veel zin in :love: :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:13 

Hardtraxx Addict

@3.59 minuten

En Raw hardstyle en een Hardcore remix, door wie is nog onduidelijk.. Maar voor de leden onder ons die dus niets met deze anthem hebben. Er komt waarschijnlijk nog wat harders aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:31 

Hardtraxxer

Vind het sowieso al een goed anthem, heerlijke zomerse melodie. House stukje is minder inderdaad, maar dat nemen we dan maar voor lief. Zeker goed nieuws dat er ook een ''raw mix'' van komt! Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:59 

Hardtraxx Addict

Zouden ze dat hebben bedacht voor of na de kritiek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:05 

Aan het typen...

Geen idee, maar laten ze Sasha F (The Machine dus) (of anders geck-o/chris one) de remix maar maken, ik zit zeker niet te wachten op een raw hardstyle remix van Zatox, die gast is zo mainstream als het maar kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:07 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Geen idee, maar laten ze Sasha F (The Machine dus) (of anders geck-o/chris one) de remix maar maken, ik zit zeker niet te wachten op een raw hardstyle remix van Zatox, die gast is zo mainstream als het maar kan.

Om de een of andere reden verwacht ik eerder dat het een Fusion artiest zal zijn dan een Tillt artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:11 

Aan het typen...

De eerste drie Decibel anthems zijn gemaakt door enkel artiesten die nu bij Tillt zitten, dus ik gok dat de band tussen B2s en Tillt iets sterker is dan tussen B2S en Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:13 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Word waarschijnlijk toch wel een B-Front remix en een hardcore mix van Endymion aangezien hun ook beide op de mainstage staan. Opzich geen problemen mee, maar heb toch liever iemand uit Loudness (behalve Zatox) de remix maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:18 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
De eerste drie Decibel anthems zijn gemaakt door enkel artiesten die nu bij Tillt zitten, dus ik gok dat de band tussen B2s en Tillt iets sterker is dan tussen B2S en Fusion.

Southstylerz, Noisecontrollers (toen bij Fusion) en 2008 was dan weer Zany en Beholder, wat ook beide labels is. Denk dat het daar niet echt aan zal liggen wie de meeste anthems heeft gehad. Gokte ook op een B-front remix, hij is wat bekender bij het grote publiek en is toch wat harder. Maar goed we zullen zien, wel een goed idee imo meerdere anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:05 

Hardtraxxer

wat ben ik blij dat ik niet na decibel ga als dit de anthem is ga ik achter in de tuin genieten van mijn eige muziek ;)
want ik hoef dit toch echt niet te horen wat een slecht nr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Als je echt een raw mix wil hebben, dan moet je natuurlijk niet Zatox daarvoor gaan vragen.

Dan zou ik The Beholder/ Chris One die mix laten maken. Maar dat gebeurt toch niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:19 

Johnny Z schreef:
wat ben ik blij dat ik niet na decibel ga als dit de anthem is ga ik achter in de tuin genieten van mijn eige muziek ;)
want ik hoef dit toch echt niet te horen wat een slecht nr!

Idd! Kutanthem staat garant voor een kut feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:29 

Hardtraxxer

Mensen hebben niet zo veel te zeuren in my opinion.
Je kan het anthem slecht vinden, maar dat wil niks zeggen over het feest, genoeg keus voor elke liefhebber. Area's zijn zeer goed verdeeld qua stijl als je het mij vraagt. Hoop erbij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:01 

Hardtraxx Addict

Kijk er is niks mis met een zomers nummer maar zo op het eerste gehoor is het te simpel en goedkoop (qua melodie en qua sounds).
Volgens mij hebben deze 2 mannen kwalitatief genoeg in huis om wat beters neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 00:12 

Hardtraxx Elite

Misschien beslissen ze wel zelf een remix te maken van het origineel, dus 2 versies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 00:20 

Hardtraxxer

Dit was sowieso nog niet de officiƫle versie dus er zal nog wel wat aan gesleuteld moeten worden en naar mijn mening is dat hard nodig ook. Ik vind het een slap geheel en dan heb ik het nog niet eens over het house stukje. Daar komen mensen niet voor naar een hardstyle, hardcore etc. Festival toe. Maar goed, we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

die overgang op het 1ste filmpje is miss wel slechter als het anthem... Verder zeg ik er niks over, ik wacht eerst die rauwe remix af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:33 

Hardtraxxer

Had dit niet verwacht van Zany en Max Enforcer, maar vind het toch een lekker nummer.
Heerlijke vrolijke melodie, kicks die goed te doen zijn maar niet de track domineren.. Yum! :D

Misschien wordt trouwens wel de raw mix door Zany zelf gemaakt, en de Hardcore remix door Max Enforcer ( Evil Activities )..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:36 

Hardtraxx Addict

Vind de 'test versie' van het anthem wel lekker opzich, vocals storen mij in iedergeval niet vind dat die er zowiezo in horen bij een anthem. Melodie klinkt lekker. House break vind ik stuk minder maarja.
Ben blij dat er een Raw versie van komt. Zal wel Zatox of B-front worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

sjuul schreef:
zit een klein stukje house in en het wrodt meteen afgezeken.

ja, logsich toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:37 

Hardtraxxer

ik denk dat ze zelf gewoon een raw mix gaan maken en een evil activities hardcore remix zal er dan wel bij zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:50 

Hardtraxx Addict

De melodie van de climax heeft wel een beetje weg van Gold, opzich niet verkeerd. Maar is het nu tegenwoordig een trent om de typische kicks van Digital age te scavenge?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks