Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 48 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Juist. Je punt is gemaakt. Tijd om het weer over de track te hebben.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
roberttt wrote:blablabla
waarom ga je dr serieus op in? vind je het zo leuk om een hardtraxx newbie met zn neus op de feiten te wijzen..
stoer hoor!

maarja even ontopic dan maar, ik vind het best een leuke track en het zal niet het beste anthem ooit zijn maar ik denk dat ik hem toch wel super vind als ik daar sta terwijl die live wordt gedraaid.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik ga het nog 1 keer lief vragen. Houd het onotopic.
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
En wat een zeikerds over dit anthem. zit een klein stukje house in en het wrodt meteen afgezeken.
Ik vind de melodie en de vocals echt pakkend. Gruwelijk voor een decibel anthem! Krijg erdoor echt veel zin in :love: :love: :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
View on YouTube

@3.59 minuten

En Raw hardstyle en een Hardcore remix, door wie is nog onduidelijk.. Maar voor de leden onder ons die dus niets met deze anthem hebben. Er komt waarschijnlijk nog wat harders aan ;)
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Vind het sowieso al een goed anthem, heerlijke zomerse melodie. House stukje is minder inderdaad, maar dat nemen we dan maar voor lief. Zeker goed nieuws dat er ook een ''raw mix'' van komt! Ben benieuwd.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Zouden ze dat hebben bedacht voor of na de kritiek? :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Geen idee, maar laten ze Sasha F (The Machine dus) (of anders geck-o/chris one) de remix maar maken, ik zit zeker niet te wachten op een raw hardstyle remix van Zatox, die gast is zo mainstream als het maar kan.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
Lyst wrote:Geen idee, maar laten ze Sasha F (The Machine dus) (of anders geck-o/chris one) de remix maar maken, ik zit zeker niet te wachten op een raw hardstyle remix van Zatox, die gast is zo mainstream als het maar kan.
Om de een of andere reden verwacht ik eerder dat het een Fusion artiest zal zijn dan een Tillt artiest.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De eerste drie Decibel anthems zijn gemaakt door enkel artiesten die nu bij Tillt zitten, dus ik gok dat de band tussen B2s en Tillt iets sterker is dan tussen B2S en Fusion.
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Lyst wrote:Geen idee, maar laten ze Sasha F (The Machine dus) (of anders geck-o/chris one) de remix maar maken, ik zit zeker niet te wachten op een raw hardstyle remix van Zatox, die gast is zo mainstream als het maar kan.
Word waarschijnlijk toch wel een B-Front remix en een hardcore mix van Endymion aangezien hun ook beide op de mainstage staan. Opzich geen problemen mee, maar heb toch liever iemand uit Loudness (behalve Zatox) de remix maken.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
Lyst wrote:De eerste drie Decibel anthems zijn gemaakt door enkel artiesten die nu bij Tillt zitten, dus ik gok dat de band tussen B2s en Tillt iets sterker is dan tussen B2S en Fusion.
Southstylerz, Noisecontrollers (toen bij Fusion) en 2008 was dan weer Zany en Beholder, wat ook beide labels is. Denk dat het daar niet echt aan zal liggen wie de meeste anthems heeft gehad. Gokte ook op een B-front remix, hij is wat bekender bij het grote publiek en is toch wat harder. Maar goed we zullen zien, wel een goed idee imo meerdere anthems.
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
wat ben ik blij dat ik niet na decibel ga als dit de anthem is ga ik achter in de tuin genieten van mijn eige muziek ;)
want ik hoef dit toch echt niet te horen wat een slecht nr!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Als je echt een raw mix wil hebben, dan moet je natuurlijk niet Zatox daarvoor gaan vragen.

Dan zou ik The Beholder/ Chris One die mix laten maken. Maar dat gebeurt toch niet :(
A
Johnny Z wrote:wat ben ik blij dat ik niet na decibel ga als dit de anthem is ga ik achter in de tuin genieten van mijn eige muziek ;)
want ik hoef dit toch echt niet te horen wat een slecht nr!
Idd! Kutanthem staat garant voor een kut feest!
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Mensen hebben niet zo veel te zeuren in my opinion.
Je kan het anthem slecht vinden, maar dat wil niks zeggen over het feest, genoeg keus voor elke liefhebber. Area's zijn zeer goed verdeeld qua stijl als je het mij vraagt. Hoop erbij te zijn.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Kijk er is niks mis met een zomers nummer maar zo op het eerste gehoor is het te simpel en goedkoop (qua melodie en qua sounds).
Volgens mij hebben deze 2 mannen kwalitatief genoeg in huis om wat beters neer te zetten.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Misschien beslissen ze wel zelf een remix te maken van het origineel, dus 2 versies :)
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dit was sowieso nog niet de officiële versie dus er zal nog wel wat aan gesleuteld moeten worden en naar mijn mening is dat hard nodig ook. Ik vind het een slap geheel en dan heb ik het nog niet eens over het house stukje. Daar komen mensen niet voor naar een hardstyle, hardcore etc. Festival toe. Maar goed, we zullen zien.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
die overgang op het 1ste filmpje is miss wel slechter als het anthem... Verder zeg ik er niks over, ik wacht eerst die rauwe remix af.
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Had dit niet verwacht van Zany en Max Enforcer, maar vind het toch een lekker nummer.
Heerlijke vrolijke melodie, kicks die goed te doen zijn maar niet de track domineren.. Yum! :D

Misschien wordt trouwens wel de raw mix door Zany zelf gemaakt, en de Hardcore remix door Max Enforcer ( Evil Activities )..
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Vind de 'test versie' van het anthem wel lekker opzich, vocals storen mij in iedergeval niet vind dat die er zowiezo in horen bij een anthem. Melodie klinkt lekker. House break vind ik stuk minder maarja.
Ben blij dat er een Raw versie van komt. Zal wel Zatox of B-front worden denk ik.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
sjuul wrote:zit een klein stukje house in en het wrodt meteen afgezeken.
ja, logsich toch?
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
ik denk dat ze zelf gewoon een raw mix gaan maken en een evil activities hardcore remix zal er dan wel bij zitten
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
De melodie van de climax heeft wel een beetje weg van Gold, opzich niet verkeerd. Maar is het nu tegenwoordig een trent om de typische kicks van Digital age te scavenge?