Nounou, wat een stoere mensen hier op hardtraxx en youtube weer. Jullie vinden je blijkbaar echt zo geweldig, terwijl jullie zelf waarschijnlijk ook maar hoogstens 10 keer per jaar naar een feest gaan en vervolgens alleen maar op hardtraxx gaat lopen rukken. Beetje sarcastisch gaan lopen doen, van kijk mij ik weet meer van hardstyle als al die dagjesmensen. Ga je toch gvd niet naar decibel en blijf thuis. Ik ga op wish outdoor echt niet bij de insomnia staan, want dan sta je echt tussen de ''hardtraxx'' kneusjes
Wanneer een anthem(of een nummer) niet HARD is is die meteen slecht volgens jullie. Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit. Jullie zeiken met zijn alle altijd de A-artiesten af en geilen op de B-artiesten terwijl de A-artiesten nog steeds veeeeeeel meer kwaliteit leveren en niet voor niks overal geboekt worden.
Zullen vaste echte partypeeps tussenzitten, maar de meeste mensen zijn toch vooral van die sukkeltjes hier
