Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:36 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit nummer versterkt het gevoel dat ik geen spijt krijg dat ik Decibel oversla dit jaar. En natuurlijk zegt het anthem niets over het feest, want ik heb ook genoten op Defqon.1, maar ik krijg er geen fijn gevoel bij.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:15 
 
Artiest

Mensen die die reacties plaatsen @ youtube zijn uitermate triest.
Heb je eigenlijk maar 1 smiley voor, maar omdat ik die smiley haat gebruik ik een andere, puur uit medelijden voor hun walnoot brein:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 09:21 
 
Hardtraxx Newbie

wat een meuk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor defqon,oké...

Maar voor :bomb: Decibel???????, kansloos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mensen die die reacties plaatsen @ youtube zijn uitermate triest.
Heb je eigenlijk maar 1 smiley voor, maar omdat ik die smiley haat gebruik ik een andere, puur uit medelijden voor hun walnoot brein:

:lol:

Ik vond ze wel geslaagd hoor, sarcasme van de bovenste plank :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:19 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mensen die die reacties plaatsen @ youtube zijn uitermate triest.
Heb je eigenlijk maar 1 smiley voor, maar omdat ik die smiley haat gebruik ik een andere, puur uit medelijden voor hun walnoot brein:

:lol:

Ik vond ze wel geslaagd hoor, sarcasme van de bovenste plank :D


Vind het een beetje sneu zulke reacties te plaatsen op youtube en op zo'n manier te uiten dat je een track niks vind.
Komt disrespectvol over op Zany, Max Enforcer, fans, Brennan Heart (waarom wordt hij uberhaupt erbij betrokken).
Sarcasme vind ik een mooie manier om dingen te zeggen, maar vind het gebruik op deze manier eerder kinderachtig, maar dat ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is eerder sarcastisch richting het youtube/dagjes volk dan richting de track. Er staat amper wat in over de track zelf namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:24 
 
Artiest

Lyst schreef:
Het is eerder sarcastisch richting het youtube/dagjes volk dan richting de track. Er staat amper wat in over de track zelf namelijk.


Jij bent anders ook niet achterlijk, je kunt duidelijk hun muzikale voorkeur uit deze reacties af leiden en dus concluderen dat ze het (waarschijnlijk) niks vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat vinden ze ook niet, maar de bijtende spot is dan alsnog niet gericht tegen Zany, Max Enforcer noch de track.
Het is gewoon een uitvergroting van de manier dat een aantal van deze youtube mensen normaal reageren. Nouja uitvergroting, als ik niet verder had gelezen had ik gedacht dat het een serieuze reactie was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:31 
 
Artiest

Lyst schreef:
Dat vinden ze ook niet, maar de bijtende spot is dan alsnog niet gericht tegen Zany, Max Enforcer noch de track.
Het is gewoon een uitvergroting van de manier dat een aantal van deze youtube mensen normaal reageren. Nouja uitvergroting, als ik niet verder had gelezen had ik gedacht dat het een serieuze reactie was xd


Zal wellicht niet de bedoeling zijn nee, maar vind het wel disrespectvol over komen richting mensen die waarschijnlijk met 1 release toch al meer hebben bereikt in hun leven dan de 2 die sarcastisch willen zijn op youtube :lol:
Maar goed.
On topic ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitermate slecht dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:50 
 
Hardtraxxer

Nounou, wat een stoere mensen hier op hardtraxx en youtube weer. Jullie vinden je blijkbaar echt zo geweldig, terwijl jullie zelf waarschijnlijk ook maar hoogstens 10 keer per jaar naar een feest gaan en vervolgens alleen maar op hardtraxx gaat lopen rukken. Beetje sarcastisch gaan lopen doen, van kijk mij ik weet meer van hardstyle als al die dagjesmensen. Ga je toch gvd niet naar decibel en blijf thuis. Ik ga op wish outdoor echt niet bij de insomnia staan, want dan sta je echt tussen de ''hardtraxx'' kneusjes :cry: :cry:
Wanneer een anthem(of een nummer) niet HARD is is die meteen slecht volgens jullie. Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit. Jullie zeiken met zijn alle altijd de A-artiesten af en geilen op de B-artiesten terwijl de A-artiesten nog steeds veeeeeeel meer kwaliteit leveren en niet voor niks overal geboekt worden.
Zullen vaste echte partypeeps tussenzitten, maar de meeste mensen zijn toch vooral van die sukkeltjes hier :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:53 
 
Artiest

Deze man boven mij is zojuist verkozen tot "Komiek van het jaar 2011" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit was trouwens wat ik bedoelde met iets goed vinden, omdat de massa dat goed vind.
"Omdat een artiest overal geboekt wordt, is hij populair, dus vinden veel mensen hem goed, dus vind ik hem ook goed."

"Omdat een plaat vaak gedraaid wordt op de radio, is de plaat populair, dus vinden veel mensen hem goed, dus vind ik hem ook goed." En ondertussen brengen die managers bakken met geld naar de radiostations, zodat hun platen zoveel mogelijk gedraaid worden en je hebt een nieuwe hit. Wanneer snappen mensen nu eindelijk eens het verschil tussen populariteit en kwaliteit. Kwaliteit is iets wat jezelf bepaald en is voor iedereen anders. Populariteit van artiesten/tracks is iets waar schaapjes zich mee bezighouden, omdat ze anders buiten de groep vallen.

Het hoeft van mij echt niet allemaal knetterhard te zijn, maar het is wel hardstyle, dus als je niet van hard houdt, snap ik niet wat je bij een genre als hardstyle te zoeken hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:00 
 
Artiest

Als dit zo door gaat sluiten de mods denk ik het hele topic gewoon :lol:
Dat is eerder gebeurt dus... ik zou het rustiger aan doen mensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Nounou, wat een stoere mensen hier op hardtraxx en youtube weer. Jullie vinden je blijkbaar echt zo geweldig, terwijl jullie zelf waarschijnlijk ook maar hoogstens 10 keer per jaar naar een feest gaan en vervolgens alleen maar op hardtraxx gaat lopen rukken. Beetje sarcastisch gaan lopen doen, van kijk mij ik weet meer van hardstyle als al die dagjesmensen. Ga je toch gvd niet naar decibel en blijf thuis. Ik ga op wish outdoor echt niet bij de insomnia staan, want dan sta je echt tussen de ''hardtraxx'' kneusjes :cry: :cry:
Wanneer een anthem(of een nummer) niet HARD is is die meteen slecht volgens jullie. Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit. Jullie zeiken met zijn alle altijd de A-artiesten af en geilen op de B-artiesten terwijl de A-artiesten nog steeds veeeeeeel meer kwaliteit leveren en niet voor niks overal geboekt worden.
Zullen vaste echte partypeeps tussenzitten, maar de meeste mensen zijn toch vooral van die sukkeltjes hier :sick:

Wat een visie, wat een geniaal onderbouwde post! :worship:

Wil je met me trouwen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Nounou, wat een stoere mensen hier op hardtraxx en youtube weer. Jullie vinden je blijkbaar echt zo geweldig, terwijl jullie zelf waarschijnlijk ook maar hoogstens 10 keer per jaar naar een feest gaan en vervolgens alleen maar op hardtraxx gaat lopen rukken. Beetje sarcastisch gaan lopen doen, van kijk mij ik weet meer van hardstyle als al die dagjesmensen. Ga je toch gvd niet naar decibel en blijf thuis. Ik ga op wish outdoor echt niet bij de insomnia staan, want dan sta je echt tussen de ''hardtraxx'' kneusjes :cry: :cry:
Wanneer een anthem(of een nummer) niet HARD is is die meteen slecht volgens jullie. Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit. Jullie zeiken met zijn alle altijd de A-artiesten af en geilen op de B-artiesten terwijl de A-artiesten nog steeds veeeeeeel meer kwaliteit leveren en niet voor niks overal geboekt worden.
Zullen vaste echte partypeeps tussenzitten, maar de meeste mensen zijn toch vooral van die sukkeltjes hier :sick:


Met je aanmelding ben je officieel een Hardtraxxer, ik wens je veel succes met de identeitscrisis die hier op gaat volgen. Ben het er wel mee eens dat sommige het allemaal net iets te serieus nemen, maar dat is van een andere orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
J.orisss schreef:
Nounou, wat een stoere mensen hier op hardtraxx en youtube weer. Jullie vinden je blijkbaar echt zo geweldig, terwijl jullie zelf waarschijnlijk ook maar hoogstens 10 keer per jaar naar een feest gaan en vervolgens alleen maar op hardtraxx gaat lopen rukken. Beetje sarcastisch gaan lopen doen, van kijk mij ik weet meer van hardstyle als al die dagjesmensen. Ga je toch gvd niet naar decibel en blijf thuis. Ik ga op wish outdoor echt niet bij de insomnia staan, want dan sta je echt tussen de ''hardtraxx'' kneusjes :cry: :cry:
Wanneer een anthem(of een nummer) niet HARD is is die meteen slecht volgens jullie. Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteit. Jullie zeiken met zijn alle altijd de A-artiesten af en geilen op de B-artiesten terwijl de A-artiesten nog steeds veeeeeeel meer kwaliteit leveren en niet voor niks overal geboekt worden.
Zullen vaste echte partypeeps tussenzitten, maar de meeste mensen zijn toch vooral van die sukkeltjes hier :sick:

Wat een visie, wat een geniaal onderbouwde post! :worship:

Wil je met me trouwen? :$

Held xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:39 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Wat een visie, wat een geniaal onderbouwde post!

Wil je met me trouwen?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

je moest zeker lachen toen je dit typte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:57 
 
Artiest

J.orisss schreef:
Citaat:
Wat een visie, wat een geniaal onderbouwde post!

Wil je met me trouwen?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

je moest zeker lachen toen je dit typte?


Die gast is bijna de gehele week nog onder invloed van wat hij in het weekend in neemt... hij moet altijd lachen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig respecteren jullie elkaars mening zo goed. Lijkt me verstandig om even normaal te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:24 
 

Khadber schreef:
Gelukkig respecteren jullie elkaars mening zo goed. Lijkt me verstandig om even normaal te doen.


Het zou ook wat zijn als we dat niet deden dan was dit forum binnen nu en een week helemaal dicht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wanneer die wordt gereleased op Spinning Records :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Ben benieuwd wanneer die wordt gereleased op Spinning Records :whistle:



xd xd xd +3
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks