Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:00 

Het is wachten tot de eerste hardstyle platen met vocals van katy perry en lady gaga verschijnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:01 

Hardtraxx Elite

IvoWII schreef:
Het is wachten tot de eerste hardstyle platen met vocals van katy perry en lady gaga verschijnen >.<

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

JORRR_ schreef:
Showey schreef:
Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.

Iemand met een normaal argument..
Het gaat er inderdaad om of het muzikaal ook goed in elkaar zit, en dat zit deze. :thumbup:

Doe mij maar wat minder muzikale perfectie en gewoon een nummer dat knalt. Dit is helemaal niks dus, gewoon saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:49 

Hardtraxxer

Best vette nummer nog opzich! Kicks zijn wel vet, vetste kicks blijve voor mij toch NC & Alpha² - Moonraker. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Los van de vocals, best wel een lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez :worship: en popinvloeden in tracks vind ik doorgaans erg tof, mee doorgaan dus als je het mij vraagt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:31 

Hardtraxxer

JORRR_ schreef:
Showey schreef:
Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.

Het gaat er inderdaad om of het muzikaal ook goed in elkaar zit, en dat zit deze. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:34 

Hardtraxx Elite

Hij heeft inderdaad mee gedaan aan TVOH!

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:46 

Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:

Niels Geusebroek ‏@Nielsgeusebroek
Citaat:
Volgens mij heb ik de tekst voor de hardstyle track met @wildstyleznl klaar. Zo even inzingen en dan maar lekker naar buiten!

Huilen met de pet op.
Nou komt dat nummer op TMF en Slam FM en 538 alleen omdat die vocalist 'The Voice' heeft gewonnen (o.i.d)
:sick:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:51 

Hardtraxx Addict

ben nog niet overtuigd, waar Wildstylez zich naar mijn mening eerst onderscheidde met epische melodieën
of (redelijk) originele stukken in platen zoals huh. Zijn de laatste platen allemaal gewoon nog maar een plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:59 

Hardtraxxer

Ik kan deze track goed waarderen, maar ik wacht constant op het moment dat die '' I, I Follow, I Follow you'' (lykke Li - Follow Rivers) begint te zingen, de accoorden reeks is daar wel gedeeltelijk van afgelijd volgens mij, vooral helemaal op het begin. Meer mensen die dit horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:00 

JORRR_ schreef:
Showey schreef:

Beethoven zit ook goed in elkaar, maar vind dat geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:10 

Hardtraxx Beheerder

ik vind m fijn :D

wildstylez :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

Vind het ook wel een leuk nummertje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:30 

Hardtraxx Addict

Heerlijke zomer plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:45 

Hardtraxx Elite

IvoWII schreef:

Rihanna xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:20 

Artiest

Lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:23 

Hardtraxx Newbie

Firetrap schreef:
Wildstylez :worship: en popinvloeden in tracks vind ik doorgaans erg tof, mee doorgaan dus als je het mij vraagt :).

ik vind dit eigenlijk echt verschrikkelijk, mogen ze heeeeeel gauw mee ophouden van mij.. Vind het wel teleurstellen van wildstylez,,, hij kan zo veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:28 

Donateur

Niks mis met euforische, vrolijke nummers, maar met dit soort gay-vocals de hele tijd ben ik er gewoon echt klaar mee. Beter verdwijnt dit soort ellende snel uit de hardstyle, t wordt elke zomer weer erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:30 

Hardtraxxer

Jammer van de vocals, maar vind de lead sounds echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:07 

jambekkie schreef:
IvoWII schreef:

Rihanna xd

Ik zie het :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:09 

IvoWII schreef:
jambekkie schreef:
IvoWII schreef:

Rihanna xd

Ik zie het :cry:

Beyonce

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:56 

vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?

Vind t wel lekker klinken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:57 

Donateur

Anonymous schreef:
vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?

Deze zanger is best wel onbekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:44 

Anonymous schreef:

Sowieso niet :thumbdown: Het gaat er niet om wie die vocals inspreekt, maar wat voor vocals het zijn! De anthem van emporium heeft dezelfde soort vocals door een onbekend persoon ingesproken, maar klinken ook nergens naar imo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks