Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
I
Het is wachten tot de eerste hardstyle platen met vocals van katy perry en lady gaga verschijnen >.<
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
IvoWII wrote:Het is wachten tot de eerste hardstyle platen met vocals van katy perry en lady gaga verschijnen >.<
View on YouTube :')
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
JORRR_ wrote:
Showey wrote:Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.
Iemand met een normaal argument..
Het gaat er inderdaad om of het muzikaal ook goed in elkaar zit, en dat zit deze. :thumbup:
Doe mij maar wat minder muzikale perfectie en gewoon een nummer dat knalt. Dit is helemaal niks dus, gewoon saai.
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Best vette nummer nog opzich! Kicks zijn wel vet, vetste kicks blijve voor mij toch NC & Alpha² - Moonraker. Heerlijk!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Los van de vocals, best wel een lekker nummertje :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Wildstylez :worship: en popinvloeden in tracks vind ik doorgaans erg tof, mee doorgaan dus als je het mij vraagt :).
G
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Sep 2018
JORRR_ wrote:
Showey wrote:Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.
Het gaat er inderdaad om of het muzikaal ook goed in elkaar zit, en dat zit deze. :thumbup:
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Hij heeft inderdaad mee gedaan aan TVOH!

View on YouTube
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Bart0ving wrote:
Niels Geusebroek ‏@Nielsgeusebroek
Volgens mij heb ik de tekst voor de hardstyle track met @wildstyleznl klaar. Zo even inzingen en dan maar lekker naar buiten!
Huilen met de pet op.
Nou komt dat nummer op TMF en Slam FM en 538 alleen omdat die vocalist 'The Voice' heeft gewonnen (o.i.d)
:sick:
Dit.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
ben nog niet overtuigd, waar Wildstylez zich naar mijn mening eerst onderscheidde met epische melodieën
of (redelijk) originele stukken in platen zoals huh. Zijn de laatste platen allemaal gewoon nog maar een plaatje.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ik kan deze track goed waarderen, maar ik wacht constant op het moment dat die '' I, I Follow, I Follow you'' (lykke Li - Follow Rivers) begint te zingen, de accoorden reeks is daar wel gedeeltelijk van afgelijd volgens mij, vooral helemaal op het begin. Meer mensen die dit horen?
Last edited by Struikrover on 11 Jun 2012 21:01, edited 1 time in total.
A
JORRR_ wrote:
Beethoven zit ook goed in elkaar, maar vind dat geen zak aan.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
ik vind m fijn :D

wildstylez :thumbsup:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vind het ook wel een leuk nummertje. :)
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Heerlijke zomer plaatje :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
IvoWII wrote:Het is wachten tot de eerste hardstyle platen met vocals van katy perry en lady gaga verschijnen >.<
Rihanna xd
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Lekker! :)
S
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2012
last seen Aug 2012
Firetrap wrote:Wildstylez :worship: en popinvloeden in tracks vind ik doorgaans erg tof, mee doorgaan dus als je het mij vraagt :).
ik vind dit eigenlijk echt verschrikkelijk, mogen ze heeeeeel gauw mee ophouden van mij.. Vind het wel teleurstellen van wildstylez,,, hij kan zo veel beter
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Niks mis met euforische, vrolijke nummers, maar met dit soort gay-vocals de hele tijd ben ik er gewoon echt klaar mee. Beter verdwijnt dit soort ellende snel uit de hardstyle, t wordt elke zomer weer erger.
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Jammer van de vocals, maar vind de lead sounds echt geweldig!
I
jambekkie wrote:
Rihanna xd
Ik zie het :cry:
S
IvoWII wrote:
jambekkie wrote:
Rihanna xd
Ik zie het :cry:
Beyonce

View on YouTube
A
vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?

Vind t wel lekker klinken :loving:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Anonymous wrote:vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?
Deze zanger is best wel onbekend?
I
Anonymous wrote:vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?
Sowieso niet :thumbdown: Het gaat er niet om wie die vocals inspreekt, maar wat voor vocals het zijn! De anthem van emporium heeft dezelfde soort vocals door een onbekend persoon ingesproken, maar klinken ook nergens naar imo.