Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Fuzzylogic schreef:
Weet iemand of deze ook op Spells Of Sin gaat komen? Aangezien die al zo lang klaar ligt...

100% zeker. je hoort m niet voor niets in die album teaser


Oh alweer vergeten dat ie in de teaser zat dan :P Al lang niet meer gecheckt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En alles wat Radical Redemption nu klaar had maar nog niet gereleased was komt op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die hoort dat de laatste toonhoogte van de bass onder de melo vals is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Klinkt nogal saai, maar ik moet zeggen dat er wel progressie in zijn tracks zit! :)

Dat dacht ik ook. Maar nu ik dit zo op HQ hoor... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 03:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
BuzzLightyear schreef:
Klinkt nogal saai, maar ik moet zeggen dat er wel progressie in zijn tracks zit! :)

Dat dacht ik ook. Maar nu ik dit zo op HQ hoor... :P

Er was nog geen HQ sample toen ik 'm hoorde haha. :P Maar inderdaad, standaard RR spul weer zoals we gewend zijn. Nul interesse van mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos :loving:
Accumulated Filth/ God's Child/ Everyone has Died/ die met Frequencerz/ deze zijn allemaal gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos


Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos


Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek. :mad:

Kwestie van smaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos


Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek. :mad:

Kwestie van smaak :)


Weet ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos


Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek. :mad:

Gekkie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:31 
 



Gruwelijke track! Kick klinkt heerlijk vind ik; pitchkicks zijn niet storend. Verder een heerlijke MiM sound! :loving: :bomb:En wat te denken van die geflipte outro? Dat is nog een heerlijk stuk om heerlijk op te maaien, ook met die geweldige screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit m'n favoriete wordt. Ik vind alles kloppen. Kicks.. lekker lomp... Vocals heel vet.. Melodie gestoord episch :loving: + ja de outro.. helemaal gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkaaaaah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Potverdrie wat een bazenalbum wordt dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja weer een heerlijke track! Vooral de outro :worship:
Krijg me toch een partij zin in z'n album! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie weet mij helaas nog niet echt te pakken. De kicks zijn heerlijk en het outro is echt belachelijk ziek! :worship: Dit album word echt moeilijk dik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heul vet :D
Snap alleen niet dat iedereen zo lyrisch is over RR, zijn album gaat heel gaaf worden hoor, maar geniaal of gruwelijk...... nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was deze helemaal vergeten eigenlijk maar god wat klapt die eerste kick er lekker op. Outro is zoals gezegd ook zééér vet, kan niet wachten om deze (weer eens) op een flink tempo live te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen de outro is nog enigzins te doen, rest klinkt echt weer nergens naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Heul vet :D
Snap alleen niet dat iedereen zo lyrisch is over RR, zijn album gaat heel gaaf worden hoor, maar geniaal of gruwelijk...... nee.


Geniaal zou ik het ook niet noemen
Gruwelijk, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Alleen de outro is nog enigzins te doen, rest klinkt echt weer nergens naar


Ik kan er ook helemaal niks mee, met dat hele album niet :( toch zonde, zou bijna jaloers worden op ieder die het wel vet vindt :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks