Oh alweer vergeten dat ie in de teaser zat danb-ram wrote:100% zeker. je hoort m niet voor niets in die album teaserFuzzylogic wrote:Weet iemand of deze ook op Spells Of Sin gaat komen? Aangezien die al zo lang klaar ligt...
Related topics
- View the latest post: Chain Reaction & Radical Redemption - Don't Push Me
- View the latest post: Chain Reaction Vs Radical Redemption - Impact
- View the latest post: Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Hysta & Tha Watcher - Rulers Of Chaos (Official MoH Austria 2024 Anthem) (MOHDIGI478)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
En alles wat Radical Redemption nu klaar had maar nog niet gereleased was komt op het album.
Ben ik de enige die hoort dat de laatste toonhoogte van de bass onder de melo vals is?
Dat dacht ik ook. Maar nu ik dit zo op HQ hoor...BuzzLightyear wrote:Klinkt nogal saai, maar ik moet zeggen dat er wel progressie in zijn tracks zit!
Er was nog geen HQ sample toen ik 'm hoorde haha.Marcel Fischer wrote:Dat dacht ik ook. Maar nu ik dit zo op HQ hoor...BuzzLightyear wrote:Klinkt nogal saai, maar ik moet zeggen dat er wel progressie in zijn tracks zit!
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos
Accumulated Filth/ God's Child/ Everyone has Died/ die met Frequencerz/ deze zijn allemaal gruwelijk.
Accumulated Filth/ God's Child/ Everyone has Died/ die met Frequencerz/ deze zijn allemaal gruwelijk.
Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek.Daveytl wrote:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos
Kwestie van smaakDakpan wrote:Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek.Daveytl wrote:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos
Weet ik.Daveytl wrote:Kwestie van smaakDakpan wrote:Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek.Daveytl wrote:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos
GekkieDakpan wrote:Roep dat ook al een tijdje. Lellebel verklaarde me nog voor gek.Daveytl wrote:Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar dit album wordt volgens mij echt grandioos
-
N
View on YouTube
Gruwelijke track! Kick klinkt heerlijk vind ik; pitchkicks zijn niet storend. Verder een heerlijke MiM sound!
En wat te denken van die geflipte outro? Dat is nog een heerlijk stuk om heerlijk op te maaien, ook met die geweldige screeches.
Gruwelijke track! Kick klinkt heerlijk vind ik; pitchkicks zijn niet storend. Verder een heerlijke MiM sound!
Last edited by Nerazzurro93 on 12 Apr 2013 15:41, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ik denk dat dit m'n favoriete wordt. Ik vind alles kloppen. Kicks.. lekker lomp... Vocals heel vet.. Melodie gestoord episch
+ ja de outro.. helemaal gek
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Potverdrie wat een bazenalbum wordt dit. 
Ja weer een heerlijke track! Vooral de outro
Krijg me toch een partij zin in z'n album!
Krijg me toch een partij zin in z'n album!
-
HHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
Heerlijk 
Die melodie weet mij helaas nog niet echt te pakken. De kicks zijn heerlijk en het outro is echt belachelijk ziek!
Dit album word echt moeilijk dik! 
Heul vet
Snap alleen niet dat iedereen zo lyrisch is over RR, zijn album gaat heel gaaf worden hoor, maar geniaal of gruwelijk...... nee.
Snap alleen niet dat iedereen zo lyrisch is over RR, zijn album gaat heel gaaf worden hoor, maar geniaal of gruwelijk...... nee.
Was deze helemaal vergeten eigenlijk maar god wat klapt die eerste kick er lekker op. Outro is zoals gezegd ook zééér vet, kan niet wachten om deze (weer eens) op een flink tempo live te horen!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Alleen de outro is nog enigzins te doen, rest klinkt echt weer nergens naar
Geniaal zou ik het ook niet noemenSL8492 wrote:Heul vet![]()
Gruwelijk, dat wel.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Ik kan er ook helemaal niks mee, met dat hele album nietJurheinen wrote:Alleen de outro is nog enigzins te doen, rest klinkt echt weer nergens naar