Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Echt een hele dikke track! Ik vind zelf dat de invloeden van RR en FL goed in balans zijn :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Wat kunnen we lekker zeuren....
Zit echt een super melodie in dit nummer :worship: Hulde voor vooral FL
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 7 minutes ago
Ik ben in tegenstelling tot de meeste niet echt te spreken over dit nummer. Kicks zijn veel te hol en er mist een fatsoenlijke punch. Ook klinken die pitchkicks in de climaxen nergens naar. Daarnaast is de synth ook ontzettend dun om daadwerkelijk sfeer neer te kunnen zetten. Ik had er in ieder geval veel meer van verwacht na het lezen van alle reacties.
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2013
last seen Dec 2014
Doet me denken aan "Baced! vs. Ace's Delight – Witness" met die aankondigingen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
ultraspire wrote:Doet me denken aan "Baced! vs. Ace's Delight – Witness" met die aankondigingen.
Haha daar dacht ik ook aan. Ik kan alleen niet echt luisteren naar deze plaat door de lelijke hoge pitchkicks, bovendien vind ik de kicks maar slap en de track niet echt samenhangend. De rest van de track vind ik wel goed.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Lyst wrote:
ultraspire wrote:Doet me denken aan "Baced! vs. Ace's Delight – Witness" met die aankondigingen.
Haha daar dacht ik ook aan. Ik kan alleen niet echt luisteren naar deze plaat door de lelijke hoge pitchkicks, bovendien vind ik de kicks maar slap en de track niet echt samenhangend. De rest van de track vind ik wel goed.
Wat is dat een lekkere plaat zeg