Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Chain Reaction Vs Radical Redemption

Track(s): Impact

Sample/video:



Bron:
Facebook Radical Redemption

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-two-sides-of-the-medallion-ep-minus030-t47621.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie plaat tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:57 
 

Als ze deze track nou eens niet zsm afmaken maar gewoon de tijd nemen en hem goed afwerken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit een loop op, dus niet zo gek dat het saai klinkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Er zit een loop op, dus niet zo gek dat het saai klinkt..

Hij klinkt niet saai door die loop, maar door de sounds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:40 
 
Hardtraxx Addict

klinkt wel oke, maar er is dan ook nog niet veel uit op te maken met 19 sec xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 14:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:00 
 
Hardtraxxer

Track in het filmpje is niet dezelfde als in de begin post? Wss een solo van Chain Reaction zo aan de kick te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 11:40 
 
Hardtraxx Newbie

The impact of sin heet ie volgens mij.

Dat waren tenminste de vocals, ik vond het verder niet zo een vette plaat, redelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Dit is een solo track van Chain Reaction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat het wel die collab met CR is want CR heeft zelf namelijk niet die kickrolls wat je in dit nummer hoort , en ook gewoon de gehele sfeer is de duister en te donker voor chain reaction alleen..
Trouwens .. laatst tweette joey zelf ook; I SEE THE IMPACT OF SIN .. lijkt me dus wel dat ie van hun samen is..
en omdat je kicks hoort van chain reaction is het ook meteen een solo? one by one klinkt ook als een solo van RR en is ook gewoon een collab met tartaros.. maar niks is zeker inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie heeft wel wat! Benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 21:46 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:20 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Die melodie heeft wel wat! Benieuwd naar HQ!

Zijn usb stick is gestolen op xxlerator dus ik denk dat die hq binnekort wel verschijnt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
Zijn usb stick is gestolen op xxlerator

:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live klonk het als de kick van TRB alleen nét ietsjes anders. Vooral die pitch klonk lelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Deze heet dus Impact. :) Binnenkort misschien een preview/release-aankondiging?

Citaat:
Coming Soon !

Chain Reaction & Radical Redemption IMPACT !

'I see the Impact of Sin'

‪#‎minusismore‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Deze heet dus Impact. :) Binnenkort misschien een preview/release-aankondiging?

Citaat:
Coming Soon !

Chain Reaction & Radical Redemption IMPACT !

'I see the Impact of Sin'

‪#‎minusismore‬


Volgens mij zou die Barricade in november releasen, dat is ook niet geneurd. Dus coming soon is niet serieus te nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Barricade komt samen met deze tweet ie me net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hier met Outro! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hoe RR altijd losgaat :D kastoe enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Eerste nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Eerste nummertje:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arrow schreef:

:drool: :love:

Meld ook even dat het om het eerste nummer gaat. :)

Best vet plaatje :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks