Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Radical Redemption & Chain Reaction

Track(s): Rulers

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: Zeeeeer benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melo. echt benieuwd naar de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw dit klinkt dik, zeker die 3e (?) climax! Nu hopen dat er niet weer van die klotekicks in zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dit tempo is het gewoon puur hardcore :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een gruwelijke melo is dit!? RR z'n hele set was insane vet btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:24 
 
Hardtraxxer

ooohh wat klinkt dit heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:32 
 
Hardtraxxer

ik hoop op een snelle HQ want zelfs bij deze kwaliteit kan ik al moeilijk stil zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben heel erg benieuwd naar betere kwaliteit ^^ En idd niet te hopen dat er van die Chain Reaction / Crypsis kicks onder zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
wat een gruwelijke melo is dit!? RR z'n hele set was insane vet btw

Alleen jammer dat er helemaal geen bass vrij kwam. Daarom ook maar weggegaan, sloeg nergens op hoe slecht het geluid was tijdens Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict

klinkt erg lekker in hq :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ben heel erg benieuwd naar betere kwaliteit ^^ En idd niet te hopen dat er van die Chain Reaction / Crypsis kicks onder zitten.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 23:20 
 
Hardtraxx Addict

Ben nu ook weer niet de grootste fan van zijn 'nabij' Hardcore tempo, maar die melodie is zeker mooi gedaan! Geeft direct een betere sfeer af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nogal saai, maar ik moet zeggen dat er wel progressie in zijn tracks zit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit wel slecht voor RR zijn doen. Kicks zijn lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Goed voor RR zijn doen, weet mij zeker te boeien mag ook wel naar die andere 15 nummers :)
Melodie is heerlijk, kicks ben ik niet kapot van
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:42 
 

hardcore kick ;/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
hardcore kick :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Chain Reaction :yes: Die man krijgt geniale melo's uit zijn poot!
Gruwelijke kick er onder. I like!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele vette melo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxxer

Echt niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer horen we weer is iets van deze zieke plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 02:24 
 
Hardtraxx Addict

Haha wat een tempo in die rip. Met zo'n kick lijkt 't echt gewoon hc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Die monsterkicks die af en toe in Drug & Roll langskwamen zitten in dit gehele nummer. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Beste nummer tot nu toe :D
Ben nog steeds niet overtuigd van deze man.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks