Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vet, maar niet echt overtuigd. Outro is in ieder geval wel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:30 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Heul vet :D
Snap alleen niet dat iedereen zo lyrisch is over RR, zijn album gaat heel gaaf worden hoor, maar geniaal of gruwelijk...... nee.

Goeie melo's, goeie anti's, goeie screeches, vette vocals en gruwelijke kicks. Ik vind 't gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jaa, heerlijk dit!! Kicks lijken wel wat kracht te missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow ik dacht altijd dat dit een bout nummer was, had de vorige keer luisteren volgensmij echt stront in m'n oren.

wat een dik nummer zeg :worship: laat dat album maar komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
SL8492 schreef:
Heul vet :D
Snap alleen niet dat iedereen zo lyrisch is over RR, zijn album gaat heel gaaf worden hoor, maar geniaal of gruwelijk...... nee.

Goeie melo's, goeie anti's, goeie screeches, vette vocals en gruwelijke kicks. Ik vind 't gruwelijk.


+1 :thumbsup: Gaat gewoon zo'n geniaal album worden, KAN NIET WACHTEN :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Jurheinen schreef:
Alleen de outro is nog enigzins te doen, rest klinkt echt weer nergens naar

Ik kan er ook helemaal niks mee, met dat hele album niet :( toch zonde, zou bijna jaloers worden op ieder die het wel vet vindt :P

Ik vind het ook echt jammer dat ik zijn stijl niet vet vind, want deze knul staat op bijna elk groot feest tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is echt zeer chill als het je wel kan waarderen ja, mede door die shitload aan RR tracks die je na die album release weer gaat krijgen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks