Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, maar vind de kicks live leuker dan thuis. 1e keer dat ik dat met een RR plaat heb trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Die monsterkicks die af en toe in Drug & Roll langskwamen zitten in dit gehele nummer. :worship:

Like that shit very fuckin much! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt wel goeie, melodie komt me wel heel bekend voor!
vraag me af waar deze blijft.. ook Everyone has Died laat lang op zich wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eclipse schreef:
Klinkt wel goeie, melodie komt me wel heel bekend voor!
vraag me af waar deze blijft.. ook Everyone has Died laat lang op zich wachten


Radical Redemption tweette laatst iets met een project 'Seven Sins'

Hopelijk komen daar al zijn nummers van afgelopen jaar op, als een grote EP ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:22 
 
Hardtraxxer

seven sins is een project met een hardcore dj :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Saai nummer.

Jij bent een saai nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dacht dat hij na Loudness ging releasen? Klopt dus;

Citaat:
Yo Joey!
Jij ging toch na loudness weer wat releasen of zit ik er dan naast?

Ey man!
Zeker niet dr naast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dacht dat hij na Loudness ging releasen? Klopt dus;

Citaat:
Yo Joey!
Jij ging toch na loudness weer wat releasen of zit ik er dan naast?

Ey man!
Zeker niet dr naast

Na Loudness...tja, als hij ooit nog iets wil releasen, is de kans groot dat het erna zal zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet het ook allemaal niet, maar in dat b2s interview gaf hij volgens mij aan dat hij het druk heeft met die liveset, daarna naar Australie gaat dan Loudness doet en ik neem aan dat hij dan aan releasen gaat denken. Volgens mij kun je wel op de korte termijn na loudness verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer!
Maar toch had ik liever The Cataclysm gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
Saai nummer.

Jij bent een saai nummer.

Oliebol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die kick klinkt niet helemaal vol imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Oliebol.

Koliesnol
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
Oliebol.

Koliesnol

Kolibrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Kutplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 00:37 
 
Hardtraxxer

Gewoon een heerlijke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de eerste 2 climaxen vind ik de combinatie van de hoge synth en de blije melodie onsamenhangend met de kicks. 3e is dan wel weer erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kutplaat

Wat vind je van de kicks Jurrien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Kutplaat

Wat vind je van de kicks Jurrien?

Vet hard man
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beetje rommelig gemixed met everyone has died ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of deze ook op Spells Of Sin gaat komen? Aangezien die al zo lang klaar ligt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand of deze ook op Spells Of Sin gaat komen? Aangezien die al zo lang klaar ligt...


Ik denk het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vetjes hoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand of deze ook op Spells Of Sin gaat komen? Aangezien die al zo lang klaar ligt...

100% zeker. je hoort m niet voor niets in die album teaser
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks