Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een beest van een track zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Wanneer komt deze HQ nu eens :(
Te ziek gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:10 
 
Hardtraxx Elite

ik wil hq :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt inderdaad tijd ja! De tering, wat een track blijft dit :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:32 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
ik wil hq :cry:

ik oook!!

En die meiden gaan loooooos!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de hardste nummers voor het laatst .. :worship: #TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#genieten # :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teeeeeering :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
#genieten # :lol:

Zorg is dat jij naast mij staat tijdens het laatste uurtje zaterdag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze verdient ook wel even weer een schop omhoog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/photo.php?v=55 ... =2&theater

Zal tijd worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja eindelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

you doing it wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
you doing it wrong

did :P of you're
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke plaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks vallen thuis toch wat tegen, missen bass. Maar live is deze zo fucking vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaten mensen hier nou zo lang op te wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Zaten mensen hier nou zo lang op te wachten?

Haha inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk geweld dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft hij de kick veranderd en nog meer? Waarschijnlijk wel, gezien hij deze plaat bijna helemaal kwijt was. Jammer. Vorige versie leek mij beter. Desalniettemin, slachtwerk van de bovenste plank :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Zaten mensen hier nou zo lang op te wachten?

Dit. Die kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Zaten mensen hier nou zo lang op te wachten?


Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nooit echt direct verkocht, Maar deze mag er wezen van Radical!
Wat een Knaller :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks