Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Dafuq is dit voor meuk. Ik maak binnen 10 seconden in Fruity Loops nog een fatsoenlijkere kick dan dit en ik weet niet eens hoe dat moet...

Tuurlijk, jij wel man! :lol:


Maar serieus, kun je me uitleggen wat hier zo goed aan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Dafuq is dit voor meuk. Ik maak binnen 10 seconden in Fruity Loops nog een fatsoenlijkere kick dan dit en ik weet niet eens hoe dat moet...

Tuurlijk, jij wel man! :lol:


Maar serieus, kun je me uitleggen wat hier zo goed aan is?


Wat is hier nou zo super slecht aan dan? oke je vind het nogal geforceerd klinken maar het klinkt zeker niet slecht imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd, maar wel overrated imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

te.. meer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:27 
 
Hardtraxxer

Vond dit gisteren in de hangar toch wel genieten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
BuzzLightyear schreef:
Het was een voorbeeld om aan te geven dat Brutal 3.0 in het niet valt bij platen die wél stevige kicks hebben... Want ja, dit zijn gewoon snares met basswalls.

Mee eens, maar deze gaat naar mijn mening wel een stuk harder op een feest dan een Bombs Away of een Breadstick. Doe mij dan toch maar liever deze track dan een van de 2 vorige :P

Hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaha :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks