Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had er al bang voor dat deze HQ ging tegenvallen. Live vind ik het gewoon een supervette plaat. Die climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt op een hamer die op een metalen schuurtje klapt. Niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Mee eens, maar deze gaat naar mijn mening wel een stuk harder op een feest dan een Bombs Away of een Breadstick. Doe mij dan toch maar liever deze track dan een van de 2 vorige :P

Misschien dat ik verkeerd zit omdat ik Brutal nog niet live heb gehoord, maar Bombs Away blaast echt alles weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Harder en bruter dan dit kan niet heeeuuurr :D

Jawel hoor, kijk maar eens buiten het HS hokje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwaa, best leuk, maar komt niet eens in de buurt van Accumulated Filth of God's Child. Vind sowieso de laatste previews van het album maar tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze wel lekker hoahr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict

Snap al dat gezeik niet echt :P Dit is toch gewoon heerlijk beukwerk :D Kicks vind ik lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 01:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat een BS, geef ik op YT een opmerking dat ik de kicks niet echt hard genoeg vind voor een nummer zoals dit, krijg ik van die haatreacties van een stelletje typjes alsof ze er iets van kennen..

Ik snap niet dat mensen er tijd willen insteken om mij te bestempelen als een hater, terwijl ik het totaal geen slecht nummer vind, maar gewoon een beetje minder dan verwacht.. Wat een klungels heb je toch op de wereld -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Wat een BS, geef ik op YT een opmerking dat ik de kicks niet echt hard genoeg vind voor een nummer zoals dit, krijg ik van die haatreacties van een stelletje typjes alsof ze er iets van kennen..

Ik snap niet dat mensen er tijd willen insteken om mij te bestempelen als een hater, terwijl ik het totaal geen slecht nummer vind, maar gewoon een beetje minder dan verwacht.. Wat een klungels heb je toch op de wereld -.-

Welkom in de wereld van mainstream muziek, waarin fanboys maar al te graag geilen op hun favorieten en anderen haten die hun favorieten afkraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Wat een BS, geef ik op YT een opmerking dat ik de kicks niet echt hard genoeg vind voor een nummer zoals dit, krijg ik van die haatreacties van een stelletje typjes alsof ze er iets van kennen..

Ik snap niet dat mensen er tijd willen insteken om mij te bestempelen als een hater, terwijl ik het totaal geen slecht nummer vind, maar gewoon een beetje minder dan verwacht.. Wat een klungels heb je toch op de wereld -.-


Daar heb je het al, Youtube comments. Gewoon nooit naar onder scrollen en nooit zelf een reactie plaatsen en dan komt het goed. Die mensen snappen er helemaal niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
BuzzLightyear schreef:
High Voltage - Bombs Away

:huh: :huh: :huh:



Dit vind jij hard? Nou dan denk ik dat je beter even naar Schoonenberg Hoorspecialist kan gaan....


Bombs away! :yay:

Zeker heel wat dikker dan brutal 3.0. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar. :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:33 
 
Hardtraxx Elite

Diageo schreef:
Heeft hij de kick veranderd en nog meer? Waarschijnlijk wel, gezien hij deze plaat bijna helemaal kwijt was. Jammer. Vorige versie leek mij beter. Desalniettemin, slachtwerk van de bovenste plank :bomb: :worship:

Dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorme fan van dik beukwerk maar dit vind ik dus echt helemaal niks. Vreselijke kick zeg, wil hard zijn maar is het niet. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze sounds :worship: kick is live weer geweldig en het is ook weerr een andere kick als de rest van de album tracks! ik hou van die variatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lompe plaat :D! Eerder vond ik Radical Redemption niet veel aan, maar ik begin langzaam van gedachten te veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na een paar keer luisteren ben ik deze plaat echt vet gaan vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit harder vinden dan Bombs Away, dan ben je niet goed snik hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeuren of dat Bombs Away nu harder is dan dit is pas zielig. Het maar wat iemand onder hard verstaat he... En wtf, wat boeit het eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Zeuren of dat Bombs Away nu harder is dan dit is pas zielig. Het maar wat iemand onder hard verstaat he... En wtf, wat boeit het eigenlijk?


Waar zie jij maar verder zeuren dan? Ik ging puur in op die domme opmerking van Black Sunrise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Jonas schreef:
Zeuren of dat Bombs Away nu harder is dan dit is pas zielig. Het maar wat iemand onder hard verstaat he... En wtf, wat boeit het eigenlijk?


Waar zie jij maar verder zeuren dan? Ik ging puur in op die domme opmerking van Black Sunrise.

Dus jij vind iemand dom als hij niet dezelfde smaak heeft als jou? Wat zegt dat dan wel niet over jou? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Jonas schreef:
Zeuren of dat Bombs Away nu harder is dan dit is pas zielig. Het maar wat iemand onder hard verstaat he... En wtf, wat boeit het eigenlijk?


Waar zie jij maar verder zeuren dan? Ik ging puur in op die domme opmerking van Black Sunrise.

Het is niet persoonlijk op jou hoor.ik vind gewoon dat er hier in het algemeen te veel onnodig in discussie wordt gegaan over welke track nu hard is en welke niet. Is toch totaal niet van belang?is voor iedereen anders.ik vind Brutal ook harder dan Bombs Away, door de sounds. Neemt niet weg dat Bombs Away ook een dijk van een plaat is hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is nou wat ik onder geforceerd hard vind vallen, nee dit is echt niks voor mij.
ook dit moest weer hard zijn volgens mij, heel jammer
nog maar een handje vol tracks van zijn album die ik intressant vind en daar is dit er dus niet eentje van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dafuq is dit voor meuk. Ik maak binnen 10 seconden in Fruity Loops nog een fatsoenlijkere kick dan dit en ik weet niet eens hoe dat moet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dafuq is dit voor meuk. Ik maak binnen 10 seconden in Fruity Loops nog een fatsoenlijkere kick dan dit en ik weet niet eens hoe dat moet...

Tuurlijk, jij wel man! :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks