Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
ScavengerDJ schreef:
Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.

Oke dus een plaat die live goed klinkt maar achter de pc niet is vet. Dat slaat echt op kaas. Nog een groter minpunt voor de producent zelfs, even aangenomen dat ze op dit niveau toch wel met een degelijk geluidssysteem tracks maken en dús de lelijke geluiden er uit kunnen filteren. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het onzin.

Er is geen geluidssysteem thuis met power amplifiers hoor denk ik ;) Tenzij jij gaat beweren dat jij thuis 20 geluidskasten hebt met enorme wattages? Een kick klinkt gewoon altijd anders live, bij sommige meer, bij sommige minder... En die geluiden hoeft hij toch niet persé lelijk vinden, anders zou hij ze er wel uit laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:59 
 

Ik kan het me voorstellen dat hij die geluiden wel mooi vindt, die mening deel ik namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:34 
 
Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=GT8bcpz ... _embedded#!
kan geen gewone youtube video plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet alles vanaf '&' verwijderen.

Dus dan krijg je dit
Code:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GT8bcpzuND0[/youtube]


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die kick klinkt zo op het eerste gehoord als een hele scherpe tok.
Maar wachten op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Elexz schreef:
ScavengerDJ schreef:
Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.

Oke dus een plaat die live goed klinkt maar achter de pc niet is vet. Dat slaat echt op kaas. Nog een groter minpunt voor de producent zelfs, even aangenomen dat ze op dit niveau toch wel met een degelijk geluidssysteem tracks maken en dús de lelijke geluiden er uit kunnen filteren. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het onzin.

Er is geen geluidssysteem thuis met power amplifiers hoor denk ik ;) Tenzij jij gaat beweren dat jij thuis 20 geluidskasten hebt met enorme wattages? Een kick klinkt gewoon altijd anders live, bij sommige meer, bij sommige minder... En die geluiden hoeft hij toch niet persé lelijk vinden, anders zou hij ze er wel uit laten.


Als jij denkt dat de tracks anders klinken doordat er een groter geluidssysteem staat dan heb je het toch goed mis. Voordat het geluid van de CDJS de speakers bereikt gaat het eerst nog door een hele rits van Eq/compressors/limiters/reverbs om het geluid aangenaam te maken. Die Effecten maken dus ook de kicks beter klinken en niet de versterkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:03 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom plaats je in godsnaam een filmpje met slechtere kwaliteit. JEZUS :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Waarom plaats je in godsnaam een filmpje met slechtere kwaliteit. JEZUS :/

En ook maar 26 seconde, het zal wel z'n eigen filmpje zijn en wilt hij wat views..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:33 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Als jij denkt dat de tracks anders klinken doordat er een groter geluidssysteem staat dan heb je het toch goed mis. Voordat het geluid van de CDJS de speakers bereikt gaat het eerst nog door een hele rits van Eq/compressors/limiters/reverbs om het geluid aangenaam te maken. Die Effecten maken dus ook de kicks beter klinken en niet de versterkers.


En jij denkt dat een kick die uit een, relatief gezien dan, klein studiomonitortje hetzelfde klinkt als 40 gigantische boxen met veel meer kracht? Puuuut, fout.
Als je trouwens een limiter gebruikt op hardstyle dan krijg je het effect dat je een melodie luid hoort, komt de kick erbij en de hele boel wordt stiller. Sorry, doet men niet. Een compressor is om te harde geluiden weg te drukken en om stillere naar de voorgrond te brengen, terwijl ik me toch telkens op feesten eraan stoor dat ik de kicks teveel hoor in vergelijking met de melodie, terwijl de melodie in een gewone track toch al wat meer in de achtergrond staat dan een kick... Wordt sowieso enkel gedaan bij 1 geluid bij het producen normaal gezien, niet bij verschillende bij elkaar.
En reverbs gebruikt men al totaal niet. Hoe kan je nu een reverb op een bass steken? Dan krijg je een raar schouwspel dat ik je niet kan uitleggen want niemand probeert het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nog een stukje gefilmd op Q-Base :D :

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, maar nutteloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Leuk, maar nutteloos


Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waarde :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
jaron123 schreef:
Leuk, maar nutteloos


Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waarde :aww:


Ja als mensen slechtere filmpjes BLIJVEN posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
jaron123 schreef:
Leuk, maar nutteloos


Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waarde :aww:


Niet zo 'Op De Teentjes Getrapt' zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:57 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Nemesyz schreef:
jaron123 schreef:
Leuk, maar nutteloos


Nee en jouw reactie heeft verder ook veel toegevoegde waarde :aww:


Ja als mensen slechtere filmpjes BLIJVEN posten.


Heb dit stukje nog niet gehoord vd track dus het heeft wel toegevoegde waarde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zie alleen maar slechte/korte previews, dus bij deze een wat betere die ook gelijk iets langer is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:25 
 

Hoe korter die previews zijn, hoe meer ik nieuwsgierig word naar deze track. Annihilation :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren gehoord, kwaliteit zal wel niet je van het zijn maar het ging snoeihard, precies wat ik gisteren om 05:50 wilde horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:42 
 

Radical Redemption maakt toch softstyle? Althans dat probeerden sommigen mij wijs te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt me echt ziek hard in de oren! Geweldig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Gisteren gehoord, kwaliteit zal wel niet je van het zijn maar het ging snoeihard, precies wat ik gisteren om 05:50 wilde horen ^^

Dit dus. Heerlijk ragwerk.
Echt een van de vetste tracks uit die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:34 
 

Ja die ging wel lekker, ja. Jeetjemina
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke track hoor

ook even een shoutout naar The Machine die daar z'n best doet om los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vraag me soms af hoe hij in de studio zit.
'Ik pak vandaag de meest zieke geluiden die ik kan bedenken, de meest overdreven kicks, plat het willekeurig achter elkaar en heb een belachelijk harde track'.

Ik mis in zijn tracks werkelijk iedere vorm van idee of samenhang. Heb ook echt helemaal niks met die hype rondom hem.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks