Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Artiest:
Radical Redemption

Track(s):
Brutal 3.0

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Kort stukje, maar de sounds klinken weer heerlijk. Ben benieuwd naar HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een bron dat hij Brutal 3.0 heet?

Klinkt wel leuk verder :) Beetje te LQ om er veel uit te halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

werd die op dreamfields niet ook als 1e track gedraaid? weet iemand dat?

Want anders klinkt het namelijk nog nergens naar . Ik schoot in de lach toen ik hem hoorde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pete schreef:
werd die op dreamfields niet ook als 1e track gedraaid? weet iemand dat?

Ja dat is deze inderdaad. Volgens zijn twitter heet deze ook Brutal 3.0 https://twitter.com/RdclRedemption/status/221721232087859201
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:46 
 

Velen hebben gewacht op dit moment...

Radical Redemption, nu al een legende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Kicks in het filmpje klinken voor geen meter xd

Maar dat zal niet aan de track liggen denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Van wat ik er nu uit kan halen, vind ik het maar bar slecht.
Al dat RR spul lijkt op elkaar :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Velen hebben gewacht op dit moment...

Radical Redemption, nu al een legende.


Stom kalf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:
Kicks in het filmpje klinken voor geen meter xd

Maar dat zal niet aan de track liggen denk ik ;)


Nee idd want al zijn andere kicks waren heel goed.

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:55 
 

Pete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Velen hebben gewacht op dit moment...

Radical Redemption, nu al een legende.


Stom kalf xd
Hey doe es normaal :p , ik raak gewoon opgewonden als ik Radical Redemption zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:09 
 

Wat is er trouwens niet goed aan zijn kicks? Het is gewoon perfecte muziek om op los te gaan en daar gaat het om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even hq afwachten ! Blijf een grote fan van hem !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Ox_Ite schreef:
Kicks in het filmpje klinken voor geen meter xd

Maar dat zal niet aan de track liggen denk ik ;)


Nee idd want al zijn andere kicks waren heel goed.

..

Die in Devastation & Disorder gingen anders helemaal de goede kant op.. Lijkt me sterk dat ie erop achteruit zou gaan :)
Toch effe wachten op HQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt weer rete lekker! Alleen weer wat amateuristisch, kan ook door de kwaliteit komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Van wat ik er nu uit kan halen, vind ik het maar bar slecht.
Al dat RR spul lijkt op elkaar :yawn:

Die mainstream rommel vind ik ook op elkaar lijken en ook die nummers kunnen mensen waarderen, terwijl ik het rommel vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:08 
 

Radical Redemption heeft gewoon een heel eigen sound, zoals iedere producer die heeft. Elke producer heeft namelijk zijn/haar eigen aanpak. Tracks zullen dan ook enige overeenkomst hebben. Dat is bij Wildstylez (die zijn sound expres uitmelkt), dat is bij DJ Thera (die maakt wat hij leuk vindt) en dat is bij Radicla Redemption.

Laatstgenoemden weten wel variatie in hun muziek te verwerken zodat ieder nummer een knaller is. Als iets niet aanstaat gaan mensen al gauw denken dat de muziek op elkaar lijkt en inspiratieloos is. Daar ben ik het vaak niet mee eens, losstaand van het feit dat het rommel is of niet.

Ik vind mainstream hardstyle buiten de kicks die wel allemaal hetzelfde zijn, ook redelijk veel verschillen hebben, ondanks dat ik slechts een enkel nummer echt goed vind/vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het is dat ik de stijl die hij maakt gewoon helemaal geweldig vind, maar zijn tracks zijn kwalitatief gezien nou niet echt hoogstaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Radical Redemption heeft... ...echt goed vind/vond.

Ik dacht uit je vorige drie posts in dit topic op te maken dat je aan het trollen was, maar je meent het ook echt serieus :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:42 
 

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Radical Redemption heeft... ...echt goed vind/vond.

Ik dacht uit je vorige drie posts in dit topic op te maken dat je aan het trollen was, maar je meent het ook echt serieus :huh:
Nee, niet helemaal. Ik vind Radical Redemption inderdaad goed, maar ik word er niet geil van en hij is (nog) geen legende. Daar is het inderdaad nog te ruw voor. Hij kan nog veel leren, hij is nog maar een jong ventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxxer

Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil hier meeeeer van horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:17 
 

ScavengerDJ schreef:
Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.

Die van het album waren alles behalve lekker, live..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
ScavengerDJ schreef:
Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.

Die van het album waren alles behalve lekker, live..

Klopt, en het Daylight anthem klinkt dan juist weer een heel stuk beter vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Die kicks zijn live echt gewoon veel lekkerder dan achter een pc. Live hoor je de lelijke klanken veel minder en is het in combinatie met zulke geluiden echt vet. Maar dan niet het daylight anthem, dat was niks.

Oke dus een plaat die live goed klinkt maar achter de pc niet is vet. Dat slaat echt op kaas. Nog een groter minpunt voor de producent zelfs, even aangenomen dat ze op dit niveau toch wel met een degelijk geluidssysteem tracks maken en dús de lelijke geluiden er uit kunnen filteren. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het onzin.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks