Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien omdat zijn tracks gewoon lomp zijn, en niet helemaal 'afgestompt' zoals releases van Noisecontrollers, waar je geen ruwe geluiden meer in hoort ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Misschien omdat zijn tracks gewoon lomp zijn, en niet helemaal 'afgestompt' zoals releases van Noisecontrollers, waar je geen ruwe geluiden meer in hoort ?

Mooie vergelijking man.

En Break the Show intro heeft die ruwe geluiden echt wel als ik goed begrijp wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
urbandesigner schreef:
Misschien omdat zijn tracks gewoon lomp zijn, en niet helemaal 'afgestompt' zoals releases van Noisecontrollers, waar je geen ruwe geluiden meer in hoort ?

Mooie vergelijking man.

En Break the Show intro heeft die ruwe geluiden echt wel als ik goed begrijp wat je bedoelt.

Beetje moeilijk uit te leggen haha :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vraag me soms af hoe hij in de studio zit.
'Ik pak vandaag de meest zieke geluiden die ik kan bedenken, de meest overdreven kicks, plat het willekeurig achter elkaar en heb een belachelijk harde track'.

Ik mis in zijn tracks werkelijk iedere vorm van idee of samenhang. Heb ook echt helemaal niks met die hype rondom hem.

@ 1:58 ga je mij niet vertellen dat het willekeurig is... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb nog niet zo heel erg veel met RR, maar na zijn Daylight anthem klinkt dit eigenlijk ook wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Heb nog niet zo heel erg veel met RR, maar na zijn Daylight anthem klinkt dit eigenlijk ook wel vet :)

precies hetzelfde wat ik dacht. Over het algemeen zijn het gewoon kut platen maar dit klinkt zeker bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat gisteren, :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:14 
 
Hardtraxx Newbie

Hooli schreef:
Deze plaat gisteren, :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:


hou op, hou op! Meeega vet gister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:51 
 
Hardtraxx Newbie

Niet normaal hoe hard deze knalde gister op Intents!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 10:38 
 
Hardtraxxer

Nooooh deze is idd echt ziek.

Maar ik ken het totaal verkeerd hebben, maar ik meen deze al gehoord te hebben met oud en nieuw bij freaqshow in de kleine zaal?
Dat is al een beste tijd terug. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dan moet je eens kijken wanneer het topic aangemaakt is. ;]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rulers vorig jaar defQon al zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rulers vorig jaar defQon al zelfs.

Kant skeeln.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rulers vorig jaar defQon al zelfs.


Everyone Has died en The Ressurected Soul ook al. Preview van Brutal mag echt wel eens gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Jonas schreef:
TiMOTHYb schreef:
Rulers vorig jaar defQon al zelfs.


Everyone Has died en The Ressurected Soul ook al. Preview van Brutal mag echt wel eens gaan komen.

Het hele album mag wel komen xd.


True, wordt vervelend hoelang dit duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedere week nieuwe previeuws = Suspense opbouw = Grotere hype = Wellicht meer kopers = Wellicht meer money :P

Ik vraag me af welke platen Radical gaat draaien wanneer het album uit is, want hij draait ze al ander half jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hij het zelf ook wel sneller had gewild. Hij komt vanzelf wel met een release datum.

Qua draaien denk ik dat hij gewoon door gaat zoals altijd. En gewoon weer verder met nieuwe plaatjes maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Las net dat zijn studio gecrashed was en dat hij maar 80 % van zen data terug had. Best klote denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De buildup lijkt trouwens wel een beetje op dit nummer vind ik:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 07:23 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
De buildup lijkt trouwens wel een beetje op dit nummer vind ik:


Holy shit wat een plaat! Wist nooit van wie deze plaat was. Deze ga ik zoiezo vaak draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:25 
 
Hardtraxxer

Tienus schreef:
Maximum schreef:
De buildup lijkt trouwens wel een beetje op dit nummer vind ik:


Holy shit wat een plaat! Wist nooit van wie deze plaat was. Deze ga ik zoiezo vaak draaien!


Al heeeel lang 1 van mijn favoriete nummers. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ik vraag me soms af hoe hij in de studio zit.
'Ik pak vandaag de meest zieke geluiden die ik kan bedenken, de meest overdreven kicks, plat het willekeurig achter elkaar en heb een belachelijk harde track'.
.


Jah mooi heh (L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
De buildup lijkt trouwens wel een beetje op dit nummer vind ik:


Deze heeft hij toch ook gedraait in zijn set op defqon? Jammer dat die tegenwoordig niet meer voorbij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Deze heeft hij toch ook gedraait in zijn set op defqon? Jammer dat die tegenwoordig niet meer voorbij komt.

Die heeft Radical wel vaker gedraaid ja en indd jammer dat deze niet meer voorbij komt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks