Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxxer

Artiest:Radical Redemption

Track(s):TBA

Sample/video:

hele dikke plaat dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n nieuwe album gaat zo sick worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Hele vette snoeier dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar het album! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt zo in LQ heerlijk, kijk erg uit naar HQ en dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Aaaaaaaaaantiiiii :drool: Godver wat vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Z'n nieuwe album gaat zo sick worden.


Maximum schreef:
Heel erg benieuwd naar het album! :love:


Dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:51 
 
Hardtraxxer

De titel is Accumulated Filth :)

Bron: Mezelf en zijn Facebook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze klinkt echt enorm vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is TSOS. Melodie doet me enigszins denken aan Before the Storm.

Gisteren denk ik ook een ontiegelijke bazenplaat gehoord van Radical.



EDIT: vergist :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:44 
 
Hardtraxxer

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Piano/Melodie geeft echt zo kippevel gevoel :loving:
Klinkt verder veel belovend ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond zijn eerste album nog geen 4 waard, maar dit vind ik stiekem wel vet :$
Ben benieuwd naar zijn album heb al veel vette nummers gehoord. Alleen ben ik bang voor de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat album gaat zo dik worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij begon hier gisteren mee op Reverze. Ik wist niet wat ik hoorde. Ongelooflijk vet dit, niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen mensen, breng vrouwen en kinderen in veiligheid! :bomb:
Wat gaat dat album een hard worden! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gruwelijk veel zin in z'n album! gaat volgensmij ook een stuk gevarieerder worden als zijn vorige album

(wat niet heel moeilijk is overigens :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:33 
 
Hardtraxx Addict

Hij doet het weer hoor, de baas! Laat het album maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is dus: Accumulated Filth

Hier mijn video van Reverze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze klinkt goed, ben benieuwd naar het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze klinkt goed kijk uit naar het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal vast veel tracks van het album wel tof vinden, maar vind het nog steeds moeilijk om het hardstyle te noemen. Maar dat veranderd niets aan de kwaliteit van de tracks natuurlijk. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

t

OT: Kan er niet veel uit opmaken, zoals ik RR ken ben ik zoals altijd bang voor de kicks bij LQ filmpjes, maargoed, we zullen het zien... Of horen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeer en die schelle screech klinkt al supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!
Ben erg benieuwd hoe dit klinkt in hq! :drool:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks