Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 02:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag mogen horen, mijn hele hoge verwachtingen zijn waargemaakt! Wat ziek dit, gewoon met kippenvel gestaan van begin tot eind :worship: :loving:

Daveytl schreef:
Ik vind het jammer dat de eerste climax hier een anti heeft. Die melo is fucking briljant, evenals de break.


Die anti vind ik juist één van de ziekste ooit gemaakt :worship: (En ja, ik luister langer dan 2 jaartjes hardstyle) :P Maar ook die melo is echt ge-ni-aal ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind het jammer dat de eerste climax hier een anti heeft. Die melo is fucking briljant, evenals de break.


Komt die melo ook niet terug in de 2de climax? Of heb ik dit mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, laat hier eens even heel snel een HQ van komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het jammer dat de eerste climax hier een anti heeft. Die melo is fucking briljant, evenals de break.


Komt die melo ook niet terug in de 2de climax? Of heb ik dit mis?

Volgens mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



vanaf 2:30. Is wel beetje anders, maar je kan hem er toch uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen, die melo komt gewoon (zo goed als) terug.
Moet wel zeggen dat ik de eerste keren niet zo over de melo te spreken was, maar hoe vaker ik hem hoor hoe heerlijker 'ie wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 02:35 
 
Hardtraxxer

Rillingen over mn rug toen die anti-climax erop klapte :drool: .
Dit moet wel een dik album worden :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Later vandaag de officiële preview :worship:

Bron: Radical z'n twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Later vandaag de officiële preview :worship:

Toch wel benieuwd naar een HQ sample. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:16 
 

:sleep: lelijke kicks ook :P

Nou ok, wel een leuk plaatje. Vind die screeches toch wel vet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze valt me nogal tegen, mede door de kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie is heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem in de LQ'tjes leuker klinken. Ik mis wat drive. Vooral in de mid-intro.

Verder is het leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat weer hoor :D ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk track zoals verwacht! :love: die anti is heerlijk maar dan die 2 climax is nog beter :worship: :loving:
Kicks klinken in mijn ogen ook heerlijk.. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil hem nog even live horen. Ben aangenaam verrast door deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:36 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke plaat, Kick had iets beter gemogen meer kracht bij, Maar verder gruwlijke plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel de drive als de kicks die lijken op een dik rund dat met moeite de trap af stapt. Nee, God's Child was leuk, maar Everyone Has Died en deze vind ik geen fuck aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo vet als God's Child of Everyone Has Died maar toch wel een toffe plaat. De melodie is heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaaaf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genie verdomme! Beetje spijtig van de kicks, maar die anti en die melodie :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een eindbaas. Kicks passen er perfect bij naar mijn mening :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat, melodie, anti en screeches :love: :drool: :loving: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks