Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee ok, maar omdat iedereen zo lyrisch is over deze kick. Ben het met je eens eigenlijk. Heeft nog werk nodig dit spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige plaat is dit zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeie verwijzing wel naar Before the Storm inderdaad, de hele sfeer doet daar een beetje aan denken. Wel vet dat hier voor een anti is gekozen, maar de melo later nog genoeg terugkomt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

'NO!' *melodie* is echt een kippenvelmomentje inderdaad. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:27 
 
Hardtraxxer

Echt een heerlijk plaatje!
Kicks lijken inderdaad wat power te missen, al moet ik zeggen dat ik hier live nog geen last van heb gehad..

Die screeches, die melodie, de combinatie van die 2.. :love: (L)
Lekker sfeertje, ik zeg: Laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet niet of ik het al gezegd had maar kicks vallen mij toch tegen ten opzichte van het overige werk inderdaad. Had graag Daylight kicks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Weet niet of ik het al gezegd had maar kicks vallen mij toch tegen ten opzichte van het overige werk inderdaad. Had graag Daylight kicks gehoord.

vind juist dat de kick van deze plaat en Everyone Has Died een beetje hetzelfde weg heeft als de kick in Daylight anthem.
evenals de screeches..

over de plaat zelf.. heb nog niet alles van het Album gehoord maar tot nu toe is dit de beste.. die melodie lijn zo kippenvel gevend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze is leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 23:32 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de weinige RR platen die ik echt vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bump

Wat een geweldige plaat vind ik dit inmiddels :loving: RR is bij mij echt van een 3 naar een 7/8 gegaan met die nieuwe tracks van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de leuksten van dit jaar tot nu toe. Geweldige track, live zoooooo spacend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is zo baas :worship: Geweldig die vocals die wat toevoegen :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks