Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


4.40

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ken ik die vocals nou toch van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen woorden voor deze plaat. Wat een sfeer zit hier in + een dikke anti! Kan er bijna van huilen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Waar ken ik die vocals nou toch van?


The Outside Agency - Waste Management
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel plaat, climax doet me wel beetje denken aan Annihilate alleen met andere screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
Geen woorden voor deze plaat. Wat een sfeer zit hier in + een dikke anti! Kan er bijna van huilen :)

Prachtig dit, wat deze plaat met je doet haha!
Ik vind dit ook echt een baze plaat!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind. ^^


't Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
BuzzLightyear schreef:
Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind. ^^


't Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.

Die platen hebben ook geen monsterkicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Geen woorden voor deze plaat. Wat een sfeer zit hier in + een dikke anti! Kan er bijna van huilen :)


Ik moet hier dus ook bijna van huilen :P Wat een sfeer en de melodie! prachtig :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Jonas schreef:
BuzzLightyear schreef:
Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind. ^^


't Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.

Die platen hebben ook geen monsterkicks...


Voor jou misschien. Ik hou van dat soort kicks, dus ik vind het monsterkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat zeker de goede richting op met Radical :) Dikke sfeer in de track :woot:

Klonk live echt gruwelijk, even wachten op hq. Wanneer kwam dat album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 10:31 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Wanneer kwam dat album?


Medio april
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Waar ken ik die vocals nou toch van?

Delete - Proximity to Extinction
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Jonas schreef:
BuzzLightyear schreef:
Als hier een vette kick onder zit is dit de eerste plaat van RR die ik vet vind. ^^


't Is een kick a la Everyone Has Died, dus niet zo'n monsterkicks als in God's Child of Daylight.

Die platen hebben ook geen monsterkicks...


God's Child heeft zeker wel monsterkicks op bepaalde momenten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Marcel Fischer schreef:
Waar ken ik die vocals nou toch van?

Delete - Proximity to Extinction

Juistem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicks in daylight zijn ook prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocalen komen officieel uit de film Watchmen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Een van de weinige platen die ik van RR echt vind! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=PURhGPGxVjU&list=HL1364797003&feature=mh_lolz
Zelf opgenomen gister.. Vind de kwaliteit wel meer dan behoorlijk voor een telefooncamera :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het jammer dat de eerste climax hier een anti heeft. Die melo is fucking briljant, evenals de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik moet hier dus ook bijna van huilen :P Wat een sfeer en de melodie! prachtig :love: :woot:

Supernummertje :love:

Vocals blijven ook gewoon episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben echt een anticlimax fanboy maar ik denk dat zelfs ik het zonde vindt in deze plaat na deze kwaliteit. Kippenvel everywhere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 01:50 
 

Wauw. Nooit echt fan van RR geweest maar wat ie er de laatste tijd uitgooit is wel echt snoeihard. En ook nog eens goed ook. Positief verrast door deze man en kijk uit naar zijn album!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks