Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!

Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
D-tone schreef:
Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!

Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?


Doe niet zo dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
D-tone schreef:
Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!

Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?


Uit dat eerste filmpje? Daar vind ik het wel vrij duidelijk hoor. Live klinkt dit ook ontzettend dik, maar de kicks zijn wel niet zo hard als bv. God's Child. Intro en screech maken dit al tot een meesterwerk vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kicks van Check Out The Drop van Zatox klonken ook dik op dat LQ filmpje in het begin, maar vielen uiteindelijk ook érnstig tegen in HQ... En tja, RR kennende :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
De kicks van Check Out The Drop van Zatox klonken ook dik op dat LQ filmpje in het begin, maar vielen uiteindelijk ook érnstig tegen in HQ... En tja, RR kennende :')

Smaken verschillen blijkt dan wel weer, want ik vind zijn voorgaande kicks wel ontzettend dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Elexz schreef:
De kicks van Check Out The Drop van Zatox klonken ook dik op dat LQ filmpje in het begin, maar vielen uiteindelijk ook érnstig tegen in HQ... En tja, RR kennende :')


De nieuwe kicks van Radical Redemption zijn echt gruwelijk dik en kwalitatief ook veel beter dan die van Annihilate.

Surprise me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel vet die screech, nieuwe kicks zullen een hele verbetering zijn ten opzichte van z'n vorige album ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt wel lekker zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:26 
 
Hardtraxxer

Wauw wat een zieke screeches, en die intro :loving:

Enorm genoten van deze plaat bij Reverze
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette plaat idd :loving: De synth van de melodie lijkt imo een beetje op die van Before the Storm
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
D-tone schreef:
Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!

Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?


haha hou je op. lees eens wat die zegt, hij zegt: 'wat klinkt dit'
Ik kan er best veel uit opmaken, mankeert je wat aan je oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

koenvenray schreef:
Elexz schreef:
D-tone schreef:
Tering wat klinkt dit ontzettend dik zeg!

Hoe kan je dat hier nou weer uit opmaken... ?


haha hou je op. lees eens wat die zegt, hij zegt: 'wat klinkt dit'
Ik kan er best veel uit opmaken, mankeert je wat aan je oren?

Oh God, we hebben er weer een hoor... :')

Leer jij eerst maar eens correct Nederlandse zinnen maken (en begrijpen :lol: ), kom daarna maar terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan wel degelijk wat opmaken uit het eerste filmpje inderdaad!
Wat ik zover kan horen, Dat vind ik al erg dik klinken en natuurlijk moeten we dat in hq nog maar afwachten qua kicks etc.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz vind jij hardstyle überhaupt wel leuk vraag ik me af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Elexz vind jij hardstyle überhaupt wel leuk vraag ik me af.

Als je met Hardstyle 'de huidige Hardstyle scene' bedoelt, dan kan ik zeggen dat het grootste deel van de producties van tegenwoordig bagger is ja ;)

Of ik Hardstyle in het algemeen wel leuk vind is natuurlijk gewoon een domme vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat klinkt dit heerlijk!
Hier nog een beter filmpje:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XIIUQiRKoDY[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J
Elexz schreef:
Rawbin schreef:
Elexz vind jij hardstyle überhaupt wel leuk vraag ik me af.

Als je met Hardstyle 'de huidige Hardstyle scene' bedoelt, dan kan ik zeggen dat het grootste deel van de producties van tegenwoordig bagger is ja ;)

Of ik Hardstyle in het algemeen wel leuk vind is natuurlijk gewoon een domme vraag.[/quote

]ij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Jij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!

Vindt*

Mooi statement. Houden zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:30 
 
Hardtraxx Elite

:drool:
erg benieuwd naar het album van meneer redemtion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag weer gehoord, wat is dit een vette plaat :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Rawbin schreef:
Jij vind alles een domme vraag of een domme opmerking. Nou, dan vind ik jou lekker dom!

Vindt*

Mooi statement. Houden zo :thumbup:


Je irriteert een hoop mensen hier. Los van dat is dit een prima plaat van RR. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Jezus wat klinkt dit heerlijk!
Hier nog een beter filmpje:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

beukplaat 1ste klasse :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo sick hoor! Ik kan bij die synth maar niet stoppen met denken aan die epic goat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er vrij weinig uit opmaken maar ik verwacht een overkill aan bass.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks