Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zowel de drive als de kicks die lijken op een dik rund dat met moeite de trap af stapt. Nee, God's Child was leuk, maar Everyone Has Died en deze vind ik geen fuck aan.

Helemaal mee eens, screeches zijn me ook wat te fel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat! Die anti is gewoon :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb mezelf zojuist betrapt dat ik hem al 22x heb afgespeeld..... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist de preview geluisterd en deze doet me dus totaal niks. Misschien dat ik m'n mening na meerdere luisterbeurten kan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxxer

Weer een hele vette plaat! Die anti is ook echt heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat dik dit zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer van de kicks! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die break, die anti climax, die melodie! :drool:
Moet toegeven dat de kicks wel wat beter zouden kunnen idd. Maar dat neem ik graag voor lief. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hem in betere kwaliteit meteen een heel stuk minder helaas, die kicks missen heel wat kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks missen wat kracht, maar dat past ook wel bij de track vind ik! Hele vette sfeer wederom en erg vette vocalen (uit Watchmen als ik het goed heb)! Dikke anti en de melodie vind ik ook erg vet. Ook erg lekker om die screeches door de melodie terug te horen! Ik krijg steeds meer zin in het album, tot nu toe alleen maar parels! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hele vette track!
hopen dat dat album snel komt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Kicks missen wat kracht, maar dat past ook wel bij de track vind ik! Hele vette sfeer wederom en erg vette vocalen (uit Watchmen als ik het goed heb)! Dikke anti en de melodie vind ik ook erg vet. Ook erg lekker om die screeches door de melodie terug te horen! Ik krijg steeds meer zin in het album, tot nu toe alleen maar parels! :worship:


Precies dit, kon het niet beter verwoorden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Kicks missen wat kracht, maar dat past ook wel bij de track vind ik! Hele vette sfeer wederom en erg vette vocalen (uit Watchmen als ik het goed heb)! Dikke anti en de melodie vind ik ook erg vet. Ook erg lekker om die screeches door de melodie terug te horen! Ik krijg steeds meer zin in het album, tot nu toe alleen maar parels! :worship:

Zo denk ik er ook wel over eigenlijk. Kicks hadden wel íets meer gemogen, maar ik vind het een heerlijke plaat. Live keihard en thuis een prima luistertrackje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nummer blijft ook zwaar in je hoofd zitten. Betrap me er gewoon zovaak op om heeel even dat deuntje te neuriën en gewoon wegdromen met een losgaande menigte waar je tussen staat. Magistraal :loving:





TULU TUTU TU TUTUUUUUU :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gewoon weer een super vet nummer :worship:
album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij nader inzien zijn die kicks toch best wel lekker! Heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Het nummer blijft ook zwaar in je hoofd zitten. Betrap me er gewoon zovaak op om heeel even dat deuntje te neuriën en gewoon wegdromen met een losgaande menigte waar je tussen staat. Magistraal :loving:

TULU TUTU TU TUTUUUUUU :yay:


Dit. :loving: Die melodie... brilliant :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker sfeertje en die screech bevalt me wel! Alleen zijn mix blijft zo leeg... Vind veel van zijn werk echt vet, maar het mag van mij wat voller allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Lekker sfeertje en die screech bevalt me wel! Alleen zijn mix blijft zo leeg... Vind veel van zijn werk echt vet, maar het mag van mij wat voller allemaal.

Heb zo'n gevoel dat die achterlijke kick dat er niet naast tolereert. Maar goed, RR draait ook nog niet zo lang mee he. Wel jammer, opbouw van de track heeft wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

screech lijkt heel erg op zijn Daylight Anthem en The Demand remix ook wel een beetje. maar als nog is dik wel de beste track van zijn album :worship: weet dat ik de rest nog lang niet gehoord heb maar dan nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is zoooooo geweldig :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Doet me veel denken aan Before The Storm, maar wel een ontzettend dikke track! Sowieso z'n beste tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze is zoooooo geweldig :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
mr_vertigo schreef:
Lekker sfeertje en die screech bevalt me wel! Alleen zijn mix blijft zo leeg... Vind veel van zijn werk echt vet, maar het mag van mij wat voller allemaal.

Heb zo'n gevoel dat die achterlijke kick dat er niet naast tolereert. Maar goed, RR draait ook nog niet zo lang mee he. Wel jammer, opbouw van de track heeft wel wat.


Zo achterlijk is deze kick toch niet? Als je met achterlijk verwijst naar die brute klappen die hij normaal gebruikt... :P

Die vocals zijn trouwens echt bazig! :D Rorschach in watchman _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Steffnov schreef:
mr_vertigo schreef:
Lekker sfeertje en die screech bevalt me wel! Alleen zijn mix blijft zo leeg... Vind veel van zijn werk echt vet, maar het mag van mij wat voller allemaal.

Heb zo'n gevoel dat die achterlijke kick dat er niet naast tolereert. Maar goed, RR draait ook nog niet zo lang mee he. Wel jammer, opbouw van de track heeft wel wat.


Zo achterlijk is deze kick toch niet? Als je met achterlijk verwijst naar die brute klappen die hij normaal gebruikt... :P


Gelukkig hoeft niet alles een relatieve verwijzing te zijn ;) ik vind dit gewoon een achterlijke kick omdat hij zo 'zwaar' pretendeert te zijn, zonder ook maar enige kracht mee te geven. Ik heb de vergelijking eerder gemaakt, maar ik blijf het vinden klinken als een dik rund dat met moeite een trap af loopt. Als resultaat neemt het alle aandacht op zich en geeft het ook op technisch vlak weinig ruimte voor andere elementen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks