Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin met de dag steeds meer benieuwd te raken naar de artiest achter deze Gruwelijke track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is van DJ Tomac :thumbsup:

Nee vind zelf de sfeer en melodie wat van Sub Zero Project hebben. Kicks alleen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

De plaat zelf doet me opzich niet heel veel, het is allemaal vrij standaard op de break na..
Wat betreft de onthulling van deze naam ben ik het met Davey eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:19 
 
Hardtraxx Addict

Misschien wel Sub Sonik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 20:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dit eerlijk gezegd echt de stijl van the vison, als je is gaat vergelijken met ' i know your here' en dan heb ik niet eens specifiek over screeches en kicks die er op lijken. maar het hele concept van het nummer en de afwisseling euforisch raw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Intro is erg vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 21:07 
 

Wauwie een raw plaatje wat me kan boeien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 12:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet dat mij deze plaat wat interesseert, maar als je een hype creëert door geheimzinnig te doen over de artiest, dan moet je het wel op het juiste moment bekend maken. En dat moment was een paar dagen terug al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet dat mij deze plaat wat interesseert, maar als je een hype creëert door geheimzinnig te doen over de artiest, dan moet je het wel op het juiste moment bekend maken. En dat moment was een paar dagen terug al.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Misschien wel Sub Sonik.


Denk ik niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet dat mij deze plaat wat interesseert, maar als je een hype creëert door geheimzinnig te doen over de artiest, dan moet je het wel op het juiste moment bekend maken. En dat moment was een paar dagen terug al.


Haha precies wat onze Lyst zegt, wordt er nu een beetje moe van :/ :lol:

Edit: Elke keer ook dat dit nummer weer bovenaan de pagina denk ik weer dat er nieuws is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 16:53 
 
Hardtraxxer

Even deze bumpen zodat iedereen die nu klikt hoop heeft dat de artiest in een nieuwe reactie staat.

OT: heerlijk nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is btw Primefire!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het is btw Primefire!!

Wie? :x :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
ErikZ schreef:
Het is btw Primefire!!

Wie? :x :huh:

Cyber & Mastick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zin schreef:
ErikZ schreef:
Het is btw Primefire!!

Wie? :x :huh:

Cyber & Mastick


Aha Cyber ken ik wel haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

het is Louis van Gaal - The Owlman
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
het is Louis van Gaal - The Owlman


Sierd de Vos - The Owlman (Ik sla je ervan af edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Primefire - The Owlman

Bron: X-Pander @ Dominator podcast ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:48 
 

Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Kan dus dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Kan dus dicht.

Cyber heeft al een release gehad, telt eigenlijk wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: Wat dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best prima idd :D Moest er ff aan wennen, maar nu vind ik hem lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd Primefire!

Bron : https://www.facebook.com/XPanderFr?fref=nf
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks