Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:25 
 
Hardtraxxer

Artiest: Primefire

Track(s): The Owlman (Luminite Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heeeeeel dik, wat mij betreft wel een verbetering van het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart :O Luminite doet weinig verkeerd de laatste tijd, vette track om te remixen ook :thumbsup:

Mooie eigen draai aan gegeven, ben benieuwd naar de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het origineel een vrij uniek plaatje, deze is nogal standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand toevallig een zippy van het origineel? Me pc is kapot gegaan en hij is nergens meer te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel is en blijft toch meer epic!!

Grijs lopen draaien die plaat.. vond 'm live ook moddervet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 18:51 
 
Hardtraxxer

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks