Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pithune ft. Nikkita?

eens kijken hoe snel ze hier zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Zo dan, dit klinkt verdomd goed! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banhu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie weten niks... :$

Soon more... :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Jullie weten niks... :$

Soon more... :woot:

Ah, dus het is iig uit de Moonpitch stal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 09:54 
 
Hardtraxx Newbie

Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dhrick schreef:
Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top


het was GEEN grotere naam/artiest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:39 
 
Hardtraxx Newbie

Zin schreef:
dhrick schreef:
Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top


het was GEEN grotere naam/artiest >.<


Dan heb ik daar overheen gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dhrick schreef:
Zin schreef:
dhrick schreef:
Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top


het was GEEN grotere naam/artiest >.<


Dan heb ik daar overheen gelezen


Bij deze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin schreef:
dhrick schreef:
Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top


het was GEEN grotere naam/artiest >.<

Atmozfears dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het geen grote artiest is ,komt Audiofreq misschien ook wel in aanmerking :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dj Cyber, mvg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het is iemand die normaal nooit in deze stijl produceert, dus zoek maar naar euforische producers.

The Venator schreef:
Dj Cyber, mvg.

Daar gok ik ook op, of dat nieuwe project Primefire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 14:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Houdt een oogje op onze Social Media. De Producer van deze track wordt zeer binnekort onthuld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LegendaryUploadzz schreef:
Houdt een oogje op onze Social Media. De Producer van deze track wordt zeer binnekort onthuld! :)

Boeiend. Dat klote gehype ook altijd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Dj Cyber, mvg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga lachen als deze producer nog geen release gehad heeft, mag dit topic lekker dicht een gedaan met de hype. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens Cyber zijn het 2 mensen, maar het is niet Primefire ;)

Toch ga ik voor Primefire. x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 22:32 
 
Hardtraxx Addict

Verdomme nu ben ik wel heel benieuwd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dana?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 01:19 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Ik ga lachen als deze producer nog geen release gehad heeft, mag dit topic lekker dicht een gedaan met de hype. :lol:

Die kans is heel groot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Als het geen grote artiest is ,komt Audiofreq misschien ook wel in aanmerking :D


door al die onzin wordt hier gewoon overheen gelezen, Audiofreq geen grote artiest, schaam je :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snap niet wat hier zo bijzonder aan is... verder: raw hardstyle is echt ontiegelijk saai geworden zeg. Bijna geen enkele producer kan me nog boeien, ook B-Front niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:25 
 

ging van epische topic naar jankende :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 07:45 
 

Anonymous schreef:
ging van epische topic naar jankende :(

Dit dus. Ik heb alle kinderachtige reacties maar weer verwijderd, en de betreffende personen maar weer een waarschuwing gegeven, omdat dit niet het eerste topic is waar de betreffende 2 off-topic gaan en kinderachtig moeten gaan doen.

Oh ja, vanaf hier dus on-topic.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks