Pithune ft. Nikkita?
eens kijken hoe snel ze hier zijn
eens kijken hoe snel ze hier zijn
Ah, dus het is iig uit de Moonpitch stal.Lenny wrote:Jullie weten niks...![]()
Soon more...
het was GEEN grotere naam/artiestdhrick wrote:Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top
Dan heb ik daar overheen gelezenZin wrote:het was GEEN grotere naam/artiestdhrick wrote:Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top
Bij dezedhrick wrote:Dan heb ik daar overheen gelezenZin wrote:het was GEEN grotere naam/artiestdhrick wrote:Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top
Atmozfears dus?Zin wrote:het was GEEN grotere naam/artiestdhrick wrote:Lijkt mij Atmozfears, die kick heeft imo redelijk wat weg van Up Top
Daar gok ik ook op, of dat nieuwe project Primefire.The Venator wrote:Dj Cyber, mvg.
Boeiend. Dat klote gehype ook altijdLegendaryUploadzz wrote:Houdt een oogje op onze Social Media. De Producer van deze track wordt zeer binnekort onthuld!
Die kans is heel groot.Qlown wrote:Ik ga lachen als deze producer nog geen release gehad heeft, mag dit topic lekker dicht een gedaan met de hype.
door al die onzin wordt hier gewoon overheen gelezen, Audiofreq geen grote artiest, schaam jeHard Invasion wrote:Als het geen grote artiest is ,komt Audiofreq misschien ook wel in aanmerking
Dit dus. Ik heb alle kinderachtige reacties maar weer verwijderd, en de betreffende personen maar weer een waarschuwing gegeven, omdat dit niet het eerste topic is waar de betreffende 2 off-topic gaan en kinderachtig moeten gaan doen.Anonymous wrote:ging van epische topic naar jankende