Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Primefire

Track(s): The Owlman

Sample/video:


Holy fucking shit :worship:

Bron:
https://www.facebook.com/XPanderFr/post ... 1528346574
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:40 
 
Hardtraxxer

kicksss :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat vet :worship: zou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
wat vet :worship: zou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...


Lijkt me juist niet, zou teveel voor de hand liggen. En klinkt niet bepaald als X-Pander, kijkende naar zijn laatste releases. Of het moet een collab zijn. De kicks doen mij aan Pulserz denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:03 
 
Hardtraxxer

Melodie is een kopie van The Cold Angel, maar de rest is zo vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Die reacties op facebook ook. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:52 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt wel heel bruut :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Rickzel schreef:
wat vet :worship: zou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...


Lijkt me juist niet, zou teveel voor de hand liggen. En klinkt niet bepaald als X-Pander, kijkende naar zijn laatste releases. Of het moet een collab zijn. De kicks doen mij aan Pulserz denken.


mijn theorie: lijkt totaal niet op het stijltje van X-pander, dus gaan ze er mysterieus over doen (net als bij Audiotricz)

maarja heb geen idee natuurlijk, ben wel benieuwd van wie het is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm vind er echt niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Die reacties op facebook ook. :")


Als je die moet geloven is het de collab van Hard Driver en Radical terwijl die nog niet gestart is :thumbup:
Hard Driver kan wel een optie zijn natuurlijk , je weet nooit wat hij uit zijn mouw schud , maar dan vraag ik me af waarom X-Pander die track heeft :)
Zal wel X-Pander zelf zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik toch een enorme hekel aan die anticlimax trend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

godverdomme wat een snoeiplaat :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dit!! :bomb: Chaotic Spirit ofzo???
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Die reacties op facebook ook. :")


Die op youtube zijn nog erger, Frontliner en RR collab >.< .

OT: Lekkere track maar klinkt wat amateuristisch. Daarom gok ik op Chaotic Spirit of iemand in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WOW! :woot: Dit is WAANZIG!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 12:20 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Holy fucking shit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Chaotic Spirit schreef:
It's not Radical, Hard Driver, Frontliner and even Act of Rage You'll be surprised

Chaotic Spirit schreef:
Not big name, that's all what I can tell ya.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel iets weghebben van The Vision.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hou het bij Pulserz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Subsonik dit is. Aangezien hij ook reageerde op Harderstate dat het niet van Act Of Rage is met een knipoog erachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik denk dat Subsonik dit is. Aangezien hij ook reageerde op Harderstate dat het niet van Act Of Rage is met een knipoog erachter.

Verkeerde toppa. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woohooohoo
Duruz schreef:
Holy fucking shit :worship:

dit is vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Behoorlijke snoei track, zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sodeju wat een plaatje dit, maaaaaiennnnnnn

Ik wil weten van wie dit is, Sub Sonik maybe? aangezien die ook een andere dikke track heeft, To Hell ofzeu?
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks