Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

LegendaryUploadzz schreef:
Mitzinator schreef:
toffee schreef:
Is het al bekend wanneer/op welk label deze plaat gereleased wordt?

Nope.


15 Augustus komt er een Edit van The Owlman op de Decibel 2014 CD van Exit Mind :)

http://www.toffmusic.com/music/19658/va ... _2014.html

Hij vroeg om een release, niet om een edit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:16 
 
Hardtraxxer

Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen. Of waar wil je anders de release voor..?
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen. Of waar wil je anders de release voor..?

Om te luisteren?
En voor zover ik weet heeft een radio edit ook geen mixintro/outro...

Alternative schreef:
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.

Omdat? Overigens is dit natuurlijk onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen.

Daar kom je ver mee als DJ. :thumbsup:

Alternative schreef:
Of waar wil je anders de release voor..?

Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.

Alternative schreef:
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.

Wat zijn official previews op youtube etc. dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:23 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Alternative schreef:
Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen.

Daar kom je ver mee als DJ. :thumbsup:


Je punt..?

Alternative schreef:
Of waar wil je anders de release voor..?

Qlown schreef:
Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.


Heeft een official release niet juist claps en dergelijke? :P

Alternative schreef:
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.

Qlown schreef:
Wat zijn official previews op youtube etc. dan?


Vaker gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:25 
 
Hardtraxxer

dat quoten... :beer:

EDIT: gelukt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
Qlown schreef:
Alternative schreef:
Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen.

Daar kom je ver mee als DJ. :thumbsup:


Je punt..?

Lijkt me duidelijk? radio edits zijn not done in sets.


Alternative schreef:
Alternative schreef:
Of waar wil je anders de release voor..?

Qlown schreef:
Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.


Heeft een official release niet juist claps en dergelijke? :P

Jij vraagt waar radio edits anders voor dienen dan om mee te mixen, ik zeg voor in de auto omdat je bij radio edits geen saaie intro's met alleen clapjes/snares/hi-hats hebt. Een officiële release is de volledige track met intro en outro eraan.


Alternative schreef:
Alternative schreef:
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.

Qlown schreef:
Wat zijn official previews op youtube etc. dan?


Vaker gezien.

Eerder uitzonderlijk dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus omdat een track op een festivalcompilatie staat, is de kant klein dat hij nog uit komt? :lol: godverdomme wat een logica xd

Alternative schreef:
Je punt..?

Dat met radio edits draaien best fucked up is xd tenzij je zelfs intro's eraan gaat plakken enzo, maar daar is de track niet voor gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dus omdat een track op een festivalcompilatie staat, is de kant klein dat hij nog uit komt? :lol: godverdomme wat een logica xd

Nou, jammer dat Godcore dan niet meer uit komt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:37 
 
Hardtraxxer

Alternative schreef:
Alternative schreef:
Of waar wil je anders de release voor..?

Qlown schreef:
Om gewoon te luisteren zonder dat je 30 seconden naar wat claps en snares/hi-hats hoeft te luisteren? Gemakkelijk voor in de auto ofzo.


Heeft een official release niet juist claps en dergelijke? :P

Alternative schreef:
Jij vraagt waar radio edits anders voor dienen dan om mee te mixen, ik zeg voor in de auto omdat je bij radio edits geen saaie intro's met alleen clapjes/snares/hi-hats hebt. Een officiële release is de volledige track met intro en outro eraan.


Volgens mij vraag ik waar je anders een release voor wilt en niet waar je anders een radio edit voor wilt.. :P
Beneden Brabant zeker? Het verschil is mij duidelijk.

Steffnov schreef:
Dus omdat een track op een festivalcompilatie staat, is de kant klein dat hij nog uit komt? :lol: godverdomme wat een logica xd


Dat is de logica die je er zelf van maakt.... :/

Alternative schreef:
Je punt..?

Steffnov schreef:
Dat met radio edits draaien best fucked up is xd tenzij je zelfs intro's eraan gaat plakken enzo, maar daar is de track niet voor gemaakt


Klopt, maar het mag. :)
Vind het verder ook not done evenals heel Mash-up Jack, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
Volgens mij vraag ik waar je anders een release voor wilt en niet waar je anders een radio edit voor wilt.. :P


Waarom zit je dan alles door elkaar te halen?:
Alternative schreef:
Als het een radio edit is, mag je het gebruiken in DJ mixen. Of waar wil je anders de release voor..?
Weinig kans dat hij daarna nog als officiële release verschijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:42 
 
Hardtraxxer

Zal het even uitleggen Qlown.

De man wil een release, waarschijnlijk om in te mixen. Logisch. Ik zeg dat het met een radio edit ook mag. Dan vraag ik waar je anders een release voor nodig hebt.

Duidelijk toch... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jij doet me denken aan HarryV/Nera..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Jij doet me denken aan HarryV/Nera..

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:15 
 
Hardtraxxer

Laat me raden: ook nieuwe leden die onder vuur genomen worden door een paar die-hard forumpiraatjes die elkaar een hart onder de riem steken enkel omdat ze elkaars mening delen en verder te bekrompen zijn om open te staan voor andere meningen?

Nee, ken ze beide niet. :thumbup:
Jullie type is mij wel bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
Laat me raden: ook nieuwe leden die onder vuur genomen worden door een paar die-hard forumpiraatjes die elkaar een hart onder de riem steken enkel omdat ze elkaars mening delen en verder te bekrompen zijn om open te staan voor andere meningen?

Nee, ken ze beide niet. :thumbup:


Het is dezelfde persoon, maar gewoon jouw gedrag en jouw argumenten komen bijna precies overheen met de genoemde persoon, dus neem mij en waarschijnlijk nog een paar andere op dit forum niet kwalijk als wij jou op deze manier zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwijs weer naar de blacklist optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik verwijs weer naar de blacklist optie.


Inderdaad, maar ik hou mezelf nu buiten deze discussie, want we zijn al iets teveel off-topic gegaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een release heeft soms een originele mix en een radio edit. In de originele versie zitten elementen (kicks/claps/hats) aan het begin en eind van de track, zodat je de plaat gelijk kunt leggen, voordat je hem inmixt. In een radio edit zijn die elementen eruit gehaald, omdat iemand die elementen voor iemand die geen DJ is niet zo interessant zijn. Met radio edits mixen is mogelijk, maar wel lastig omdat de track direct begint. Daarnaast kunnen tracks op compilatie albums ook nog eens gemixed zijn, waardoor delen van andere tracks in het nummer zitten wat je wilt draaien, dan is het not-done om die te draaien als DJ.

Verder mag je officieel helemaal geen platen draaien, althans voor een publiek, of dat nu op een feest is of dat je je mix online zet. Als je een nummer of album koopt is dat voor thuisconsumptie. Wil je het ten gehore brengen dan zul daarover nogmaals moeten betalen of afspraken maken met de rechthebbenden. Gelukkig doen ze bijna nooit moeilijk als je zomaar een mix online zet, hoe het op feesten zit weet ik niet precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:37 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 17:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:36 
 
Hardtraxxer

Gaat hier nog iets mee gebeuren nu ze bij gearbox zitten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Gaat hier nog iets mee gebeuren nu ze bij gearbox zitten? :D

Ze hebben een full release gehad op de decibel cd. Gearbox zou m nogmaald kunnen releasen maar dat lijkt me niet npdig
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks