Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Pete schreef:
het is Louis van Gaal - The Owlman


Sierd de Vos - The Owlman (Ik sla je ervan af edit)


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 19:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hij is idd van Primefire. Het nummer zit ook in deze mix,
https://soundcloud.com/dominatorfestiva ... t-4#t=0:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie the fuck is primefire??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
wie the fuck is primefire??

Cyber & Mastick
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 01:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu zouden we er eigenlijk allemaal nooit meer over moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zo bijzonder is de track ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_89 schreef:
Zo bijzonder is de track ook niet :P

Nee idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Frijolrojo schreef:
wie the fuck is primefire??

Cyber & Mastick

En wie zijn Cyber & Mastick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Mitzinator schreef:
Frijolrojo schreef:
wie the fuck is primefire??

Cyber & Mastick

En wie zijn Cyber & Mastick?

Ken je Cyber niet? o.O

Mastick is zon nieuwkomer denk ik. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Ken je Cyber niet? o.O


Nee. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Mitzinator schreef:
Ken je Cyber niet? o.O


Nee. :yawn:

Zoek maar op: DJ Cyber :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:

Die dus niet . x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Afbeelding


Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al iets bekend over de release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rumpfy schreef:
Al iets bekend over de release?

Nope, ze hebben nog geen label uitgekozen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hebben ze zoveel vraag dan dat ze maar te kiezen hebben? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Hebben ze zoveel vraag dan dat ze maar te kiezen hebben? xD

Nouja, insturen? x)

Ze vroegen welke label wij m wouden zien.
Ik win.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Qlown schreef:
Hebben ze zoveel vraag dan dat ze maar te kiezen hebben? xD

Nouja, insturen? x)

Ze vroegen welke label wij m wouden zien.
Ik win.
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zou wel dik zijn, een release krijgen naast The I's:
The I's schreef:
Out now!
Zippyshare http://bit.ly/IqT6zt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Frijolrojo schreef:
wie the fuck is primefire??

Cyber & Mastick

Oh oke. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Zou wel dik zijn, een release krijgen naast The I's:
The I's schreef:
Out now!
Zippyshare http://bit.ly/IqT6zt

Idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het al bekend wanneer/op welk label deze plaat gereleased wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Is het al bekend wanneer/op welk label deze plaat gereleased wordt?

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
toffee schreef:
Is het al bekend wanneer/op welk label deze plaat gereleased wordt?

Nope.


15 Augustus komt er een Edit van The Owlman op de Decibel 2014 CD van Exit Mind :)

http://www.toffmusic.com/music/19658/va ... _2014.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks