Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Sub Sonik, daar zou je het van kunnen verwachten. Het is iemand waar je het niet snel van zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus die kickrolls, gewoon tussendoor, zijn zo vet :worship: wat is dat, de eerste climax of de mid-intro? in ieder geval, die kickroll, die snare tussendoor, fucking lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Jezus die kickrolls, gewoon tussendoor, zijn zo vet :worship: wat is dat, de eerste climax of de mid-intro?


De eerste climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
I want to play this track! Please ID.. Send me a PM


The Vision is het dus al niet ( of juist wel ? :huh: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:21 
 
Hardtraxxer

Of Unbreakable, die maat van X-Pander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wat vet :worship: zou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...

Kijk eens wat voor reacties dit uitlokt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Halleeeeeee :love: :woot: :drool: wat is dit dan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Zeker vette track met goede kicks :thumbsup: vind em verder niet heel bijzonder ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk eerder dat dit een collab is van The Vision & X-Pander. Die kick lijkt wel op de stijl van de huidige kicks die The Vision in zijn tracks gebruikt en ze de twee hebben recentelijk al een collab gemaakt samen. Ook is het natuurlijk erg opvallend dat hun de track op deze manier promoten. Net alsof The Vision niet gewoon aan X-Pander (met wie hij waarschijnlijk goed contact heeft, gezien de recente collab) kan vragen van wie die track is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 13:08 
 
Hardtraxx Addict

Edit: Heb c1's reactie verkeerd begrepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devin Wild?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Die viool en dan die lompe kick erachteraan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viool is leuk, melo ook, screech in de climax kan ook prima, maar verder ben ik er niet echt lyrisch over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, ik zat net te denken aan Goliath?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat dacht je van... Alle speculaties allemaal bij elkaar als 1 collab? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Al die 'talenten' hebben zo'n eigen stijl ontwikkeld dat ze hier allemaal genoemd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:37 
 

wootum schreef:
Al die 'talenten' hebben zo'n eigen stijl ontwikkeld dat ze hier allemaal genoemd worden.

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 11:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ze zeggen dat het iemand is die we niet verwachten.. Duidelijk dat het HHZ is dan toch :lol:

Wat een beukplaat :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:07 
 

Dit is echt fucking goed. Denk dat het toch X-Pander zelf is, de kicks hebben wel dat brommerige wat zijn eerdere kicks ook hebben, de kickrolls lijken veel op die in andere nummers van hem, en de beste man kan volgens mij echt wel wat. Benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Het is geen X-Pander, The Vision of wat voor naam in dit topic dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Rickzel schreef:
wat vet :worship: zou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...

Kijk eens wat voor reacties dit uitlokt! :P


ja knap staaltje marketing inderdaad :P maar ik ben van nature te nieuwsgierig om zulke fratsen te tolereren :$

enige wat helpt is flink speculeren zodat je achteraf kan zeggen "HAHA IK HAD HET GOED"

dus mijn gok: Ironite, en deze gok is nergens op gebaseerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:28 
 
Hardtraxxer

Ik denk door DJ Cyber.. wss onder zijn nieuwe alias; Primefire
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Cyber :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sicke plaat zeg, denk dat ie van Pulserz is. Hij postte dit op fb en dat heeft wel een beetje hetzelfde stijltje:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2&refid=17

En daarnaast heeft ie vgsmij een goeie band met X-pander waardoor die een van de eersten zou kunnen zijn om deze plaat te draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk toch dat het Avana is, of toch niet? :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks