Geen Sub Sonik, daar zou je het van kunnen verwachten. Het is iemand waar je het niet snel van zou verwachten.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus die kickrolls, gewoon tussendoor, zijn zo vet
wat is dat, de eerste climax of de mid-intro? in ieder geval, die kickroll, die snare tussendoor, fucking lekker 
-
DHardtraxx Veteran
De eerste climax.JVDM wrote:Jezus die kickrolls, gewoon tussendoor, zijn zo vetwat is dat, de eerste climax of de mid-intro?
The Vision is het dus al niet ( of juist wel ?The Vision wrote:I want to play this track! Please ID.. Send me a PM
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Of Unbreakable, die maat van X-Pander 
Kijk eens wat voor reacties dit uitlokt!Rickzel wrote:wat vetzou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Zeker vette track met goede kicks
vind em verder niet heel bijzonder ofzo 
Ik denk eerder dat dit een collab is van The Vision & X-Pander. Die kick lijkt wel op de stijl van de huidige kicks die The Vision in zijn tracks gebruikt en ze de twee hebben recentelijk al een collab gemaakt samen. Ook is het natuurlijk erg opvallend dat hun de track op deze manier promoten. Net alsof The Vision niet gewoon aan X-Pander (met wie hij waarschijnlijk goed contact heeft, gezien de recente collab) kan vragen van wie die track is. 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Edit: Heb c1's reactie verkeerd begrepen
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Die viool en dan die lompe kick erachteraan 
Viool is leuk, melo ook, screech in de climax kan ook prima, maar verder ben ik er niet echt lyrisch over.
Hmm, ik zat net te denken aan Goliath?
Wat dacht je van... Alle speculaties allemaal bij elkaar als 1 collab? 
Al die 'talenten' hebben zo'n eigen stijl ontwikkeld dat ze hier allemaal genoemd worden.
-
A
wootum wrote:Al die 'talenten' hebben zo'n eigen stijl ontwikkeld dat ze hier allemaal genoemd worden.
Ze zeggen dat het iemand is die we niet verwachten.. Duidelijk dat het HHZ is dan toch 
Wat een beukplaat

Wat een beukplaat
-
A
Dit is echt fucking goed. Denk dat het toch X-Pander zelf is, de kicks hebben wel dat brommerige wat zijn eerdere kicks ook hebben, de kickrolls lijken veel op die in andere nummers van hem, en de beste man kan volgens mij echt wel wat. Benieuwd naar HQ!
-
DHardtraxx Veteran
Het is geen X-Pander, The Vision of wat voor naam in dit topic dan ook.
ja knap staaltje marketing inderdaadMaximum wrote:Kijk eens wat voor reacties dit uitlokt!Rickzel wrote:wat vetzou wel van X-pander zelf zijn, hij post hem net op FB, snap niet waarom ze niet gewoon zeggen van wie hij is...
enige wat helpt is flink speculeren zodat je achteraf kan zeggen "HAHA IK HAD HET GOED"
dus mijn gok: Ironite, en deze gok is nergens op gebaseerd
-
RHardtraxxer
- 85 posts member since 2012
- last seen Feb 2015
Ik denk door DJ Cyber.. wss onder zijn nieuwe alias; Primefire
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Cyber 
Sicke plaat zeg, denk dat ie van Pulserz is. Hij postte dit op fb en dat heeft wel een beetje hetzelfde stijltje:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2&refid=17
En daarnaast heeft ie vgsmij een goeie band met X-pander waardoor die een van de eersten zou kunnen zijn om deze plaat te draaien...
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2&refid=17
En daarnaast heeft ie vgsmij een goeie band met X-pander waardoor die een van de eersten zou kunnen zijn om deze plaat te draaien...